eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobiórREMONT CZĄSTKOWY DRÓG LEŚNYCH ORAZ WYKONANIE PRZEPUSTÓW I OCZYSZCZENIE ROWÓW, W RAMACH DRUGIEGO ETAPU USUWANIA SZKÓD POWODZIOWYCH W NADLEŚNICTWIE KOBIÓR W 2011 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Kobiór: REMONT CZĄSTKOWY DRÓG LEŚNYCH ORAZ WYKONANIE PRZEPUSTÓW I OCZYSZCZENIE ROWÓW, W RAMACH DRUGIEGO ETAPU USUWANIA SZKÓD POWODZIOWYCH W NADLEŚNICTWIE KOBIÓR W 2011 ROKU
Numer ogłoszenia: 120235 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kobiór , ul. Leśników 3, 43-210 Kobiór, woj. śląskie, tel. 032 2188181.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/kobior

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CZĄSTKOWY DRÓG LEŚNYCH ORAZ WYKONANIE PRZEPUSTÓW I OCZYSZCZENIE ROWÓW, W RAMACH DRUGIEGO ETAPU USUWANIA SZKÓD POWODZIOWYCH W NADLEŚNICTWIE KOBIÓR W 2011 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT CZĄSTKOWY DRÓG LEŚNYCH ORAZ WYKONANIE PRZEPUSTÓW I OCZYSZCZENIE ROWÓW, W RAMACH DRUGIEGO ETAPU USUWANIA SZKÓD POWODZIOWYCH W NADLEŚNICTWIE KOBIÓR W 2011 ROKU Przedmiotem zamówienia są roboty - remont cząstkowy nawierzchni z zastosowaniem kruszywa łamanego wraz z wykonaniem sączków poprzecznych, remont - wymiana przepustu pod drogą leśną, utrzymanie i kopanie rowów, ścinanie poboczy, uzupełnienie nierówności, kolein dróg i wyrw z zastosowaniem kruszywa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium _ pakiet I wadium w wysokości 6000 zł, pakiet II- wadium w wysokości 4000 zł, pakiet III - wadium w wysokości 4 000 zł, pakiet IV - wadium w wysokości 6 000 zł. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu na konto Zamawiającego -za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniądza na konto Zamawiającego. - poręczeniach oraz gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielonych przez przedmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 Ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Nadleśnictwa: BGŻ ow Katowice nr 11 2030 0045 1110 0000 0041 9820 z dopiskiem -Remont dróg po powodzi etap drugi.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy wykonawca dostarczy z ofertą Wykaz robót budowlanych - minimum dwóch o wartości min. 100 tys. każda - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy wykonawca dostarczy z ofertą Dokumenty potwierdzające dysponowanie pracownikiem z uprawnieniami kierownika budowy oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię uprawnień kierownika budowy oraz aktualne na 2011 rok zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa Ocena spełniania warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy wykonawca dostarczy z ofertą Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (na minimum 50 000 złotych) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 100 tys. zł. Ocena spełniania warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków i składek do US, ZUS lub KRUS. W przypadku Spółki Cywilnej oświadczenia dotyczyć mają zarówno poszczególnych wykonawców jak i spółki. Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art 22 UPZP - załącznik nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający niniejszym przewiduje w SIWZ następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) o ile są one korzystne dla Zamawiającego, w tym przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania Wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikałoby to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności lub w większej ich liczbie, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty. b)przewidujące dłuższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okoliczności, których nie można było przewidzieć c) Dopuszcza się możliwość negocjacji warunków umowy w razie wystąpienia okoliczności, na które Strony umowy, pomimo zachowania należytej staranności, nie miały wpływu. d) Podwyższenie ceny umowy dopuszczalne jest wyłącznie w przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy dojdzie do ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT). Wówczas Zamawiający - na pisemny wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie - dokona stosownej zmiany umowy pod względem finansowym, związanej bezpośrednio z ustawową zmianą podatku od towarów i usług (VAT); a) o ile są one korzystne dla zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/kobior/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kobiór Leśników 3 43-210 Kobiór w dni robocze, w godz. 8-15, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Kobiór Leśników 3 43-210 Kobiór w dni robocze, w godz. 8-15, pokój nr 7- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Obręb Kobiór.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remonty nawierzchni - 1910 t, przepusty pod drogami leśnymi-113m, utrzymanie i kopanie rowów-955 m, ścinanie poboczy-9270 m, uzupełnienie kolein i wyrw-1150t.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Obręb Orzesze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remony nawierzchni - 1630 t, przepusty pod drogami leśnymi-96m, utrzymanie i kopanie rowów-2475 m, ścinanie poboczy-1740 m, uzupełnienie kolein i wyrw-700t, naprawa drogi gruntowej - uzupełnienie kolein ziemią z poboczy 80 m3, wyrównanie terenu spycharką 800m2, wykonanie mygłowiska o pow. 250m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 -Obręb Tychy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remony nawierzchni - 1720 t, przepusty pod drogami leśnymi-28m, utrzymanie i kopanie rowów-3165 m, ścinanie poboczy-220 m, uzupełnienie kolein i wyrw-650t.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Obręb Pszczyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remony nawierzchni - 1610 t, przepusty pod drogami leśnymi-119m, utrzymanie i kopanie rowów-3995m, ścinanie poboczy-1750 m, uzupełnienie kolein i wyrw-1420t, wykonanie koryta - 350m2, dołożenie 2m przepustu fi 899mm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.