To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-21
Katowice: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego
Numer ogłoszenia: 120168 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8084 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z., ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 605 35 00, faks 32 605 35 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego z podziałem na Pakiety: Pakiet nr 1 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 1.162 szt. Pakiet nr 2 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 4 szt. Pakiet nr 3 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 180 szt. Pakiet nr 4 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 30 szt. Pakiet nr 5 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 55 szt., 30 kpl. Pakiet nr 6 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 10 szt. Pakiet nr 7 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 49 szt. Pakiet nr 8 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 40 szt., 40 kpl. Pakiet nr 9 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 400 szt. Pakiet nr 10 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 150 szt. Pakiet nr 11 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 200 kpl..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.73.11.10 - Soczewki śródoczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VISIM Sp. z o.o., ul. Foksal 18, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20462,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21898,30
Oferta z najniższą ceną: 21898,30 / Oferta z najwyższą ceną: 21898,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MDT Sp. z o.o., ul. Skośna 12A, Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10800,00
Oferta z najniższą ceną: 10800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inov8 Sp. z o.o. Sp. K, ul. Koński Jar 2/29, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61296,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62640,00
Oferta z najniższą ceną: 62640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66938,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MDT Sp. z o.o., ul. Skośna 12A, Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 162,00
Oferta z najniższą ceną: 162,00 / Oferta z najwyższą ceną: 388,80
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLYMED POLSKA Sp. z o.o., ul. Warszawska 320a, Stare Babice, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20833,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22464,00
Oferta z najniższą ceną: 22464,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22464,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABJ-VISION Sp. z o.o., ul. Główna 76, Gałków Duży, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3240,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2527,20
Oferta z najniższą ceną: 2527,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2527,20
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABJ-VISION Sp. z o.o., ul. Główna 76, Gałków Duży, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6388,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7290,00
Oferta z najniższą ceną: 7290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7290,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego Okulistycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PANEP S.R.O. SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE
jakie przetargi wygrała firma
PANEP S.R.O. SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE
- PANEP S.R.O. Sp. z o.o. Oddział w Polsce, ul. Warszawska 153, Bielsko-Biała, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5833,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4752,00
Oferta z najniższą ceną: 4752,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6447,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- KWP w Katowicach - modernizacja budynków A, B i C - KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Dostawa ekranu holograficznego
- Dostawa punktów dostępu bezprzewodowego
- Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach"
- Dostawa czasopism zagranicznych w roku 2025
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.