eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaBieżące utrzymanie w sprawności techniczno-eksploatacyjnej przejść podziemnych na terenie Dąbrowy Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-17

Dąbrowa Górnicza: Bieżące utrzymanie w sprawności techniczno-eksploatacyjnej przejść podziemnych na terenie Dąbrowy Górniczej
Numer ogłoszenia: 120250 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, fax 032 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie w sprawności techniczno-eksploatacyjnej przejść podziemnych na terenie Dąbrowy Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) zwanej dalej Ustawą. Wykaz przejść podziemnych oraz kładki nadziemnej do przedmiotu zamówienia: 1.Przejście Reden w ciągu ul.Królowej Jadwigi 2.Przejście Damel w ciągu ul. Piłsudskiego 3.Przejście Morcinek w ciągu ul. Piłsudskiego 4.Przejście Os. Staszic w DK-94 5.Przejście Merkury skrzyżowanie ulic: Królowej Jadwigi, Al. Róż 6.Przejście Centrum skrzyżowanie ulic: Sobieskiego, Królowej Jadwigi, T.Kościuszki 7.Kładka nadziemna w ciągu ul.Sobieskiego 8.Przejście pod Aleją Róż 1) REDEN w ciągu ul. Królowej Jadwigi Przejście podziemne po remoncie kapitalnym wykonanym w roku 1997; -Długość tunelu przejścia podziemnego wynosi 58,50 mb, szerokość 6,00 mb. Posadzka tunelu z kostki brukowej betonowej, ściany wyłożone cegłą klinkierową, strop z blachy trapezowej. Schody (6 szt.) z terakoty antypoślizgowej, każde zejście o wymiarach: szerokość 3,00 mb, długość- 11,00 mb Oświetlenie tunelu - oprawy świetlówkowe 38W z poliwęglanu typ Thorn PANTHER - 48 kpl. Zadaszenia zejść (6 szt.) do tunelu wykonane z płyt poliwęglanowych o powierzchni 418,00 m2 . Odwodnienie zadaszenia schodów rynnami i rurami spustowymi PCV. Odwodnienie tunelu korytkami ACRO DRAIN długości 59,00 mb z odprowadzeniem do kanalizacji miejskiej. ATRIUM: Posadzka wykonana z kostki brukowej betonowej, powierzchnia: dł. 41,00 mb, szer. 13,00 mb. Schody - 1 szt wykonane z terakoty antypoślizgowej, o długości 11,00 mb i szerokości 8,50 mb. Schody betonowe 1 szt, o długości 6,00 mb i szerokości 1,20 mb. Odwodnienie -ściek korytkowy w atrium, odprowadzony do kanalizacji miejskiej. Ilość tablic ogłoszeniowych: 2 szt. Ilość tablic informujących o kierunku: 4 szt. 2) DAMEL Przejście po remoncie, który zakończono w listopadzie 2001r. Tunel przejścia podziemnego o długości 52,65 mb, szerokość 5,90 mb, wysokość tunelu 2,38 mb. Ściany tunelu wewnątrz z płyt granitowych, natomiast wewnętrzne powierzchnie boczne schodów obłożone płytkami klinkierowymi. Posadzka z płytek lastrykowych. Oświetlenie wewnątrz tunelu antywandal typ Thom PANTHER 38W opraw awaryjnych kompaktowych z podtrzymaniem t = lh. Zejścia do tunelu 4 szt., schody wykonane z płytek terakota antypoślizgowych. Odwodnienie tunelu dwustronne kratami ściekowymi. Przepompownie z kręgów żelbetowych 1200 mm ,w których zamontowano pompy zatapialne 2 szt: od strony ZSZE i przy pochylni od strony Damel dla wód drenażowych. Pochylnie dla niepełnosprawnych 2 szt od strony Damelu i Szkoły (w zwierciadlanym odbiciu) o szerokości 1,42 mb składają się z 4 biegów o długości 7,00 mb 2biegi o długości 9,0 i 3,5 mb z 8% spadkami. Spocznik skrajny o szerokości 2,00 m, o szer. 1 ,50 m i spocznik wyjściowy o szer. 1,90 m. Posadzka z kostki brukowej. Zadaszenia zejść do schodów i pochylni z płyt poliwęglanowych - 455 m. Odwodnienie zadaszenia schodów i pochylni rynnami i rurami spustowymi PCV. Ilość tablic ogłoszeniowych: 2 szt. Ilość tablic informujących o kierunku: 4szt. 3) MORCINEK Przejście podziemne po modernizacji wykonanej w roku 1999, wraz z budową pochylni dla niepełnosprawnych. -Długość tunelu przejścia podziemnego wynosi 66,17 mb, szerokość 11,50 mb. Posadzka tunelu i schody z płyt lastrikowych 50x50 cm, ściany częściowo wyłożone cegłą klinkierową, częściowo malowane emulsją, strop z blachy trapezowej. Zadaszenia zejść i pochylni dla niepełnosprawnych wykonane z płyt poliwęglanowych - 986,41 m2 Odwodnienie zadaszenia schodów rynnami i rurami spustowymi PCV. Oświetlenie tunelu antywandal - oprawy świetlówko we 38W z poliwęglanu typ Thorn PANTHER -66 kpl. Odwodnienie tunelu korytkami ACRO DRAIN długości 160,50 mb z odprowadzeniem do kanalizacji miejskiej. Ilość tablic ogłoszeniowych: 2 szt. Ilość tablic informujących o kierunku: 4 szt. 4) OS. STASZIC Charakterystyka przejścia wg projektu technicznego: Powierzchnia przejścia podziemnego 332,8 m2 wraz ze schodami, 6 szt koszy Oświetlenie: oprawy świetlówkowe typ Thom PANTHER (FUO2D38 A W/B) świetlówka 38W /antywandal/ - 49 sztuk w tym 12 sztuk kompaktowych z podtrzymaniem awaryjnym t = 1h; oprawy świetlówkowe EUROPROF 60W - 6sztuk w tym 2 sztuki kompaktowe (t = l h). Platformy dla osób niepełnosprawnych typu HIRO 320 2 szt. Ilość tablic ogłoszeniowych: 2 szt. Ilość tablic informujących o kierunku: 2 szt. 5) MERKURY Powierzchnia przejścia podziemnego 1.115,00 m2, ściany przejścia i zejść okładane klinkierem, oświetlenie lampy typu OK I i OK II, łącznie sztuk - 54, Ilość tablic ogłoszeniowych: 2 szt. Ilość tablic informujących o kierunku: 4 szt. 6) CENTRUM Powierzchnia przejścia podziemnego 1709 m2, Ilość tablic ogłoszeniowych: 2 szt. Ilość tablic informujących o kierunku: 4 szt. 7) KŁADKA NADZIEMNA W CIĄGU UL. SOBIESKIEGO Kładka o konstrukcji stalowej, długość 30mb, szer.3,05 mb oraz zejścia. 8) PRZEJŚCIE POD ALEJĄ RÓŻ Oświetlenie - lampy kanałowe OK. I, sztuk 16; powierzchnia ok. 160 m2 W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca do wykonania: 1. Wykonywanie prac dot. należytego utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej przepompowni zlokalizowanej w przejściu podziemnym DAMEL jak również załączanie pompy zatapialnej typ AP 51.65.121.A3 z wyłącznikiem pływakowym, oczyszczanie ssaka pompy z zanieczyszczeń. 2 Wykonywanie prac związanych z naprawą lub wymianą: wykładzin ceramicznych, blach stropowych, poręczy, kratek osłonowych odwodnień , rynien i rur spustowych, zadaszeń i wszelkich innych elementów konstrukcyjnych przejść. 3 Wykonywanie wszelkich prac związanych z konserwacją, wymianą zniszczonych kloszy , opraw, żarówek , świetlówek itp. 4 W przypadku dewastacji oświetlenia niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego. 5. Wykonawca wyznaczy 2 osoby odpowiedzialne za stan techniczny przejść , z telefonami kontaktowymi całodobowymi ( najpóźniej w ciągu 5 dni od przekazania obiektów przejść Wykonawca w formie pisemnej powiadomi Zamawiającego o wyznaczeniu 2 osób podając ich dane wraz z telefonami kontaktowymi). 6. Wykonywanie wszelkich napraw przejść podziemnych i nadziemnych występujących w trakcie eksploatacji obiektu , takich jak: a) naprawa miejscowa posadzek i ścian: tuneli przejść, kładki nadziemnej, schodów, b) uzupełnianie na bieżąco skradzionych rynien i rur spustowych PCV, zadaszeń, krat na odwodnieniach c) naprawa balustrad zewnętrznych i poręczy, tak aby zawsze były dobrze zamocowane i bezpieczne dla pieszych korzystających z przejścia. d) roboty antykorozyjne poręczy i balustrad, konstrukcji wg potrzeb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów Oryginalny kod CPV: 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp Kod CPV wg słownika 2008: 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w nin. specyfikacji mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2 Ustawy 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj.: minimum 5 osób do utrzymania w sprawności techniczno - eksploatacyjnej, a ponadto 2 pracowników (po 1 dla nw. branż) posiadających uprawnienia: a) w branży elektrycznej: min. uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci typu E do 1 KV (bądź uprawnień wyższych, o ile to jest niezbędne do wykonywania zawodu) przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) b) w branży ogólnobudowlanej do kierowania robotami ogólnobudowlanymi (dotyczy kierownika robót), oraz przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie działalności, jeżeli była krótsza niż 3 lata - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę - a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również są w trakcie wykonywania- odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia , której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich Zamawiających Inwestorów. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę obejmująca czynności polegające na wykonywaniu prac konserwujących, naprawczych, remontowych w obiektach i/lub na terenach użyteczności publicznej o wartości min. 100.000 PLN brutto każda. Uwaga Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych)- wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków)dokumenty- według formuły; spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - z uwzględnieniem uwagi nr 2 . 2. Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2 Ustawy /wzór oświadczenia załącznik nr 2/ - wskazana data podpisania oświadczenia . 3 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców z uwzględnieniem wymogu pkt.6.3 SIWZ- /wzór wykazu załącznik nr 4/ - wskazana data podpisania wykazu . 4. Dokumenty /min.1 np. referencja/ potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt.6.3 SIWZ zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób i podmiotów., które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności - z uwzględnieniem wymogu pkt. 6.2 SIWZ - /wzór wykazu załącznik nr 5/ - wskazana data podpisania wykazu. 6. Kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz dokumenty potwierdzającym przynależność tych osób do właściwej dla danej specjalności Izby Inżynierów Budownictwa -zgodnie z wymogiem pkt. 6.2 SIWZ 7. Dodatkowo do oferty należy załączyć:a/ formularz ofertowy - /wzór formularza ofertowego- załącznik nr 1/ - wskazana data podpisania formularza. b/ pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Uwaga : 1.Dokumenty o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Upoważnienie do podpisywania dokumentów przetargowych i występowania w postępowaniu przetargowym w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 5 uwag zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 7.Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania 8.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy 9. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul.Graniczna 21 Wydział Komunikacji i Drgownictwa pokój nr 316 III piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul.Graniczna 21 Wydział Komunikacji i Drgownictwa pokój nr 316 III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.