Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Jabłonka: Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg gminnych na terenie Gminy Jabłonka w miejscowościach: Jabłonka, Zubrzyca Dolna, Zubrzyca Górna, Lipnica Mała Etap II
Numer ogłoszenia: 120205 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka , ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg gminnych na terenie Gminy Jabłonka w miejscowościach: Jabłonka, Zubrzyca Dolna, Zubrzyca Górna, Lipnica Mała Etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg na terenie Gminy Jabłonka w miejscowościach: Wieś Jabłonka 1.Warunki Enion Nr ZEK/R6-ZS/624896/09/1209/W. Montaż 1 lampy oświetlenia ulicznego na słupie nr 31 stacja trafo nr 8( 6115). Lokalizacja ul. Spiska obok budynku Pana W. Basisty 2. Wymiana 2 lamp oświetlenia ulicznego - na ulicy Panowej słup nr 105 obok budynku P. A. Dworszczaka oraz ulicy Kamieniec-słup nr 203 obok kładki przez rzekę Wieś Zubrzyca Dolna 1. Oświetlenie mostu do Maślanych. Warunki Nr ZEK/R6-ZS?624888/09/1213/W. Montaż szafki sterowniczo- pomiarowej z sterowaniem zmierzchowym oraz astronomicznym zegarem sterującym na Stacji trafo nr 4(6874). Montaż 2 lamp oświetlenia ulicznego na słupie nr 201 i 301. Podwieszenie przewodu AsXSn 2x35mm2 o długości 100 mb 2.Oświetlenie mostu do Bosaków. Warunki Enion ZEK/R6-ZS/624887/09/1207/W. Montaż 2 lamp oświetlenia ulicznego na słupach nr 215 i 216, stacja trafo nr 1(6302). Podwieszenie przewodu AsXSn2x25mm2 o długości 500 mb 3. Oświetlenie mostu k. SKR. Montaż 3 lamp oświetlenia ulicznego na słupach nr 44, 43 i 41. Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25mm2 stacja trafo nr 5(6875) o długości 200 mb Wieś Zubrzyca Górna 1. Warunki Enion NR ZEK/R6-ZS/ 624886/09/1211/W. Montaż 3 lamp oświetlenia ulicznego na słupach o nr 52, 55 i 56, stacja trafo nr 3(6401). Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25mm2 o długości 300 mb. Lokalizacja zadania Zubrzyca Górna Zimna Dziura obok budynku Pani R. Kubacka 2. Warunki Enion Nr ZEK/R6-ZS/624897/09/1215/W. Montaż 1 lampy oświetlenia ulicznego na słupie drewnianym podwójnym obok budynku Pana Jana Waresiaka ZG 504, stacja trafo nr 9(6734). Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 mm2 o długości 50 mb 3.Warunki Enion Nr ZEK/R6-ZS/624898/09/1212/W. Montaż 4 lamp oświetlenia ulicznego na słupach o nr 1,2,5,7, stacja trafo nr 1(6399). Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 mm2 o długości 300 mb. Montaż szafki sterowniczo- pomiarowej z sterowaniem zmierzchowym oraz astronomicznym zegarem sterującym na Stacji trafo nr 1(6399) Wieś Lipnica Mała 1. Wymiana 21 lamp żarowych oświetlenia ulicznego na lampy sodowe, 2. Podanie P. M. Kozioł. Montaż 3 lamp +300 mb przewodu, słup nr 17, 19, 21 STTR NR 15(6877) 3. Podanie P. A. Karkoszki. Montaż 1 lampy + 50 mb przewodu SŁUP NR 20/1, STTR NR 7(6673) 4. Montaż lampy na słupie nr 31(parking koło kościoła) STTR nr 6(6672),25A/5.4KW 5. Podanie P. Z. Łuka. Montaż 3 lamp+ 300 mb przewodu słup nr 3, 4, 5 STTR Nr 9 (6675) Wykonawca ma obowiązek przed przystąpieniem do opracowania oferty do zapoznania się z dokumentacją stanowiącą przedmiot przetargu oraz dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace licząc od dnia odbioru końcowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera WADIUMIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt 1-4 wyżej wymienionej ustawy Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: a/ Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zamiennik dla wykonawcy z zagranicy b/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zamiennik dla Wykonawcy z zagranicy c/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 4 do SIWZ W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi dysponować min jednym, pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzji o nadaniu wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Zawodowej. W przypadku, gdy uprawnienia/wykształcenie uzyskane nie obejmuje branży zgodnej z przedmiotem zamówienia wraz z uprawnieniami należy przedstawić stanowisko właściwej Izby, co do zakwalifikowania posiadanego wykształcenia jako odpowiedniego lub pokrewnego dla specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (zgodnie z §29 Rozporządzenia ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83 poz. 578). b/ pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. a wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował W celu potwierdzania, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 4 do SIWZ W celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 4 do SIWZ Ponadto Wykonawca powinien załączył do oferty: a/ Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru, - zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. b/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej c/ Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót - zał. nr 7 do SIWZ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r (Dz. U. nr 87, poz. 605 z dnia 24 maja 2006r) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1 34-480 Jabłonka pok. 201
Osobami do kontaktów są
mgr inż. Józef Pieróg tel. 0182611141
inż. Marcelina Machaj tel. 0182611146.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka pokój nr 1 - sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20 sierpnia 2009r. o godz. 10.05, w siedzibie Zamawiającego pok. nr 110..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trojanów.
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Brodnicy
- Rozbudowa ul. Bochnaka
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Kościan - wymiana opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz - ul. Rembielińskiego, ul. Sienkiewicza
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.