Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-17
Przemyśl: Przemyski Trakt Królewski - Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego
Numer ogłoszenia: 120218 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, fax 016 6786449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przemyski Trakt Królewski - Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjno-remontowych na Zamku Kazimierzowskim w Przemyślu wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-275, Zakres prac określony dla potrzeb konserwacji i remontu Zamku obejmuje m. innymi: Poz.1 Badania wstępne, dokumentacja konserwatorska (w całości) Poz.2. Prace osuszające - Baszta Północna ( w całości) Poz. 3.1. Roboty remontowe i renowacyjne - Baszta Północna ( w całości) Pkt. 3.2. Roboty remontowe i renowacyjne- Rozbiórki i demontaż (w całości) Pkt. 3.4 Roboty remontowe i renowacyjne - Taras (w całości) Pkt. 3.6. Prace pomocnicze Pkt. 6.1. Roboty remontowe i renowacyjne - Sprawdzenie kanału osuszającego ( w całości) Pkt. 6.2.1 Odbicie tynków z murów zabytkowych, Pkt. 6.2.2 Rozbiórka okładziny z cokołu Pkt. 6.6 Obicie wytypowanych tynków i demontaż cokolika, Pkt.6.7 Roboty remontowe i renowacyjne -Cokolik kamienny elewacja zachodnia (w całości) Pkt.6.9 Roboty w zakresie usuwania gruzu, roboty przy wznoszeniu rusztowań ( w całości) Pkt. 6.10. Roboty remontowe i renowacyjne - Kanał osuszający ( w całości) Poz. 7.7. Konserwacja tynków - Elewacja zachodnia ( w całości) Poz. 7.8.2 Konserwacja metalu krat ( w całości)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 92.52.00.00 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.00.00 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: - spełniają wszystkie wymagania wynikające z art.22 ust. 1 pkt.1-3 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1.2 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : 2.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną o charakterze podobnym do zakresu przedmiotowego zamówienia, której zakresem rzeczowym było prowadzenie prac remontowych i konserwatorskich wykonanych na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych o wartości brutto minimum 400 000 zł., 2.2.dysponują potencjałem kadrowym posiadającym kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania prac w zakresie objętym zamówieniem oraz mają następujące uprawnienia: 1) jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych spełniającą warunki określone w § 8 ust.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych ( Dz. U.nr 150 poz.1579) z udokumentowaną 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych jak również, że posiada dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 2) jedną osobę (ze względu na specyfikę zamówienia) do kierowania pracami konserwatorskimi, posiadającą uprawnienia do wykonywania i kierowania pracami konserwatorskimi w zakresie objętym zamówieniem tj. posiadająca dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki i minimum 5 letnią praktykę konserwatorską i w okresie 5 lat poprzedzających publikację ogłoszenia o zamówieniu publicznym, wykazać wykonanie co najmniej dwóch odrębnych prac konserwatorskich ( zadań) o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia, z tym że nie obowiązuje kryterium wartości minimalnej poszczególnych zadań. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. posiadają dostępne środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł. 3.2. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 300 000 zł. 4) nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści jak załącznik nr 2 do siwz 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia: 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca winien podać następujące informacje: nazwę obiektu i jego lokalizację, okres prowadzonych prac, zakres prac (robót), wartość brutto. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. Fakt należytego wykonania prac konserwatorskich na obiekcie zabytkowym winien być potwierdzony referencjami wystawionymi przez właściwego terenowo Konserwatora Zabytków lub przez Zamawiającego (Inwestora). 2) Wykazu osób , które będą wykonywać prace objęte przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz . Do wykazu należy dołączyć : - kserokopię dyplomu, dowód posiadania uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem e o przynależności do izby samorządu zawodowego ważnym na dzień składania ofert. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do dostarczenia przed upływem terminu ważności dokumenty potwierdzające przynależność do izby na pozostały okres realizacji zamówienia. - dyplom ukończenia studiów wyższych osoby wyznaczonej do kierowania pracami konserwatorskimi wraz z udokumentowaniem spełnienia przez tą osobę wymagań określonych w warunkach udziału Wykonawców w postępowaniu dot. uprawnień wraz z wykazem prac konserwatorskich prowadzonych przez kierownika prac konserwatorskich na obiektach wpisanych do rejestru zabytków 3) Wykaz podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w przypadku powierzenia podwykonawcom części prac wraz z wskazaniem ich nazwy i zakresu prac. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda przedłożenia : 1) oświadczenia potwierdzającego, że wykonawca posiada środki finansowe wystarczające do realizacji zamówienia lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł. 2) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 300 000 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP Zamówienia publiczne Roboty budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok.205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
- REMONT ŁAZIENEK W PRZEDSZKOLU NR 2 W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO "MIASTO PRZEMYŚL - TWORZYMY WARUNKI DO WYSOKIEJ JAKOŚCI NAUCZANIA PRZEDSZKOLNEGO"
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu w 2025 r."
- Zakup nowego samochodu dla Zarządu Dróg Miejskich w Przemyślu
- Remonty cząstkowe nawierzchni ulic na terenie miasta Przemyśla w 2025 r.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
- Modernizacja pokrycia dachu wraz ze wzmocnieniem więźby dachowej budynku Szkoły Podstawowej w Rybnie.
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.