Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-04
Bochnia: Współorganizowanie jednodniowego spotkania o charakterze integracyjnym w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 120327 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Współorganizowanie jednodniowego spotkania o charakterze integracyjnym w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest współorganizacja jednodniowego spotkania integracyjnego na świeżym powietrzu dla maksymalnie 250 osób, w tym 3 osoby z kadry PCPR. Wykonawca powinien uwzględnić fakt, że mogą zaistnieć warunki atmosferyczne nie sprzyjające organizacji spotkania integracyjnego na świeżym powietrzu np. ulewny deszcz, porywisty wiatr, chłód itp. Ze względu na te okoliczności Wykonawca powinien zapewnić alternatywne miejsce dla uczestników spotkania, które nie stwarza barier dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich Wśród uczestników spotkania integracyjnego będą osoby niepełnosprawne - byli i obecni uczestnicy projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim, inne osoby zagrożone wykluczeniem społecznym a także osoby z ich otoczenia. Zamawiający może zmniejszyć liczbę uczestników spotkania maksymalnie o 70 uczestników najpóźniej na dzień przed organizacją spotkania integracyjnego do godziny 12:00. Po tym terminie Zamawiający ponosi wszystkie koszty zamówienia. Zamawiający wymaga, aby miejsce realizacji spotkania integracyjnego znajdowało się na terenie Powiatu Bocheńskiego. Obiekt, gdzie będzie realizowane zamówienie musi być pozbawiony barier architektonicznych, ponieważ w spotkaniu uczestniczyć będą osoby niepełnosprawne, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich. Poruszanie po obiekcie nie powinno stwarzać barier w zakresie poruszania się dla osób zarówno na wózkach inwalidzkich poruszanych za pomocą siły mięśniowej jak i o napędzie elektrycznym, a także dla osób poruszających się przy pomocy balkonika lub kul. Przestrzeń konieczna do uczestnictwa osób niepełnosprawnych w spotkaniu powinna spełniać normy odpowiadające potrzebom osób niepełnosprawnych, tj. zachowanie odpowiedniej wolnej przestrzeni ze względu na konieczność manewrowania, zapewnienie swobodnego poruszania się w przestrzeni, w której nie powinny znajdować się żadne przeszkody. Przestrzeń pomieszczeń powinna zapewnić osobom niepełnosprawnym swobodę poruszania. Współorganizacja spotkania integracyjnego ma obejmować: Usługę gastronomiczną, tj. posiłki powinny być przygotowane i wydane dla maksymalnie 250 osób podczas dwóch przerw na ciepłe posiłki o godzinie 13:00i 16:30 oraz sukcesywny dostęp do poczęstunku, napojów zimnych i ciepłych. Usługa gastronomiczna obejmuje wydanie posiłków i napojów takich jak: Grochówka 200g/os, Kiełbasa grillowa po 2 szt. po około 100 g/os (razem 200g/os), Dodatki do kiełbasy: musztarda i ketchup bez ograniczeń, Sałatka ze świeżych warzyw - 150 g/os, Bułka kajzerka 4 szt/os, Kawa i herbata bez ograniczeń wraz z dodatkami, tj. cukier, cytryna, mleczko, Woda mineralna niegazowana podana w dzbankach 500ml/os, Woda gazowana podana w dzbankach 250 ml/os, Sok wieloowocowe w dzbankach 250 ml/os, Kruche ciastka 150 g/os. Delicje 100 g/os. Paluszki solone 200g/os, Jabłko 1 szt/os. Banan 1 szt/os Dania gorące tj. grochówka, kiełbasa grillowa oraz sałatka ze świeżych warzyw, bułki kajzerki oraz poczęstunek w formie jabłka i banana będzie wydawany uczestnikom przez Wykonawcę na podstawie bloczków wcześniej przygotowanych przez Zamawiającego. Pozostały poczęstunek powinien być wystawiony na stołach sukcesywnie partiami co dwie godziny. Poczęstunek powinien być podany na plastikowych naczyniach, które Wykonawca powinien zapewnić w ilości adekwatnej do ilości osób. Ponadto Wykonawca powinien zapewnić sztućce, kubki oraz serwetki w ilości adekwatnej do ilości uczestników spotkania. Z zastrzeżeniem, że wyżej wymienione przedmioty nie mogą być używane wielokrotnie przez uczestnika. Za każdym razem, gdy uczestnik zdecyduje się na skorzystanie z posiłku otrzyma nowe naczynie. Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo i infrastrukturę techniczną: Udostępnienie przestrzeni dla 250 osób na świeżym powietrzu na organizację spotkania integracyjnego i w razie niepogody zapewnienie miejsca alternatywnego - chroniącego przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (deszcz, silny wiatr, chłód. Zapewnienie dostępu do toalet na terenie miejsca realizacji spotkania, w tym także toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych,stoły, krzesła - miejsca przygotowane adekwatnie do ilości osób, sprzęt do odtwarzania muzyki, mikrofon i głośniki o mocy obejmującej miejsce spotkania i muzykę do publicznego odtwarzania opłaconą lub zwolnioną z opłat dla ZAiKS, STOART ZPAV czy SAWP itp. oraz osobę obsługującą wymieniony sprzęt. Zleceniobiorca jest zobowiązany oświadczyć, że w każdym przypadku w którym w trakcie lub w związku z wykonywaniem zlecenia będzie korzystał z praw autorskich lub innego rodzaju własności intelektualnej - koszty tego wykorzystania są wliczone w koszty usługi, Obsługa techniczna do grillowania, podawania posiłków oraz uzupełniania poczęstunku na bieżąco. Wykonawca zapewnia obsługę kelnerską adekwatnie do liczby uczestników imprezy. Wykonawca powinien udostępnić przestrzeń, na której odbędzie się spotkanie integracyjne do wyeksponowania materiałów promocyjno-informacyjnych, afiszy A3+ Tu realizowany jest projekt pn. Wzmacnianie integracji w Powiecie Bocheńskim w ilości nie mniej niż 5 szt. Wykonawca winien zorganizować usługę na terenie Powiatu Bocheńskiego w jednym z terminów do wyboru, tj. 30 sierpnia 2014 lub 6 września 2014 r. w godzinach między 11:00 a 19:00. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom jedno pomieszczenie zamykane na klucz spełniające rolę szatni. Umożliwienie Zamawiającemu wykonywania zdjęć podczas udziału uczestników spotkania integracyjnego w poszczególnych punktach programu dla celów dokumentacji Zamawiającego. Umożliwienie wejścia na spotkanie integracyjne osobom, które nie będą mogły przybyć punktualnie. Zabezpieczenie terenu imprezy przed wstępem osób niezaproszonych. Zapewnienie i udostępnienie w razie konieczności apteczki wyposażonej w środki pierwszej pomocy. Podczas spotkania integracyjnego Wykonawca zapewni miejsce przeznaczone na przeprowadzenie środowiskowej pracy socjalnej w formie gier i zabaw integracyjnych. Wykonawca winien ubezpieczyć uczestników spotkania od NNW na kwotę min. 10.000 zł na każdą osobę. Kserokopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu po zakończeniu spotkania. Wykonawca po wykonaniu usługi będzie zobowiązany do przedłożenia wraz z fakturą: Kserokopia ubezpieczenia NNW Informacji o sposobie wykonania zlecenia, a w szczególności o faktycznym miejscu realizacji usługi, o liczbie zaangażowanego personelu do wykonania poszczególnych usług, o ilości i gramaturze wydanych posiłków, o spełnieniu zamówionych warunków w formie odpowiedniej ilości stołów i krzeseł, naczyń i sztućców jednorazowych, o specyfice zabezpieczenia terenu i uczestników imprezy m.in. przed niepożądanymi osobami, o korzystaniu lub niekorzystaniu z apteczki i ewent. udzielaniu pierwszej pomocy przedmedycznej, o zastosowanych prawach do publicznego odtwarzania muzyki itp. - te informacje mogą być zawarte w formie sprawozdania lub w protokole odbioru usługi opracowanym i uzgodnionym z Zamawiającym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należyci wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem miejscem w przestrzeni otwartej i alternatywnie miejscem chroniącym uczestników przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi położonym na terenie Powiatu Bocheńskiego, przy czym obiekt musi spełniać wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia. wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) Dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osoby/ę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Zaakceptowany wzór umowy ( stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z zakresem zamówienia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością. Oświadczenie, że obiekt w którym realizowane będzie spotkanie integrujące dostosowane jest potrzeb osób niepełnosprawnych Oświadczenie o zgodzie na umieszczenie w obiektach gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia, materiałów promocyjnych. Oświadczenie o posiadaniu dysponowaniem miejscem położonym na terenie Powiatu Bocheńskiego. Oświadczenie o opłaceniu lub zwolnieniu z opłat dla ZAiKS, STOART ZPAV czy SAWP wg formuły spełnia - nie spełnia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/pcprwbochni/Article/id,254976.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni
ul. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- Remont drogi gminnej 580095K od km 0+020.00 do 0+215.00 przy ul. Ks. Stanisława Staszica w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Raszkowskiej 39.
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Przygotowywanie i wydawanie w udostępnionej kuchni i stołówce zamawiającego gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 7 im. Ignacego Łukasiewicza w Mielcu
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.