To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-30
Września: zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 120083 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96917 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o., ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, faks 061 4379730.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych. 2.Zamawiający dopuszcza jedynie materiały eksploatacyjne: tusze, tonery i wkłady drukujące, które są fabrycznie nowe. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, terminem przydatności do użytku, posiadające wszystkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tuszem/tonerem. 3. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych: tuszy tonerów , posiadających pojemność startową. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. W przypadku składania ofert równoważnych wymaga się podania konkretnej nazwy producenta i produktu. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tusze, tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 2)Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczanych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia. 3) Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczanych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 4) W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na dostarczone tusze, tonery i wkłady drukujące do wyczerpania się środka barwiącego, a w razie uszkodzenia sprzętu (drukarki, faksu, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego) związanego z zastosowaniem równoważnych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy. Przyczyny uszkodzenia sprzętu potwierdza wyznaczony przez Zamawiającego podmiot, który dokonał naprawy. 5) Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, termin przydatności do użycia. 6) Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 7) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. Wielkość każdej partii będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TYPOGRAF ZBIGNIEW KARCZ, GRZEGORZ ORWAT SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TYPOGRAF ZBIGNIEW KARCZ, GRZEGORZ ORWAT SPÓŁKA JAWNA
- Typograf Zbigniew Karcz, Grzegorz Orwat Sp. j, ul. Koszarowa 18, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66054,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60194,99
Oferta z najniższą ceną: 60194,99 / Oferta z najwyższą ceną: 111756,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Zakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla OSP - zakup pojazdu typu ATV (quad) z przyczepką ratowniczą
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni w I połowie 2025 roku
- Zakup worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Września (II postępowanie)
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.