eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneSukcesywne dostawy produktów betonowychobrzeży trawnikowych,pokryć żelbetowych, pokryw nad-studziennych zbrojonych oraz bloczków, kręgów i rur betonowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Łaziska Górne: Sukcesywne dostawy produktów betonowych: obrzeży trawnikowych,pokryć żelbetowych, pokryw nad-studziennych zbrojonych oraz bloczków, kręgów i rur betonowych.
Numer ogłoszenia: 120078 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241088, 2241452, faks 032 2241420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy produktów betonowych: obrzeży trawnikowych,pokryć żelbetowych, pokryw nad-studziennych zbrojonych oraz bloczków, kręgów i rur betonowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów betonowych, m.in. : obrzeży trawnikowych, pokryć żelbetowych, pokryw nad-studziennych zbrojonych oraz bloczków, kręgów i rur betonowych: płyty ażurowe szare 40x60x10 cm:150 szt., płytki chodnikowe szare 35x35x6cm:100 szt.,płytki chodnikowe szare 50 x50 x7cm:100 szt. obrzeża trawnikowe szare 75 x 8 x 30 cm:600 szt.,obrzeża trawnikowe szare 75 x 6 x 20 cm:1000 szt.,bloczki betonowe 38 x 25 x 12 cm:300 szt.,odwodnienia liniowe dł. 100 x 17 x 12 cm: 10 szt.,odwodnienia liniowe dł. 100 x 17 x 12 cm z blachą ocynkowaną:10 szt.,koryta ściekowe 35 x 50 x 10 cm:50 szt.,koryta ściekowe 60 x 50 x 10 cm:50 szt.,kostka betonowa klinowa (160x220x250x130 mm):50 szt.,kostka betonowa klinowa (125x165x200x100 mm):50 szt.,krąg betonowy 800/600 mm (poj. 300 l):5 szt.,krąg betonowy 1000/500 mm ze stopniami (poj. 392 l):60 szt.,krąg betonowy 1000/500 mm bez stopni (poj. 392 l.):5 szt.,krąg betonowy 1000/300 mm ze stopniami (poj. 196 l):10 szt.,krąg betonowy 1000/300 mm bez stopni (poj. 196l):10 szt.,krąg betonowy 1000/500 mm z dnem:20 szt.,krąg betonowy 1200/600 mm ze stopniami (poj. 678 l):30 szt.,krąg betonowy 1200/600 mm bez stopni (poj. 678 l): 5 szt.,krąg betonowy 1200/300 mm ze stopniami (poj. 339 l):5 szt.,krąg betonowy 1200/300 mm bez stopni (poj. 339 l):5 szt.,krąg betonowy 1200/600 mm z dnem:10 szt.,rura betonowa 500/750 mm ze stopką:10 szt.,rura betonowa 500/750 mm ze stopką i z dnem:10 szt.,płyta denna dla rur 500 o średnicy 800mm:5 szt.,pierścień pod wpust uliczny 800 mm:5 szt.,pokrywa żelbetowa 700 mm:50 szt.,pokrywa nad-studzienna zbrojona O 980:5 szt.,pokrywa nad-studzienna zbrojona O 1200:20 szt.,pokrywa nad-studzienna zbrojona O 1440:15 szt.,pokrywa nad-studzienna zbrojona O 1750: 4 szt.,pokrywa nad-studzienna zbrojona O 1960:4 szt.,płyta denna zbrojona 1200: 5 szt.,płyta denna zbrojona 1440:4 szt.,pierścień odciążający 1750/1240:10 szt.,pierścień odciążający 1960/2460:10 szt.,pierścień odciążający 1200/680:10 szt.,osadnik wstępnego oczyszczania ścieków 1000 komplet DYWIDAG z dnem:2 szt.,osadnik DYWIDAG bez dna:2 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszych ilości materiałów. Termin realizacji zamówienia: do 31.03.2010 r. Zamawiający stosuje transport własny w przypadku, gdy punkt odbioru zamawianych produktów betonowych znajduje się do 15 km od siedziby zamawiającego. Powyżej tej odległości wykonawca zobligowany będzie do dostarczenia na własny koszt produktów w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego, w czasie do 24 godzin od złożenia zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2000,00PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy załączyć Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone zgodnie z załącznikiem do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno oraz załączyć do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-laziska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Biuro Obsługi Klienta w godz.od 7:00 do 14:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pokój sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.