eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzkoPrzygotowanie i realizacja kampanii reklamowej Hrabstwa K³odzkiego na no¶nikach cyfrowych w ramach projektu pod tytu³em Wakacje w Hrabstwie K³odzkim - oferta turystyki rodzinnej na pograniczu polsko-czeskim finansowanego z Programu Operacyjnego Wspó³pracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2014-06-04

K³odzko: Przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej Hrabstwa K³odzkiego na no¶nikach cyfrowych w ramach projektu pod tytu³em Wakacje w Hrabstwie K³odzkim - oferta turystyki rodzinnej na pograniczu polsko-czeskim finansowanego z Programu Operacyjnego Wspó³pracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013.
Numer og³oszenia: 120253 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: nieobowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 85163 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat K³odzki reprezentowany przez Zarz±d Powiatu K³odzkiego, ul. Stefana Okrzei 1, 57-300 K³odzko, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8673232, faks 074 8657523.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej Hrabstwa K³odzkiego na no¶nikach cyfrowych w ramach projektu pod tytu³em Wakacje w Hrabstwie K³odzkim - oferta turystyki rodzinnej na pograniczu polsko-czeskim finansowanego z Programu Operacyjnego Wspó³pracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie 15 sekundowego spotu reklamowego w formie prezentacji promuj±cej Hrabstwo K³odzkie, jako atrakcyjne turystycznie miejsce pobytu dla rodzin z dzieæmi (forma spotu adekwatna do specyfikacji no¶ników i materia³ów przekazanych przez zleceniodawcê). 2. Rezerwacja czasu antenowego przeznaczonego na emisjê spotu na ekranach w autobusach miejskich, kursuj±cych na terenie miasta: Warszawa, Wroc³aw, Poznañ - przewidywana liczba taboru/no¶ników: Warszawa - 60 (autobus)/300 (ekran), Wroc³aw - 11/11, Poznañ - 10/10. Emisja co 10 minut, czas trwania kampanii: 1-30 czerwca 2014 r. 3. Rezerwacja czasu antenowego przeznaczonego na emisjê spotu na ekranach w centrach handlowych w miastach: Warszawa - Centrum Handlowe Z³ote Tarasy, przewidywana liczba no¶ników - 29, format no¶nika: 50, Wroc³aw - Centrum Handlowe Galeria Dominikañska, przewidywana liczba no¶ników - 14, format no¶nika: 47, Poznañ - Centrum Handlowe Stary Browar, przewidywana liczba no¶ników - 45, format no¶nika: min. 32, Katowice - Centrum Handlowe Silesia City Center, przewidywana liczba no¶ników - 23; format no¶nika: min. 42, Gdañsk - Centrum Handlowe Galeria Ba³tycka, przewidywana liczba no¶ników - 35; format no¶nika: 47. Emisja co 5 minut, czas trwania kampanii: 1-30 czerwca 2014 r. 4. Przygotowanie harmonogramu kampanii uwzgledniaj±cego: zasiêg (nazwê miasta), przewidywanej liczby korzystaj±cych w ci±gu miesi±ca z danej lokalizacji, rodzaju lokalizacji (autobus, nazwa centrum handlowego), rodzaju i wielko¶ci no¶nika, czêstotliwo¶ci emisji, liczby no¶ników, liczby taboru (w przypadku autobusów), kosztu kampanii. 5. Emisja spotu reklamowego w autobusach oraz centrach handlowych zgodnie z harmonogramem wskazanym w pkt 4. 6. Przygotowanie raportu z emisji z dok³adnym wykazem wy¶wietleñ. Spot powinien zawieraæ logo, nazwê programu, tytu³ projektu logo Hrabstwa K³odzkiego, adres strony internetowej partnerów projektu oraz nazwê i adres zleceniodawcy. 7. Zakres prac: 1) opracowanie spotu zgodnie z opisem zawartym w pkt 1, 2) rezerwacja czasu antenowego na ekranach w autobusach zgodnie z opisem zawartym w pkt 2, 3) rezerwacja czasu antenowego na ekranach w centrach handlowych wg opisu zawartego w pkt 3, 4) przygotowanie harmonogramu kampanii wg informacji ujêtych w pkt 4, 5) emisja spotu reklamowego zgodnie z pkt. pkt 5, 6) przygotowanie raportu z emisji spotu reklamowego zgodnie z pkt 6. 8. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wykorzystywania przygotowanego spotu na potrzeby w³asne. 9. W przypadku zamiaru zlecenia przez Wykonawcê ca³o¶ci lub czê¶ci prac podwykonawcom, Wykonawca winien wskazaæ, która czê¶æ zamówienia zostanie zlecona podwykonawcom (z podaniem nazw i adresów podwykonawców)..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.14.00 - Us³ugi prowadzenia kampanii reklamowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej Hrabstwa K³odzkiego na no¶nikach cyfrowych w ramach projektu pod tytu³em Wakacje w Hrabstwie K³odzkim - oferta turystyki rodzinnej na pograniczu polsko-czeskim finansowanego z Programu Operacyjnego Wspó³pracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Blue Eyes Media Sp. z o.o., ul. Po³czyñska 21A, 01-377 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 54575,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 54575,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 134378,73

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.