To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-19
Stargard Szczeciński: dostawę materiałów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych
do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 120374 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78336 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę materiałów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: dostawa materiałów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa - w okresie 2 lat - wszelkich niezbędnych materiałów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim, a w tym również: a) materiałów określonych w orientacyjnej ilości i asortymencie w załączniku nr 3 b) wszelkich materiałów innego asortymentu niż w załączniku nr 3, zamawianych sporadycznie w niewielkich ilościach. Całkowitą wartość materiałów nie ujętych w załączniku nr 3 szacuje się na ~5 000 zł. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) umowę zawiera się na okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, 2) podane w załączniku nr 3 ilości materiałów przewidziane są na pełen okres obowiązywania umowy, 3) asortyment zamawianych materiałów określa załącznik nr 3, 4) ilości poszczególnych zamawianych materiałów mogą ulec zmianie - w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, 5) dostawa materiałów biurowych będzie następowała na podstawie pisemnych (lub telefonicznych), kwartalnych lub miesięcznych zamówień, 6) dostawy odbywać się będą do magazynu Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim ul. Czarnieckiego 17, 7) transport zapewnia Wykonawca, a proponowane ceny zwierają w sobie koszt transportu i rozładunku, 8) wymagany termin realizacji - 2 dni od daty złożenia zamówienia pisemnego, oraz 24 godziny w przypadku zamówienia telefonicznego, 9) ceny ofertowe obowiązują Wykonawcę przez cały zadeklarowany okres utrzymania stałości cen, tj. poprzez 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy oraz przez zaoferowany okres utrzymania stałości cen ofertowych powyżej wymaganych 12 miesięcy. 10) w przypadku zamówienia materiałów nie ujętych w załączniku nr 3 obowiązywać będą aktualne ceny sprzedaży u Wykonawcy. 11) wymagania dotyczące materiałów eksploatacyjnych do drukarek. W przypadku materiałów, przy których w opisie widnieje określenie oryginalny lub równoważny Zamawiający oczekuje: a) produktów oryginalnych producenta urządzeń, lub b) produktów równoważnych. Za produkt równoważny Zamawiający przyjmuje produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości). Na potwierdzenie, że produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zmawiającego należy złożyć raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 lub równoważnymi oraz wydruki (np. ze strony internetowej) lub katalogi producenta, z opisem parametrów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski /zamówienia publiczne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus - Kitta i Spółka sp.j., ul. Królowej Korony Polskiej 25, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149231,97
Oferta z najniższą ceną: 149231,97 / Oferta z najwyższą ceną: 223758,65
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.