Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Rachanie: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3502Lw miejscowości Wożuczyn od km 13+707.00 do km 14+424.50 długości 0,717.50 km.
Numer ogłoszenia: 120259 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rachanie, ul. Dolna 1, 22-640 Rachanie, woj. lubelskie, tel. 084 6471103, fax 084 6471103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rachanie.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3502Lw miejscowości Wożuczyn od km 13+707.00 do km 14+424.50 długości 0,717.50 km..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3502Lw miejscowości Wożuczyn od km 13+707.00 do km 14+424.50 długości 0,717.50 km. Budowa obejmuje wykonanie n/w robót: a) roboty przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) roboty odwodnieniowe, d) podbudowy, e) nawierzchnia, f) roboty wykończeniowe, g) urządzenia bezpieczeństwa ruchu, h) elementy ulic.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie: 6 000,00 PLN ( słownie: sześć tys. złotych 00/100 gr).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki dodatkowe jakie mają spełniać wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1. Udzielą Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty w okresie 36 miesięcy. 2. Dysponują osobą, która posiada wymagane uprawnienia z zakresu kierownika budowy z minimalnym 5 - letnim stażem pracy, w tym posiadają; - uprawnienia w specjalności drogowej, - zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego o wpisie na listę członków. 3. Dysponują zaświadczeniami potwierdzającymi uregulowanie zobowiązań wobec US, ZUS lub KRUS. 4. Udokumentują wykonanie w ostatnich 5 latach (liczone wstecz od daty upływu terminu do składania ofert ), jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres: wymagane minimum co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie wykonania ( budowy, remontu, przebudowy ) chodnika (placu, parkingu itp. ) o wartości minimum 200 tys. zł ( brutto ), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 5. Udokumentują, że w okresie realizacji zamówienia będą dysponować co najmniej następującym sprzętem: a) wibrator powierzchniowy do zagęszczania , - szt. 1 b) piła do cięcia kostki - szt. 1 c) koparka o pojemności łyżki 0,60 m3 - szt. 1 d) samochód samowyładowczy 10 - 15 t - szt. 1 6. Złożą oświadczenie, że akceptują ogólne warunki umowy. 7. Spełnią warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły ( spełnia - nie spełnia ), na podstawie analizy załączonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć niżej wymienione dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia: 1. Formularz oferty - ( załącznik nr 1 do SIWZ ) 2. Kosztorys ofertowy ( pełny lub uproszczony) - ( załącznik nr 8 do SIWZ ) 3. Dowód wpłaty wadium przetargowego w kwocie: 6 000,00 zł. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert ) robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. ( załącznik nr 2 do SIWZ ) Wymagane minimum co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie wykonania ( budowy, remontu, przebudowy ) chodnika (placu, parkingu itp. ) o wartości minimum 200 tys. zł ( brutto ), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku konsorcjum dotyczy każdego z partnerów konsorcjum oddzielnie) 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. ( załącznik nr 6 do SIWZ ) Wymagane dysponowanie co najmniej następującym sprzętem: a) wibrator powierzchniowy do zagęszczania , - szt. 1 b) piła do cięcia kostki - szt. 1 c) koparka o pojemności łyżki 0,60 m3 - szt. 1 d) samochód samowyładowczy 10 - 15 t - szt. 1 7. Wykaz osób lub podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia także zakresu wykonywanych przez nich czynności. ( załącznik nr 9 do SIWZ ) Wymagane dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia z zakresu kierownika budowy z minimalnym 5 - letnim stażem pracy, w tym: - uprawnienia w specjalności drogowej, - zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego o wpisie na listę członków, (wyżej wymienione dokumenty należy dołączyć do oferty ) 8. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt. 1-4 PZP ( załącznik nr 4 do SIWZ ) ( w przypadku konsorcjum dotyczy każdego z partnerów konsorcjum oddzielnie) 9. Oświadczenie z art. 24 ust. 1-2 PZP ( załącznik nr 3 do SIWZ ) ( w przypadku konsorcjum dotyczy każdego z partnerów konsorcjum oddzielnie) 10. Oświadczenie o akceptacji treści ogólnych warunków umowy załączonej do SIWZ ( załącznik nr 5 do SIWZ) 11. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku konsorcjum dotyczy każdego z partnerów konsorcjum oddzielnie ) 12. Dokument ( pełnomocnictwo) dla przedstawiciela ( partnera wiodącego) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5, 11 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 13. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. 13, 14, 15 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt.13, 14, 15. 16. Zaakceptowane ( podpisane ) ogólne warunki umowy ( załącznik nr 7 ) 17. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym ( załącznik nr 12)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rachanie.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rachanie,ul. Dolna 1, 22 - 640 Rachanie, pokój nr 1..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Rachanie,ul. Dolna 1, 22 - 640 Rachanie, pokój nr 9 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.07.2008.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pałecznica gm. Niedźwiada - ETAP 4
- Rozbudowa drogi gminnej nr 604301K "Kasina Wielka - Szymony - Gruszowiec" w miejscowości Kasina Wielka
- Remont nawierzchni utwardzonych i schodów zewnętrznych przy budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Waszyngtona 4/8
- Przebudowa dróg gminnych nr 180165C Krzywosądz - Dęby na odcinku od km 0+000 do km 0+390, nr 180150C Dobre - ul. Lipowa na odcinku od km 0+000 do km 0+256
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.