eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych do budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Częstochowie przy ul. Korczaka 5



Ogłoszenie z dnia 2007-07-17

Częstochowa: Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych do budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Częstochowie przy ul. Korczaka 5
Numer ogłoszenia: 120421 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Częstochowie, ul. Korczaka 5, 42-200 Częstochowa, woj. częstochowskie, tel. 034 3653024, 3669760, fax 034 3654841.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych do budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Częstochowie przy ul. Korczaka 5.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku OR KRUS w Częstochowie - których wartość nie przekracza wyrażonych w zł równowartości kwoty 5.278.000 Euro.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a). posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania i udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 p.z.p. 2). Warunki dodatkowe: a). udzielenie na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcznej gwarancji; b). złożenie oferty odpowiadającej treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. c). żadna z robót nie może być powierzona podwykonawcy. 3). Ocena spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków dokonana zostanie przez zamawiającego na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty a wymaganych w ust 9 siwz - metodą spełnia, niespełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie składają wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do części II SIWZ - formularz oferty; b) aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2). W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o którym mowa w ust. 9 pkt 1) lit. b) siwz zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9 pkt 2) siwz wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 4). Dokumenty sporządzone w języku obcym winne być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę; 5). Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., w przypadku złożenia oferty wspólnej wykonawców, składają wszyscy wykonawcy, bądź w ich imieniu składa je osoba uprawniona do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.krus.gov.pl.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 11:30, miejsce: Częstochowa, ul. Korczaka 5 pokój 114.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.