To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-18
Grudziądz: Bieżące utrzymanie przystanków, dróg gminnych, cmentarzy oraz miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Grudziądz w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 12028 - 2016; data zamieszczenia: 18.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338588 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4511111, faks 056 4511132.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie przystanków, dróg gminnych, cmentarzy oraz miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Grudziądz w 2016 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie przystanków, dróg gminnych, cmentarzy oraz miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Grudziądz w 2016 r. 1. Bieżące utrzymanie przystanków obejmuje: 1) w okresie letnim - (utrzymanie letnie od dnia 1 kwietnia do dnia 31 października): a) oczyszczanie peronów przystanków na całej ich powierzchni, w tym części wewnętrznej wiaty przystankowej oraz dojścia od wiaty do peronu, polegającego na sprzątaniu z brudu i śmieci, mycia szyb, malowania oraz konserwacji, uprzątnięciu nieczystości, opróżnianiu śmietników nie rzadziej niż raz na miesiąc lub czasie 4 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego; b) usuwanie traw i chwastów na przystankach nie rzadziej niż raz na dwa miesiące lub czasie 4 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego 2) w okresie zimowym - (utrzymanie zimowe od dnia 1 listopada do dnia 31 marca): a) oczyszczanie peronów przystanków na całej ich powierzchni, w tym części wewnętrznej wiaty przystankowej oraz dojścia od wiaty do peronu, polegającego na sprzątaniu z brudu i śmieci, uprzątnięcie nieczystości, opróżnianiu śmietników, nie rzadziej niż raz na miesiąc lub czasie 4 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego; b) odśnieżanie, w tym usuwania lodu z powierzchni przystanków, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odśnieżanie jest uzależnione od występowania opadów śniegu lub czasie 2 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego; c) posypywanie powierzchni przystanków środkami przeciwpoślizgowymi, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, posypywanie uzależnione jest od występowania zjawisk atmosferycznych lub czasie 2 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego; d) usuwanie nadmiaru śniegu i lodu z dachów wiat, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, usuwanie uzależnione jest od występowania zjawisk atmosferycznych lub w czasie 2 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego. 3) w całym okresie obowiązywania umowy: uporządkowania przystanków w przypadku zaistnienia aktów wandalizmu, w szczególności uprzątnięcia szkła po rozbiciu szyb w wiacie, wymiany rozbitych szyb (ok 15 szt. rocznie) nie rzadziej niż raz na miesiąc lub czasie 4 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego. 2. Zamawiający jest uprawniony do zmiany terminu wykonywania usług, polegającej na wydłużeniu lub skróceniu okresu letniego, w zależności od warunków atmosferycznych lub bieżących potrzeb. 3. Wszystkie czynności objęte bieżącym utrzymaniem przystanków dróg gminnych, cmentarzy oraz miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Grudziądz Wykonawca będzie realizował tylko na wyraźnie zlecenie pracownika Zamawiającego. 4. Wykonawca wystawi fakturę za zlecenia, o których mowa w § 2 tylko za miesiące faktycznego wykonania przedmiotu umowy. 5. Wykaz przystanków objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Bieżące utrzymanie dróg obejmuje: a) koszenie poboczy dróg gminnych na szerokości 1,5 m po każdej stronie drogi, a w przypadku dróg z obustronnymi rowami - na całej szerokości rowu odwadniającego, 3 razy w roku ( w okresie wiosennym, letnim i jesiennym), szacunkowa powierzchnia jednorazowego koszenia: ok. 220.000,00 m2, b) remont zjazdów z dróg gminnych - szacunkowa ilość 10 obiektów po ok. 28 m2 c) wprowadzanie zatwierdzonej organizacji ruchu poprzez oznakowanie dróg gminnych, w miarę potrzeb zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego, poprzez zakup i ustawienie wraz z zakotwieniem i zabetonowaniem słupów i znaków zakazu, nakazu i ostrzegawczych w szacunkowej ilości: 80 szt. d) Wynajem sprzętu - koparko-ładowarki w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego - przewidywana ilość godzin: 500 godzin w skali roku. f) cięcia pielęgnacyjnego drzew polegającego na ich przycinaniu lub usunięciu chorych drzew. Pozyskane drzewo Wykonawca ma obowiązek dostarczenia do placówki wskazanej każdorazowo przez Zamawiającego. Dostarczenie winno być potwierdzone protokołem odbioru. g) wycięciu krzewów. W cenę usługi f) i g) należy wkalkulować koszty usunięcia drzewa, utylizacji gałęzi, uprzątnięcia terenu po usunięciu drzewa oraz zabiegach pielęgnacyjnych. 7. Bieżące utrzymanie cmentarzy gminnych i miejsc pamięci narodowej obejmuje świadczenie prac porządkowych, wykonywanych 5 razy w roku, polegających na: a) sprzątaniu odpadów; b) likwidacji dzikich składowisk odpadów i utylizacja wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się na terenie objętym zamówieniem; c) uprzątnięciu liści i usunięciu ich z terenu cmentarzy oraz miejsc pamięci w okresie jesiennym; d) koszeniu trawy oraz usunięciu jej z terenu cmentarzy oraz miejsc pamięci w okresie letnim i wiosennym; e) usuwaniu wszelkich samosiewów z terenu cmentarzy oraz miejsc pamięci 8. Wykaz cmentarzy i miejsc pamięci narodowej objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ 9. Za usługi będące przedmiotem umowy Wykonawca będzie wystawiał fakturę raz na dwa miesiące.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy 34.99.22.00 - Znaki drogowe 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Leszek Szyszkowski - Firma Usługowo - Handlowa
jakie przetargi wygrała firma
Leszek Szyszkowski - Firma Usługowo - Handlowa
- Firma Usługowo-Handlowa Leszek Szyszkowski, Dębieniec 8, 87-220 Radzyń Chełmiński, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 292682,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 188889,78
Oferta z najniższą ceną: 188889,78 / Oferta z najwyższą ceną: 348604,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- "Przebudowa ulic Szarych Szeregów, Okulickiego oraz Grota - Roweckiego" (z podziałem na trzy części )
- Budowa i przebudowa chodników na terenie miasta
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn.: "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pułaskiego 13 w Grudziądzu (...)"
- Dokumentacja projektowa przebudowy drogi powiatowej nr 1416C Zielnowo-Fijewo w km 0+000 do 1+897 wraz z budową drogi dla pieszych i rowerów w km 0+000 do 2+935
- Budowa tj. utwardzenie części działki - miejsca postojowe, dojazdy, dojścia na terenie Ogniska Pracy Pozaszkolnej przy ul. Chełmińskiej 104 w Grudziądzu
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2027"
- Dostawa znaków drogowych i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji.
- Sprzątanie ulic i dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2025 roku z podziałem na 6 części
- Budowa drogi gminnej relacji Worowice Wyroby- Bromierzyk na terenie Gminy Staroźreby
- Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta Dukla w 2025 roku
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.