eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDostawa odczynników chemicznych dla Laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Koszalinie



Ogłoszenie z dnia 2007-07-17

Koszalin: Dostawa odczynników chemicznych dla Laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 120446 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. Zwycięstwa 136, 75-613 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3424085 w. 254, fax 0-94 3425357.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pssekoszalin.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych dla Laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych dla potrzeb Laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Koszalinie.Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w formularzu cenowym.SIWZ oraz załączniki dostępne na stronie internetowej stacji: www.pssekoszalin.neostrada.pl

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów: 100%-najkorzystniejsza cena Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium otrzyma 100 pkt, a pozostałe proporcjonalnie mniej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykaz niezbędnych dokumentów oraz opis spełnienia warunków udziału w postępowaniu O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. Zamawiający po otwarciu ofert, ocenia spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków oraz dokumentów Wykonawców potwierdzających spełnienie tych warunków. Dokumenty wymagane od Wykonawców: wypełniony i podpisany formularz oferty, oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego, zgodnie z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych, wypełniony i podpisany formularz cenowy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne dokumenty właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez osoby nie upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach podmiotowych (n.p. KRS) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego-w tym do podpisania i złożenia oferty. Do pełnomocnictwa należy dołączyć potwierdzenie uiszczenia odpowiedniej opłaty skarbowej. Dokumenty urzędowe mogą być złożone w postaci kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo nie jest dokumentem urzędowym i musi być złożone w oryginale. Zamawiający będzie stwierdzał spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów urzędowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pssekoszalin.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna w Koszalinie ul.Zwycięstwa 136 75-613 Koszalin blok A III p.pok.32,33 oraz na stronie internetowej..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna w Koszalinie ul.Zwycięstwa 136 75-613 Koszalin blok A Ip.pok.17 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.