eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiWykonanie modernizacji ewidencji gruntów w zakresie aktualizacji użytków gruntowych - gruntów zabudowanych oraz założenia ewidencji budynków i lokali dla części gminy Aleksandrów Kujawski obejmującej 21 obrębów ewidencyjnychOpoczki, Zduny, Broniszewo, Chr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Aleksandrów Kujawski: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów w zakresie aktualizacji użytków gruntowych - gruntów zabudowanych oraz założenia ewidencji budynków i lokali dla części gminy Aleksandrów Kujawski obejmującej 21 obrębów ewidencyjnych: Opoczki, Zduny, Broniszewo, Chrusty, Goszczewo, Grabie, Opoki, Ostrowąs, Ośno, Ośno Drugie, Plebanka,Poczałkowo, Podgaj, Przybranowo, Rożno Parcele, Rudunki, Słomkowo,Służewo, Wilkostowo, Wólka wraz z utworzeniem obiektów budynkowych w mapie numerycznej.
Numer ogłoszenia: 120130 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Aleksandrowski , ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 282 79 00, faks 0-54 282 79 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiataleksandrowski.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów w zakresie aktualizacji użytków gruntowych - gruntów zabudowanych oraz założenia ewidencji budynków i lokali dla części gminy Aleksandrów Kujawski obejmującej 21 obrębów ewidencyjnych: Opoczki, Zduny, Broniszewo, Chrusty, Goszczewo, Grabie, Opoki, Ostrowąs, Ośno, Ośno Drugie, Plebanka,Poczałkowo, Podgaj, Przybranowo, Rożno Parcele, Rudunki, Słomkowo,Służewo, Wilkostowo, Wólka wraz z utworzeniem obiektów budynkowych w mapie numerycznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów w zakresie aktualizacji użytków gruntowych - gruntów zabudowanych oraz założenia ewidencji budynków i lokali dla części gminy Aleksandrów Kujawski obejmującej 21 obrębów ewidencyjnych: Opoczki, Zduny, Broniszewo, Chrusty, Goszczewo, Grabie, Opoki, Ostrowąs, Ośno, Ośno Drugie, Plebanka,Poczałkowo, Podgaj, Przybranowo, Rożno Parcele, Rudunki, Słomkowo,Służewo, Wilkostowo, Wólka wraz z utworzeniem obiektów budynkowych w mapie numerycznej. Wielkość zamówienia-zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia do ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1 - 2 powinny być złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiataleksandrowski.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Aleksandrowie Kujawskim ul. Słowackiego 8,87-700 Aleksandrów Kujawski, II piętro, pokój nr 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Aleksandrowie Kujawskim ul. Słowackiego 8,87-700 Aleksandrów Kujawski, II piętro, pokój nr 223.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.