Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Katowice: Dostawa:
Pakiet 1: pompy infuzyjne jednostrzykawkowe - 8 szt.
Pakiet 2: pompy infuzyjne kropelkowe - 3 szt.
Pakiet 3: urządzenie do szybkiego badania układu krzepnięcia - 1 szt.
Pakiet 4: wytrząsarka do preparatów krwiopochodnych - 1 szt.
Pakiet 5: zbiornik do przechowywania komórek w parach azotu - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 120403 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej, ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, fax 032 2591671, 2554633.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: Pakiet 1: pompy infuzyjne jednostrzykawkowe - 8 szt. Pakiet 2: pompy infuzyjne kropelkowe - 3 szt. Pakiet 3: urządzenie do szybkiego badania układu krzepnięcia - 1 szt. Pakiet 4: wytrząsarka do preparatów krwiopochodnych - 1 szt. Pakiet 5: zbiornik do przechowywania komórek w parach azotu - 1 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Pakiet 1: pompy infuzyjne jednostrzykawkowe - 8 szt. Pakiet 2: pompy infuzyjne kropelkowe - 3 szt. Pakiet 3: urządzenie do szybkiego badania układu krzepnięcia - 1 szt. Pakiet 4: wytrząsarka do preparatów krwiopochodnych - 1 szt. Pakiet 5: zbiornik do przechowywania komórek w parach azotu - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostawę co najmniej Dla pakietu 1: 8 szt. pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych Dla pakietu 2: 3 szt. pomp infuzyjnych kropelkowych Dla pakietu 3: 1 szt. urządzenia do szybkiego badania układu krzepnięcia Dla pakietu 4: 1 szt. wytrząsarki do preparatów krwiopochodnych Dla pakietu 5: 1 szt. zbiornika do przechowywania komórek w parach azotu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawa ta została wykonana należycie. 3. W zakresie pakietów 1, 2 i 3 przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z póź.zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 4 do siwz - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, tzn: Dla pakietu 1: dostawa co najmniej 8 szt. pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych Dla pakietu 2: dostawa co najmniej 3 szt. pomp infuzyjnych kropelkowych Dla pakietu 3: dostawa co najmniej 1 szt. urządzenia do szybkiego badania układu krzepnięcia Dla pakietu 4: dostawa co najmniej 1 szt. wytrząsarki do preparatów krwiopochodnych Dla pakietu 5: dostawa co najmniej 1 szt. zbiornika do przechowywania komórek w parach azotu 5. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia według druku stanowiącego załącznik (odpowiednio do oferowanego pakietu/pakietów) nr 3.1 lub/i 3.2 lub/i 3.3 lub/i 3.3 lub/i 3.4 lub/i 3.5 do siwz. wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia. 6. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane - certyfikat jednostki notyfikowanej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice Budynek Administarcji pokój nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice Budynek Administarcji pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa: Pakiet 1: pompy infuzyjne jednostrzykawkowe - 8 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Pakiet 1: pompy infuzyjne jednostrzykawkowe - 8 szt. Rok produkcji: wymagany 2008r 1. Stosowanie strzykawek o różnych objętościach 10ml- 60ml, 2. Automatyczne rozpoznawanie przez pompę wielkości strzykawki 3. Zakres szybkości nastawiona co 0,1 ml/h 4. Zabezpieczenie pompy przed przypadkowymi zmianami nastawu 5. Zakres wyświetlanych objętości od 1-999,9 6. Dokładność mechaniczna dozowania +/- 1% 7. Wbudowana biblioteka leków 8. Detekcja okluzji 8. Zmiana poziomu okluzji przez użytkownika 9. Szybkość podawania dawki uderzeniowej min.800 10. Alarm świetlny i dźwiękowy o regulowanej głośności 11. Zasilanie 100-240 VAC, 50 Hz 12. Zasilanie akumulatorowe 12-15 VDC 13. Wskaźnik stanu naładowania i procesu ładowania akumulatora 14. Waga pompy do 2 kg 15. Funkcja KVO 16. Monitorowanie objętości podanej 17. Automatyczna redukcja bolusa po wystąpieniu okluzji 18. Wskaźnik narastającego ciśnienia okluzji, bez konieczności stosowania dodatkowych drenów 19. Utrzymanie ciągłej pracy bez względu na sprawność akumulatora (niezdolność akumulatora nie może blokować pracy przy zasilaniu pompy prądem zmiennym) 20. Funkcja historii 21. Komunikacja użytkownika w języku polskim lub uniwersalna (najlepiej w formie międzynarodowych ikon) 22. Uchwyt umożliwiający przenoszenie pompy 23. Uchwyt do mocowania na stojakach 24. Łączenie pomp w zestawy - moduły zasilane jednym przewodem 25. Zabezpieczenie przed przypadkowym zalaniem mechaniki i elektroniki 26. Alarm nieprawidłowego umieszczenia strzykawki 27. Alarm zbliżającego się końca infuzji z regulacją czasu pozostałego do końca wlewu 28. Alarm zatrzymania pompy 29. Alarm okluzji z monitorowaniem okluzji 30. Alarm rozładowania akumulatora 31. Alarm odłączenia zasilania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: pompy infuzyjne kropelkowe - 3 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2: pompy infuzyjne kropelkowe - 3 szt. Rok produkcji: wymagany 2008r 1. Pompa objętościowa do podawania dożylnego płynów, krwi i jej preparatów, żywienia pozajelitowego, cytostatyków, leków światłoczułych 2. Szybkość dozowania nastawiona co 0,1 do 99,9ml/h w okresie 100-1200ml/h z dokładnością min.5% 3. Objętość infuzji 0,1-99,9ml, programowana co 0,1ml i co 100 do 1000ml min 999ml. 4. Automatyczny system zapobiegający swobodnemu wypływowi. 5. Funkcja KVO z możliwością wyłączenia przez użytkownika 6. Regulacja ciśnienia okluzji, min. 3 poziomy 7. System programowania dawki z uwzględnieniem lub nie masy ciała w odniesieniu do czasu (kalkulacja prędkości podaży dawki) 8. Autotest urządzenia 9. Podświetlany panel sterowania i klawisze (tryb nocny) 10. Funkcja wypełniania drenu 11. Wszystkie komunikaty w języku polskim 12. Uchwyt umożliwiający mocowanie do stojaka, rura pionowa i pozioma oraz umożliwiający przenoszenie pompy. 13. Możliwość pracy z lub bez czujnika kropli 14. Akustyczno-optyczny system alarmów i ostrzeżeń:- czas do końca infuzji,- wyświetlanie stanu baterii,- zbliżającego się rozładowania akumulatora,- brak lub źle założonego zestawu,- powietrze w drenie,- okluzji,- informujący o uszkodzeniu sprzętu 15. Biblioteka leków 16. Zasilanie elektryczne 230V 50 Hz (zasilacz zewnętrzny) 17. Zabezpieczenie wewnętrznym akumulatorem, czas działania akumulatora min. 4 h 18. Automatyczne ładowanie akumulatorów w momencie podłączenia aparatu do zasilania sieciowego 19. Waga do 3 kg 20. Czujnik kropli.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: urządzenie do szybkiego badania układu krzepnięcia - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3: urządzenie do szybkiego badania układu krzepnięcia - 1 szt. Rok produkcji: wymagany 2008r 1. Dwie niezależne komory pomiarowe 2. Zasilanie sieciowo-akumulatorowe 3. Zakres pomiaru 0 - 1500 sek. 4. Ekran LCD do prezentacji dwóch niezależnych pomiarów 5. Klawiatura numeryczna wprowadzania ID pacjenta i obsługi 6. Czytnik kodów paskowych wewnątrz aparatu 7. Pamięć min 500 pomiarów, ID pacjenta i obsługi 8. Elektroniczne samotestowanie i kontrola aparatu 9. Wyposażony w port równoległy i 2 złącza szeregowe 10. Wbudowana w aparacie drukarka termiczna 11. Przystosowany do szklanych próbówek ze stałym aktywatorem ACT 12. Możliwość wykonania innych badań: APTT, PT 13. Na wyposażeniu oprogramowanie z bazą do archiwizacji wyników na PC 14. Waga max. 3,0 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: wytrząsarka do preparatów krwiopochodnych - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytrząsarka do preparatów krwiopochodnych - 1 szt. Rok produkcji: wymagany 2008r 1. Platforma z matą antypoślizgową o wymiarach 255x305 mm + -10% 2. Platforma piętrowa 3. Dźwiękowa sygnalizacja zakończenia wytrząsania 4. Trwała pamięć urządzenia - niezależna od zasilania 5. Cyfrowy system kontroli szybkości wytrząsania oraz kąta wychylenia platformy 6. Cichy i bezobsługowy mechanizm 7. Zakres kąta przechyłu 1- 12º 8. Prędkość wytrząsania 1 -50 min 9. Typ wytrząsania przechylny 10. Trimer: 1 - 999 min, praca ciągła 11. Instrukcja obsługi i menu urządzenia w języku polskim.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5: zbiornik do przechowywania komórek w parach azotu - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5: zbiornik do przechowywania komórek w parach azotu - 1 szt. Rok produkcji: wymagany 2008r 1. Zbiornik ze stali nierdzewnej do przechowywana komórek macierzystych w parach azotu ( około -170 stopni). 2. Pojemność zbiornika:- od 400 do 450 sztuk worków do głębokiego mrożenia typu Bater 500 ml. 3. Automatyczny system napełniania i kontroli poziomu azotu w zbiorniku magazynowym wraz izolowanym wężem połączeniowym zbiornik - rurociąg. 4. Interface do podłączenia i rozbudowy automatycznego systemu napełniania i odgazowywania kolejnego zbiornika, w pełni kompatybilny elektrycznie z istniejącym systemem. 5. Wyposażenie zbiornika:- stelaże(raki) do przechowywania komórek w zbiorniku wykonane ze stali nierdzewnej - minimum 70 sztuk- 420 sztuk kartonów z materiału impregnowanego przewidzianego do pracy w ciekłym azocie do przechowywania worków - metalowe kasety do mrożenia w ilości 10 sztuk/odpowiadające workom typu Baxter 500ml. 6. Kształt zbiornika : prostokątny o maksymalnych wymiarach 870x970mm 7. Wysokość zbiornika po otwarciu pokrywy nie większa niż 1950mm 8. Kontrola temperatury za pomocą minimum 2 czujników. 9. Dobudowa zbiornika do istniejącego systemu archiwizacji próbek CryoBase oraz istniejącego systemu sterowania i archiwizacji wraz z procesorem dla bazy danych, PIV, 160 GB, Office Lite, Win XP PL, DVD-RW 10. 2 pary rękawic do pracy w parach azotu w rozmiarze M i L..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek (2025-2026)
- Zakup traktorków ogrodowych typu rider (łamany) z osprzętem
- Wykonanie napraw po przeglądowych instalacji, systemów oraz urządzeń branży sanitarnej zainstalowanych w obiekcie MCK
- KONSERWOWANIE URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO DWORCA AUTOBUSOWEGO I PRZEJAZDU DROGOWEGO POD DWORCEM PKP
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 4
- "USŁUGA ADMINISTROWANIA I DOZOROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI ZARZĄDZANYMI PRZEZ ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa produktów jednorazowego użytku oraz wyrobów medycznych.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku-asortyment dla Oddziału Urologii, akcesoria do drenów, rurki tracheostomijne, spirala embolizacyjna, zestawy do żywienia dożołądkowego, hemostatyki, zestaw do ...
- Zakup wraz z montażem i instalacją aparatury i sprzętu medycznego na potrzeby Jednostek Szpitala z możliwością składania ofert częściowych
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Zakup wraz z montażem i instalacją aparatury i sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Kardiochirurgii z możliwością składania ofert częściowych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.