Ogłoszenie z dnia 2007-07-17
Częstochowa: Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych do budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Częstochowie przy ul. Korczaka 5
Numer ogłoszenia: 120421 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Częstochowie, ul. Korczaka 5, 42-200 Częstochowa, woj. częstochowskie, tel. 034 3653024, 3669760, fax 034 3654841.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych do budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Częstochowie przy ul. Korczaka 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku OR KRUS w Częstochowie - których wartość nie przekracza wyrażonych w zł równowartości kwoty 5.278.000 Euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a). posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania i udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 p.z.p. 2). Warunki dodatkowe: a). udzielenie na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcznej gwarancji; b). złożenie oferty odpowiadającej treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. c). żadna z robót nie może być powierzona podwykonawcy. 3). Ocena spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków dokonana zostanie przez zamawiającego na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty a wymaganych w ust 9 siwz - metodą spełnia, niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie składają wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do części II SIWZ - formularz oferty; b) aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2). W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o którym mowa w ust. 9 pkt 1) lit. b) siwz zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9 pkt 2) siwz wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 4). Dokumenty sporządzone w języku obcym winne być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę; 5). Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., w przypadku złożenia oferty wspólnej wykonawców, składają wszyscy wykonawcy, bądź w ich imieniu składa je osoba uprawniona do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.krus.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 11:30, miejsce: Częstochowa, ul. Korczaka 5 pokój 114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Usługa kompleksowej organizacji dwóch wyjazdów studyjnych zagranicznych
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Budowa oświetlenia przejść dla pieszych
- DOSTAWA SPRZĘTU KUCHENNEGO ORAZ POJEMNIKÓW CATERINGOWYCH DO WYDAWANIA ŻYWNOŚCI
- II ETAP - Remont drogi powiatowej 1092 S w m. Rudniki w km 0+000 - 3+292, gmina Koniecpol.
- Kompleksowe ubezpieczenie Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1311R Zalasowa - Lubcza - gr. powiatu - Dęborzyn w miejscowości Zagórze w km 22+640 - 22+770"
- Zabezpieczenie osuwiska w ciągu DP Nr 2069R w m. Babice
- Budowa zespołu garaży zlokalizowanych w dwóch budynkach na osiedlu Płońska 24 w Nasielsku.
- Przebudowa przepustu drogowego na drodze gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice
- Budowa ul. Cichej i Wschodniej w Plewiskach
- Budowa budynku wielofunkcyjnego na potrzeby OSP Rybiczyzna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.