Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-26
Łódź: Prowadzenie przez ekspertów spotkań w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji
Numer ogłoszenia: 120178 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego , ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie przez ekspertów spotkań w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie przez ekspertów spotkań w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej siedemnastoma ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają następujące warunki: a. jeden ekspert do prowadzenia spotkań w ramach sieci Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora winien posiadać: wykształcenie wyższe magisterskie; co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleń wykładów warsztatów z osobami dorosłymi w zakresie prawa wewnątrzszkolnego, przygotowywania decyzji zarządzeń, zarządzania infrastrukturą szkolną, sprawozdawczości budżetowej,co najmniej 5 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku w oświacie, b. jeden ekspert do prowadzenia spotkań w ramach sieci Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora winien posiadać: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo administracja, co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleń wykładów warsztatów z osobami dorosłymi w zakresie kodeksu pracy i karty nauczyciela, przepisów BHP w szkole, ochrony danych osobowych. c. trzech ekspertów do prowadzenia spotkań w ramach sieci Jak wspierać młodzież i dzieci w uczeniu się matematyki?, z których każdy winien posiadać: wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleń wykładów warsztatów z nauczycielami w zakresie rozpoznawania zdolności matematycznych dzieci uczniów i uczennic oraz trudności w uczeniu się matematyki, planowania i organizacji pracy na zajęciach matematycznych, sposobów stymulowania dzieci, kształtowania i rozwijania umiejętności matematycznych, dostosowywania oferty edukacyjnej, wymagań i zadań do zdiagnozowanych możliwości i potrzeb dzieci uczniów i uczennic, sposobów i form indywidualizacji pracy, co najmniej 5 letni staż pracy jako nauczyciel/nauczyciel akademicki/coach/trener/edukator w obszarze matematyki, d. trzech ekspertów do prowadzenia spotkań w ramach sieci Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?, z których każdy winien posiadać: wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleń wykładów warsztatów z nauczycielami w zakresie relacji między kreatywnością dzieci i młodzieży a kreatywnością nauczycieli, etapów rozwijania kreatywności, stosowania zasad twórczego myślenia w praktyce edukacyjnej, myślenia konwergencyjnego i dywergencyjnego, rodzajów ćwiczeń rozwijających kreatywność na różnych zajęciach edukacyjnych, co najmniej 5 letni staż pracy jako nauczyciel nauczyciel akademicki coach trener edukator, e. trzech ekspertów do prowadzenia spotkań w ramach sieci Jak budować własny program nauczania?, z których każdy winien posiadać: wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleń wykładów warsztatów z nauczycielami w zakresie planowania pracy dydaktyczno-wychowawczej zgodnie z obowiązującą podstawą programową, ramowymi planami nauczania i procedurą dopuszczania programów nauczania do użytku szkolnego (w tym: budowa podstawy programowej, poprawność konstrukcyjna, merytoryczna i metodyczna programu, dostosowanie programu do potrzeb i możliwości dzieci uczniów i uczennic, dla których jest przeznaczony), co najmniej 5 letni staż pracy jako nauczyciel nauczyciel akademicki coach trener edukator, f. trzech ekspertów do prowadzenia spotkań w ramach sieci Nauczyciele pracują zespołowo, z których każdy winien posiadać: wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleń wykładów warsztatów z nauczycielami w zakresie podstaw prawnych tworzenia zespołów nauczycielskich, celów funkcjonowania zespołów, korzyści z pracy zespołowej, organizacji pracy zespołu nauczycielskiego z uwzględnieniem dynamiki rozwoju zespołu, ról zespołowych (analizy zasobów), komunikacji w zespole, zarządzania konfliktem, co najmniej 5 letni staż pracy jako nauczyciel nauczyciel akademicki coach trener edukator, g.trzech ekspertów do prowadzenia spotkań w ramach sieci Praca z nowoczesnymi technologiami - bezpieczny Internet, z których każdy winien posiadać: wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleń wykładów warsztatów z nauczycielami w zakresie postępowania zgodnego z prawem autorskim, zabezpieczania danych osobowych (którymi dysponuje szkoła), zarządzania licencjami szkolnymi, cyberprzemocy, zastosowania multimediów, wykorzystania urządzeń oraz narzędzi internetowych i multimedialnych w pracy zawodowej, co najmniej 5 letni staż pracy jako nauczyciel/nauczyciel akademicki/coach/trener/edukator w obszarze ICT
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów w prowadzeniu zajęć/szkoleń/wykładów/warsztatów - 20
- 3 - Doświadczenie zawodowe osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: a) zmiany terminów realizacji usługi oraz terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej z realizacji projektu oraz w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, b) zmiany osób wskazanych w ofercie do pełnienia funkcji ekspertów w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba wskazana w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego,
ul. Kopcińskiego 29, 90 -142 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90 -142 Łódź sekretariat pokój nr 209.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji realizowany jest w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Usługa organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (ZP-06,07/25-USL/05,06)
- 1.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 482-Sieradz; 2.Budowa doświetlenia i montaż azylu na przejściu w ciągu DW Nr 475-Zgierz; 3.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 479-Miedźno.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń Ośrodka Szkolenia Policji KWP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wyżywieniem, a także zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadności uczenia się,KPO
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Fotograficznych technik szlachetnych" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach.
- Usługa organizacji i przeprowadzenia specjalistycznych kursów zawodowych: "Kursy z programowania i wykorzystywania AI"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Uczelnia Dostępna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarządzających w PWSFTviT w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.