To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-12
Orzesze: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych
i środków dezynfekcyjnych II
Numer ogłoszenia: 120063 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100847 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc Orzesze, ul. Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213661, faks 032 2215920.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych II 2. Kod CPV: 33600000, 633141112-8, 33631600-8 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2, pakiet 1, 2, 3, 4, 5, 6 do SIWZ. 4. Metodyka badań powinna być dołączona w j. polskim. Na opakowaniu powinny być: data ważności, nr serii, nr katalogowy, temp. przechowywania, nazwa producenta. 5. Dostarczony towar winien posiadać aktualne atesty (świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa jakości) dokumenty gwarancyjne i być w gatunku pierwszym. 6. Dostawa max. do 48 godz. od chwili zamówienia telefonicznego/ fax lub e-mail. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy. 7. Wykonawca dokona kompletnych dostaw do działu farmacji szpitalnej. Dostawa w godzinach 8:00 - 13:30. 8. Możliwość zwrotu w przypadku wyrobów wadliwych na koszt wykonawcy. Jeżeli towar zostanie dostarczony niezgodnie z zamówieniem, wykonawca na własny koszt zabierze towar niezgodny z zamówieniem i dostarczy towar zgodnie z zamówieniem. 9. Termin płatności do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 10. Gwarancja: minimalnie 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego i jest równa okresowi przydatności do stosowania. 11. Ilości podane w załączniku Nr 2 pakiet 1, 2, 3, 4, 5, 6 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający nie przekroczy jednak ofertowej wartości pakietu. 12. W przypadku zakończenia produkcji leku i braku zamiennika, należy wycenić lek podając ostatnią cenę hurtową producenta oraz uwagę o aktualnym braku jego dostępności. 13. Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej siwz pakietów ani wydzielania z pakietów poszczególnych pozycji. 14. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innej wielkości opakowania niż w opisie przedmiotu zamówienia z odpowiednim przeliczeniem wymaganej ilości..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.11.12-8, 33.63.16.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Leki różne (tabletki, ampułki, wziewne)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SALUS Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3887,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3130,70
Oferta z najniższą ceną: 3130,70 / Oferta z najwyższą ceną: 3130,70
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Leki onkologiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FARMACOL S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9954,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8385,61
Oferta z najniższą ceną: 8385,61 / Oferta z najwyższą ceną: 8385,61
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Leki onkologiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FARMACOL S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5202,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5096,51
Oferta z najniższą ceną: 5096,51 / Oferta z najwyższą ceną: 5096,51
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Lek odurzający
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SALUS Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 630,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 714,74
Oferta z najniższą ceną: 714,74 / Oferta z najwyższą ceną: 714,74
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Leki różne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SALUS Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 176,47
Oferta z najniższą ceną: 176,47 / Oferta z najwyższą ceną: 176,47
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- "Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji"
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- Dostawa leków: Zad. 1. Tofersen r-r d/wstrzyk .-RDTL
więcej: Plastry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.