Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Warszawa: Usługa wykonania stempli z gumy kauczukowej w aparatach samotuszujących, stempli zwykłych, datowników, numeratorów oraz innych artykułów stemplarskich na potrzeby
Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 120367 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, ul. Marszałkowska 82, 00-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 620-34-44,5539777, fax 0-22 620-34-44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.warszawa.so.gov.pl/index.php?pid=122
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania stempli z gumy kauczukowej w aparatach samotuszujących, stempli zwykłych, datowników, numeratorów oraz innych artykułów stemplarskich na potrzeby Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wykonania stempli z gumy kauczukowej w aparatach samotuszujących, stempli zwykłych, datowników, numeratorów oraz innych artykułów stemplarskich na potrzeby Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.50 - Datowniki, stemple lub numeratory Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.50 - Datowniki Oryginalny kod CPV: 93.00.00.00 - Różne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 98.30.00.00 - Różne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 - 2 ustawy; 2) spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 3) wykonają zamówienie zgodnie z opisem zawartym w siwz i wzorze umowy; 4) dostawę zamawianego asortymentu do miejsca zrealizowania zamówienia wykonają własnym transportem w ramach ceny oferowanej za przedmiot zamówienia; 5) dostarczą przedmiot zamówienia, który posiada atesty i świadectwa lub złożą oświadczenie, że powyższy przedmiot zamówienia spełnia obowiązujące normy i parametry dopuszczające go do sprzedaży. 6) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia . Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena ofertowa zgodnie z definicja najkorzystniejszej oferty. 3)Dla dokonania oceny ofert zamawiający porównywał będzie oferowane przez wykonawców ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Cena ofertowa - max. 100 pkt - waga kryterium 100% 4)Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, zostanie obliczona poprzez podzielenie najniższej ceny ofertowej przez cenę oferty rozpatrywanej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100, zgodnie z wzorem: cena oferty najtańszej x 100 ena oferty badanej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; c)aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - dot. podmiotów zbiorowych. d)atestów i świadectw na dostarczony przedmiot zamówienia, tj. stemple w automatach samotuszujących, stemple na kołkach, datowniki zwykłe i z polem tekstowym, numeratory i inne artykuły stemplarskie np.: gumę kauczukową użytą do wykonania wkładki do stempli ub złoży oświadczenie, że ww. przedmiot zamówienia spełnia obowiązujące normy i parametry dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie Polski; 2)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 5 do siwz; 3)wykaz pieczątek i akcesorii z kalkulacją ceny jednostkowej z kalkulacją cen jednostkowych, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4)oferty - stanowiącej Załącznik nr 2 do siwz;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://warszawa.so.gov.pl/index.php?pid=314
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie - Oddział Gospodarczy Adres: 00-517 Warszawa, Ul. Marszałkowska 82, pokój nr 524.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie - Oddział Gospodarczy Adres: 00-517 Warszawa, Ul. Marszałkowska 82, pokój nr 524.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.