eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawy pieluchomajtek, pieluszek pampers, podkładów higienicznych oraz papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych, żeli do EKG i USG

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-13

Rzeszów: Dostawy pieluchomajtek, pieluszek pampers, podkładów higienicznych oraz papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych, żeli do EKG i USG
Numer ogłoszenia: 120284 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78506 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. +48 17 8666 096, faks +48 17 8666 097.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy pieluchomajtek, pieluszek pampers, podkładów higienicznych oraz papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych, żeli do EKG i USG.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy: -pieluchomajtek, pieluszek pampers, podkładów higienicznych, tamponów, patyczków higienicznych i myjki higienicznej - Część nr 1, -papierów rejestracyjnych do posiadanych urządzeń medycznych, żeli do EKG, USG - Część nr 2, dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. 2.Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Formularzach cenowo - ofertowych (Załączniki nr 1 do SIWZ), będących integralną częścią SIWZ. 3.Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo-ofertowych dla Części nr 1 i 2, będących integralną częścią SIWZ przez 24 miesiące. 4. Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych w Części nr 2 we wszystkich pozycjach, gdzie użyto nazw własnych ze względu na posiadane urządzenia lub ich gwarancje. 5. Sygnatura sprawy: KSW.XII.252/Z/63/16, Postępowanie nr 34.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawy pieluchomajtek, pieluszek pampers, podkładów higienicznych, tamponów, patyczków higienicznych i myjki higienicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych - Spółka Akcyjna, Ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194981,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158187,00

  • Oferta z najniższą ceną: 158187,00 / Oferta z najwyższą ceną: 158187,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawy papierów rejestracyjnych do posiadanych urządzeń medycznych, żeli do EKG, USG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ANMAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa, ul. Strefowa 22, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161897,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131892,60

  • Oferta z najniższą ceną: 131892,60 / Oferta z najwyższą ceną: 142737,52

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.