eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinBudowa budynku kancelarii Leśnictwa Polkowice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Lubin: Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Polkowice.
Numer ogłoszenia: 120163 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137196 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin, ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412300, 01,01, faks 076 8412301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Polkowice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Polkowice - zgodnie z projektem budowlanym i dokumentacją techniczną w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zgodne z jego przeznaczeniem i przepisami prawa budowlanego, wraz z zagospodarowaniem działki oraz wykonaniem przyłączy a także rozbiórką starego budynku gospodarczego. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać budynek wraz z instalacjami wewnętrznymi opisanymi w załączonej dokumentacji projektowej, przyłącza wody i energii, przyłącze kanalizacji sanitarnej, ogrodzenia. Reszta szczegółów dotycząca zakresu robót jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania znajduje się w dokumentacji technicznej i STWiOR. Będących załącznikami do SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy PZP a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie technicznym. Podstawę wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: -Dokumentacja projektowa -Przedmiar robót -STWIOR Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza możliwość wystąpienia robót zamiennych oraz robót dodatkowych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dodatkowych w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót. Przewiduje się także, możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie zbędne do prawidłowego , tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej, gdzie. będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z zamawiającym. Realizacja powyższego zakresu robót budowlanych winna być wykonana w oparciu obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. nr 0 poz. 290)wraz z przepisami wykonawczymi, przez wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. Wykonanie i oddanie użytku przedmiotu zamówienia musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Wszystkie materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać wymagane atesty i odpowiadać odpowiednim normom technicznym tj. muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczna w przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie. Przed zastosowaniem i wbudowaniem podlegają sprawdzeniu przez inspektora nadzoru. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyżej wymiar one dokumenty najpóźniej przy odbiorze końcowym zamówienia. Jeżeli poszczególne materiały posiadają oddzielną gwarancję producenta na dłużej niż obowiązuje gwarancja wykonawcy - gwarancje te również muszą być dostarczone do zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach(Dz, U. z 2013r. nr 21). Na wykonane roboty budowlane wykonawca zapewni, co najmniej 3-letnią nieodpłatną gwarancję jakości od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca, który uzyska zamówienie, będzie je realizował przy udziale podwykonawców, działania wykonawcy opisane są w dziale. XIX i postanowieniach umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sp.c PIONIER ul. Poselska 5 7 59-220 Legnica, 59-220, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244523,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248983,78

  • Oferta z najniższą ceną: 248983,78 / Oferta z najwyższą ceną: 444518,17

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.