Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-05
Piekary Śląskie: Dostawa rękawic medycznych
Numer ogłoszenia: 120083 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 39 38 100, faks 32 39 38 127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawic medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych ( chirurgicznych i diagnostycznych ) na potrzeby Piekarskiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. 2.Szczegółowy wykaz rękawic zawiera formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Zaoferowane do przetargu rękawice winny być zgodne z obowiązującymi normami oraz dopuszczone do obrotu i użytkowania zgodnie z aktualnymi przepisami w szczególności z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010 Nr 107 poz. 679 ). 4.Wykonawca winien być w posiadaniu odpowiednich, aktualnych dokumentów potwierdzających powyższe wymagania ( wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, deklaracja zgodności, CE ) i na każde żądania Zamawiającego, na każdym etapie postępowania ( badania ofert ) jak również w trakcie realizacji umowy będzie zobowiązany przedłożyć je Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie. 5.Oferowane do przetargu rękawice muszą być zgodne z opisem przedstawionym w SIWZ oraz spełniać wszystkie wymagania postawione przez Zamawiającego. 6.Oferowane rękawice muszą być odpowiednio opakowane i oznakowane etykietą zawierającą nazwę wyrobu, firmy i adres wytwórcy oraz autoryzowanego przedstawiciela dystrybutora importera; informacje niezbędne do identyfikacji wyrobu i zawartości opakowania; daty ważności, seria lub kod; wyraz JAŁOWE, STERYLNE jeżeli dotyczy; metoda sterylizacji, jeżeli dotyczy; znak CE z numerem jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności. 7.Podane w załączniku nr 3 ilości rękawic należy traktować jako orientacyjne, przyjęte na potrzeby przeprowadzenia procedury. Ilości te mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie. Ilość zamawianych rękawic zawsze będzie uzależniona od ilości pacjentów i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
3.3.1 oświadczenie, że oferowane rękawice są dopuszczone do obrotu i użytkowania zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Z 2010 Nr 107 poz. 679 ) oraz że posiadają dokumenty na potwierdzenie dopuszczenia do obrotu i użytkowania stosownie do klasy wyroby medycznego ( wpis/ zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, CE, deklaracja zgodności ) a także zobowiązanie że dokumenty te zostaną dostarczenia Zamawiającemu na każde żądanie, na każdym etapie postępowania, ( badania ofert jak również w trakcie realizacji umowy ) w wyznaczonym terminie( Załącznika nr 1 do SIWZ ) 3.3.2 oświadczenie o posiadaniu firmowych materiałów producenta potwierdzających cechy wymagane dla przedmiotu zamówienia i gotowości ich udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania ( badania ofert ) w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie ( Załącznika nr 1 do specyfikacji ). 3.3.3 katalogi, ulotki producenta, foldery lub inne materiały informacyjne o oferowanych rękawicach, z opisem w języku polskim ( z adnotacją, których oferowanych rękawic dotyczą poprzez wpisanie pozycji rękawic z formularza cenowego ), 3.3.4 potwierdzenie jednostki niezależnej od producenta na zgodność z normami wskazanymi w Załączniku nr 3 dla rękawic z poz. 1,2,3, 3.3.5 potwierdzenie jednostki niezależnej od producenta, na odporność na przenikanie cytostatyków w zakresie rękawic z poz. 1 wskazanych w Załączniku nr 3, 3.3.6 potwierdzenie jednostki niezależnej od producenta, na odporność na przenikanie co najmniej 10 substancji chemicznych na co najmniej na drugim poziomie w zakresie rękawic z poz. 3 wskazanych w Załączniku nr 3, 3.3.7 potwierdzenie jednostki niezależnej od producenta, na brak tiuranów w zakresie rękawic z poz. 1 wskazanych w Załączniku nr 3 .
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4. Pozostałe wymagane dokumenty: 4.1 wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Oferta ( załącznik nr 1 do SIWZ), 4.2 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy ( oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia ), 4.3 wypełniony i podpisany formularz cenowy ( załącznik Nr 3do SIWZ) .Nie wypełnienie choć jednej pozycji formularza cenowego spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ, 4.4 dowód wniesienia wadium - jeżeli dotyczy 4.5 pisemne uzasadnienie/wykazanie, że zastrzeżone przez Wykonawcę informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy. 4.6 pisemna informacja o powstaniu po stronie Zamawiającego obowiązku podatkowego, w sytuacji o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp - jeżeli dotyczy. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania po stronie Zamawiającego obowiązku podatkowego, oraz wskazuje ich wartość bez kwoty podatku. Nie złożenie przedmiotowej informacji oznaczać będzie, iż wybór Wykonawcy nie prowadzi do powstania po stronie Zamawiającego obowiązku podatkowego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2.Zmiany cen, o których mowa w pkt. 1 następują z dniem wejścia w życie odpowiednich przepisów regulujących te kwestie. 3.W przypadkach zmian, o których mowa w ust. 1 Wykonawca powiadomi Zamawiającego o obowiązującym rozporządzeniu lub ustawie. 4.Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 5.Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany ceny towaru na korzystniejszą dla Zamawiającego, 6.Strony dopuszczają następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy : 1)zmiana wielkości opakowania towaru, w przypadku braku dostępności zadeklarowanej wielkości opakowania, 2)zmiana osób upoważnionych do kontaktowania się w sprawie umowy, o których mowa w § 4. 3)zmiana umowy w części dotyczącej producenta, nazwy handlowej towaru, jeśli na skutek okresowego niedoboru towaru, zaprzestania lub wstrzymania produkcji, wycofania towaru z obrotu ( w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz ) nie jest możliwe dostarczenie towaru określonego w umowie pod warunkiem, iż nowy zaoferowany przez Wykonawcę towar posiada parametry nie gorsze niż towar wskazany w umowie a Zamawiający go zaakceptuje.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11. Specyfikacja w wersji papierowej udostępniana odpłatnie na wniosek Wykonawcy. Cena 20 PLN za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego pod adresem 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 7 w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 2 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (owoce i warzywa) dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich - II
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich w 2025 roku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Dostawa sprzętu IT składająca się z 2 części: Część 1 - Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych Część 2 - Dostawa 5 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
- Dostawa rękawic medycznych
- Dostawa rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych (w tym diagnostycznych z uchwytami ściennymi) w 9 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu.
- ZP/32/2024 Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.