eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów promocyjnych



Ogłoszenie z dnia 2007-07-17

Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 120326 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków, ul. Szwoleżerów 9, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6293791, fax 022 6226595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobidz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych o parametrach zgodnych z poniższą specyfikacją techniczną: Specyfikacja techniczna materiałów promocyjnych MATERIAŁY DRUKARSKIE 1ULOTKI SKŁADANE I Format: A4; składane x 2; Gramatura papieru: co najmniej 170 g/m2; Rodzaj papieru: kreda mat satynowa; Kolor druku: 4 + 4 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i ilustracje, fotografie; punktowo lakier UV, lakier offsetowy; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy 18 000; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy: 18 000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu: 18 000 2.ULOTKI SKŁADANE II Format: A4; składane x 2; Gramatura papieru: co najmniej 150 g/m2; Rodzaj papieru: kreda mat satynowa; Kolor druku: 4 + 4 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i ilustracje, fotografie; punktowo lakier UV, lakier offsetowy; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy: 2 000; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy: 3 000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu: 1 000 3.PLAKATY PROMOCYJNE I Format: A4; Gramatura: co najmniej 200 g/m2; Rodzaj papieru: kreda mat satynowa; Kolor druku: 4 + 0 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i ilustracje, fotografie; lakier UV, lakier offsetowy; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy:5 000; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:10 000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu:5 000; 4. PLAKATY PROMOCYJNE II Format: 70 x 100 cm; Gramatura: co najmniej 200 g/m2; Rodzaj papieru: kreda błysk; Kolor druku: 4 + 0 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i ilustracje, fotografie; lakier UV, lakier offsetowy; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy:3 000; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:3 000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu:3 000; MATERIAŁY REKLAMOWE 5PAPIER FIRMOWY I Format: A4; Rodzaj papieru - gładki; kreda satynowa, mat; Rodzaj druku: offset; Gramatura: co najmniej 200 g/m2; Kolor druku 3 + 0 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i inne elementy wizualne; Przeznaczenie: do druku w drukarkach laserowych; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy:500; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:1 000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu:500; 6. PAPIER FIRMOWY II (16 wariantów nadruku - 1 wariant min. 500 szt.) Format: A4; Rodzaj papieru - gładki; kreda satynowa, mat; Rodzaj druku: offset; Gramatura: co najmniej 90 g/m2 Kolor druku 3 + 0 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i inne elementy wizualne; Przeznaczenie: do druku w drukarkach laserowych; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy:5000; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:10 000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu:500; 7.WIZYTÓWKI (ok. 70 wariantów nadruku - 1 wariant min. 100 szt.) Format: 50/90 mm; Gramatura: co najmniej 250 g/m2; kreda satynowa; Kolor papieru: ecru; Kolor druku: 3 + 3 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i inne elementy wizualne; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy:5000; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:7 000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu:100; 8.KOPERTY I (16 wariantów nadruku - 1 wariant min. 250 szt.) DL - (110 x 220 mm); Kolor druku 3 + 0 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i inne elementy wizualne; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy:4000; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:8 000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu:250; 9.KOPERTY II (16 wariantów nadruku - 1 wariant min. 250 szt.) C5 - (162 x 229 mm); Kolor druku 3 + 0 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i inne elementy wizualne; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy:4000; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:8 000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu:250; 10.KOPERTY III (16 wariantów nadruku - 1 wariant min. 200 szt.) C4 - (229 x 324 mm); Kolor druku 3 + 0 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i inne elementy wizualne; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy:3200; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:6 400; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu:200; 11. KOPERTY IV (16 wariantów nadruku - 1 wariant min. 100 szt.) B4 - (250 x 353 mm); Kolor druku 3 + 0 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i inne elementy wizualne; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy:1600; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:3 200; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu:100; 12.TECZKA format: na dokumenty A4 szerokość grzbietu w przedziale 05 do 10 mm; ze skrzydełkami; zapięcie - gumka; rodzaj materiału: karton dwustronnie, foliowany dwustronnie; punktowo lakier UV; Kolor nadruku: 4x0- wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i inne elementy wizualne; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy:1000; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:2000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu:500; 13.TORBA PAPIEROWA I Format: 24 x 10 x 34 cm; Materiał: matowa kreda, co najmniej 200 g, jednostronna, laminat matowy; Nadruk: 4 kolory (CMYK), punktowo lakier UV; Wykończenie: z górną 5 cm zakładką; zakładka i dno wzmocnione tekturą 400-700 g; Sznurek bawełniany lub syntetyczny; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy:300; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:300; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu:100; 14.TORBA PAPIEROWA II Format: 24 x 10 x 34 cm; Materiał: papier szary, co najmniej 200 g; Nadruk: 3 kolory; Wykończenie: z górną 5 cm zakładką; zakładka i dno wzmocnione tektura 400-700g/m2; Sznurek bawełniany lub syntetyczny; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy:300; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:300; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu:100; 15.TORBA PŁÓCIENNA Wymiary: 400 x 380mm; Materiał: płótno bawełniane, ucho wszywane; Nadruk: 3 kolory; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy:300; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:300; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu:100; 16.ZAKŁADKA PAPIEROWA (różne rodzaje nadruku na rewersie, awers zawsze taki sam) Format: 20 v 5 cm; Materiał: kreda mat 300 g; Nadruk: 4 + 4 kolory; Punktowo lakier UV; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy:1000; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:1000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu:500; 17.OŁÓWEK Z NADRUKIEM Materiał: drewno + gumka; Wymiary: śr. 0,7cm, dł. 19,1cm; Rodzaj nadruku: tampodruk; 2 kolory; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału promocyjnego w trakcie realizacji umowy:300; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:300; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu:300; Wymogi dotyczące dostawy materiałów promocyjnych: Wykonawca dostarczy urządzenia materiały promocyjne na własnym transportem na własny koszt, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiającego terminu dostawy /data i godzina/ oraz jej miejsca. Planowane miejsce dostaw: Miasto Stołeczne Warszawa Termin dostawy- do 5 dni roboczych od dnia od dnia otrzymania zamówienia Dostawa obejmuje: transport, wniesienie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty: a.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. b.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty o których mowa punkcie 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobidz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków w Warszawie (00-328); ul. Kopernika 36/40 (pokój nr 130).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 13:00, miejsce: Oferty winny być złożone w kancelarii Krajowego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków mieszczącej się w Warszawie (00-328) przy ul. Kopernika 36/40 (pokój nr 130).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.