Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-17
Andrespol: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ulicach Grota Roweckiego i Czarnieckiego w Andrespolu.
Numer ogłoszenia: 120277 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Andrespol, ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 042 2132410, fax 042 2132434.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.pl; www.andrespol.bip.cc
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ulicach Grota Roweckiego i Czarnieckiego w Andrespolu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi 200 mm PCV o łącznej długości 381,5 m oraz 18 przyłączy o długości 83,5 m w Andrespolu w : 1. ul. Grota Roweckiego; od studni S79 do studni S 87 2. ul. S. Czarneckiego; od włączenia w ulicę Rokicińską do studni S 78 Zakres prac obejmuje: - budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i przyłączy - obsługę geodezyjną prowadzonych robót, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, - przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego - naprawę dróg gruntowych - profilowanie, zagęszczenie i wyrównanie z uzupełnieniem tłuczniem. Zamówienie winno być wykonane zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości - 5 000,- zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r.Nr 164, poz. 1163) Prawo zamówień publicznych. Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1) osoby kierujące realizacją zamówienia posiadają prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie. 2) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej trzy roboty o podobnym charakterze i wartości co najmniej 300 tys. zł. Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.1. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub dysponować kredytem na rachunku podstawowym bądź ;posiadać zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 300 tys. zł.2. wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r Nr 164, poz. 1163 ze zm.) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji - o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 2 do niniejszej specyfikacji - o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 1. Wykaz osób i podmiotów (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 do niniejszej IDW), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby spełniają wymagania określone w odrębnych przepisach, tj. posiadają uprawnienia budowlane oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych,. 2. Wykaz (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej IDW) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych o podobnym charakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość. 1. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 2. polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://andrespol.bip.cc/index.php?p=tender&det=41
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Andrespol 95-020 Andrespol ul. Rokicińska 126 II piętro pokój 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Andrespol Andrespolu ul. Rokicińska 126, Sekretariat (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
- Dostawa artykułów reklamowych
- Dostawa wszechstronnego aparatu USG w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją do badania jamy brzusznej
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. LEŚNEJ POLANY, W ULICY BOCZNEJ OD UL. ŻWIROWEJ, W UL. SOŁECKIEJ I W UL. WYDMOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCIANY, GMINA JABŁONNA"
- Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego dz. Nr 6/7 i 6/8 ark.1 w Braciszewie
- Przebudowa hydroforni w Kęsowie - zabezpieczenie ciągłości dostaw wody oraz bezpieczeństwa zdrowotnego wody pitnej dostarczonej z ujęcia wody w Kęsowie
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. GRANITOWEJ I W UL. RUBINOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCIANY ORAZ W UL. TRZCIAŃSKA DROGA W MIEJSCOWOŚCI SKIERDY, GMINA JABŁONNA"
- Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Łubowo w m. Myślęcin, Imielno, Fałkowo, Łubowo, Owieczki.
- Budowa ul. Komercyjnej w Mierzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą i odcinkiem ul. Zgodnej w obrębie skrzyżowania
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.