eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkNumer sprawy17/2014-DZP/PNO. Nazwa zadaniaDostawa gazów medycznych z dzierżawą zbiornika na tlen medyczny oraz dzierżawą butli.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-04

Ełk: Numer sprawy: 17/2014-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa gazów medycznych z dzierżawą zbiornika na tlen medyczny oraz dzierżawą butli.
Numer ogłoszenia: 120459 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.108spzoz.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 17/2014-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa gazów medycznych z dzierżawą zbiornika na tlen medyczny oraz dzierżawą butli..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania, jednak nie więcej niż dopuszczalna liczba zadań Opis przedmiotu zamówienia Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Koszt transportu z poniższych Zadań wliczony w koszt przedmiotu zamówienia. Butle dzierżawione muszą posiadać przeglądy techniczne, legalizację i konserwację, Napełnione butle będące własnością Zamawiającego winny wracać nieuszkodzone. Butle wymienne z mieszankami gazowymi muszą posiadać atest po kalibracji. Wszystkie dostarczane butle gazowe muszą być oznakowane etykietą produktu wraz z nalepkami ostrzegawczymi oraz za pomocą barw rozpoznawczych zgodnie z normą PN - EN 1089 - 3. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2001r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 126, poz. 1380 z późniejszymi zmianami). ZDANIE NR 1 Tlen ciekły medyczny kg 110 000 Dzierżawa zbiornika na ciekły tlen wraz z parownicą i systemem telemetrii miesiąc 24 Wymaga się, aby tlen medyczny spełniał wymogi Farmakopei Europejskiej Ph.Eur.0417. W niniejszym postępowaniu obowiązują wymagania Farmakopei Europejskiej, przygotowanej w ramach działalności Europejskiego Dyrektoriatu Jakości Leku i Ochrony Zdrowia przy Radzie Europy w Strasburgu. Polska wersja tej Farmakopei jest przygotowana i wydawana w Urzędzie Rejestracji produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych jako kolejne publikacje Farmakopei Polskiej, jej VIII wydanie, zawierające wymagania ogólne oraz monografie szczegółowe, stanowi pełny, całkowicie zgodny z oryginałem, polskojęzyczny tekst aktualnej wersji Farmakopei Europejskiej. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZBIORNIK CIŚNIENIOWY PIONOWY - charakterystyka i wymagania techniczne Maksymalne dopuszczalne ciśnienie robocze 18 bar Pojemność netto 3300 l Ilość skroplonego gazu przy współczynniku napełnienia 95%, 1 bar ma zawierać się w przedziale 3000-3200kg Dzierżawa zbiornika stacjonarnego obejmuje także montaż, podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej urządzenia Zamawiającego oraz demontaż po zakończeniu terminu umowy. W trakcie okresu dzierżawy Wykonawca gwarantuje serwis techniczny zbiornika na tlen ciekły w taki sposób, aby zachować ciągłość jego bezawaryjnej pracy. W przypadku awarii zbiornika Wykonawca zapewni inne urządzenie do przechowywania tlenu medycznego ciekłego na czas naprawy zbiornika, o parametrach odpowiadających parametrom zbiornika, który uległ awarii. Zbiornik musi być zarejestrowany i podlegać okresowym przeglądom przez Urząd Dozoru Technicznego co leży w gestii Wykonawcy. Wykonawca zapewni dokumentacje techniczną zbiornika w języku polskim i przeszkoli personel odpowiedzialny ze strony Zamawiającego. Montaż zbiornika wraz z towarzyszącą instalacją (w tym parownice oraz system telemetrii), jego podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej urządzenia Zamawiającego oraz jego odbiór przez UDT winien nastąpić w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. W przypadku wymiany zbiornika Wykonawca zobowiązany jest do demontażu zbiornika oraz jego transportu do magazynu dotychczasowego Wykonawcy. PAROWNICA ATMOSFERYCZNA - charakterystyka i wymagania techniczne. Wydajność nominalna 100 N2 w Nm3/h (wydajność w temp. 20°C, 70% wzgl. wilgotności, 15°C różnicy miedzy temp. otoczenia i temp. gazu na wyjściu, przy ciągłej ośmiogodzinnej pracy) SYSTEM TELEMETRII OPARTY O GSM System telemetrii tj. zdalnej transmisji danych o stanie napełnienia zbiornika z punktu zbiornikowego do centralnego komputera dostawcy ciekłego tlenu medycznego z możliwością podglądu danych przez Zamawiającego w ogólnodostępnej wersji przeglądarki internetowej UWAGA Zamawiający nie posiada swojego zbiornika na ciekły tlen. Zamawiający zamierza dzierżawić taki zbiornik przez cały okres trwania umowy, która zostanie zawarta na podstawie niniejszego przetargu. W chwili obecnej na terenie Szpitala znajduje się zbiornik na ciekły tlen, który stanowi Własność jednego z potencjalnych dostawców. Zaoferowany zamawiającemu koszt miesięcznej dzierżawy zbiornika wraz z instalacją musi obejmować wszystkie koszty związane z jego dostarczeniem, montażem, podłączeniem do instalacji, rozruchem i szkoleniem personelu Zamawiającego. W przypadku zmiany dostawcy tlenu medycznego w terminie 5 dni od chwili wyłączenia z eksploatacji istniejącego zbiornika w uzgodnieniu z jego właścicielem należy doprowadzić do postawienia i oddania do eksploatacji nowego zbiornika przez Wykonawcę który złoży najkorzystniejsza ofertę w niniejszym postępowaniu. Wszystkie koszty związane z wymianą istniejącego zbiornika poniesie Wykonawca na rzecz którego zostanie udzielone zamówienie publiczne. Wykonawca będzie także zobowiązany pokryć różnicę zwiększonych kosztów zużycia tlenu przez Zamawiającego w szpitalu w okresie trwania prac związanych z uruchomieniem nowego zbiornika. ZDANIE NR 2 Tlen medyczny sprężony w butlach 40 l będących własnością Zamawiającego szt 60 Tlen medyczny sprężony w butlach 2 l będących własnością Zamawiającego szt 120 Opłata za napełnienie butli medycznej Zamawiającego szt 180 Podtlenek azotu medyczny poj. 7 kg szt 200 Dzierżawa butli podtlenku azotu /20 szt/ butlo/doba 14 600 Dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii w butlach 7,5 kg szt 4 Dzierżawa butli do dwutlenku węgla medycznego /1 szt/ butlo/doba 730 Legalizacja butli medycznych (2l, 10l, 40l) szt 50 Transport butli medycznych* dostawa 24 Malowanie butli medycznych szt 40 *szacunkowo transport raz w miesiącu PA02-0 Dzierżawa.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00 - Gazy medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • szczegółowy opis wymaganej ustawowo koncesji, zezwolenia lub licencji: Wykonawca przedstawi następujące dokumenty zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r : 1. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - dla każdego z wymienionych produktów - wydane przez Ministra Zdrowia 2. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego 3. zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego - dotyczy tylko produktów leczniczych wytwarzanych bezpośrednio przez Dostawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - dokument potwierdzający oznaczenie CE, deklaracja zgodności, o którym mowa w ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679) - aktualne na dzień składania oferty. 2) dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny zgłoszenie/wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany będzie złożyć również takie dokumenty jak: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załączniki Nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy: ZADANIE NR 1 1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy, w tym rozszerzenie przedmiotu umowy lub zmiana warunków jej realizacji , mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem tego zakazu podlega unieważnieniu. 3. Zastrzega się, że strony mogą dokonać zmiany postanowień umowy dotyczących tylko obniżenia cen, oprócz wskazanych w paragrafie 5 ust. 1 lit a) - b), również w następujących sytuacjach, które powinny zostać spełnione łącznie : a) producent (wytwórca) towaru wprowadził go do obrotu w cenie promocyjnej, b) zmiana ceny jest niższa niż oferowana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym, c) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, 4. Umowa może również zostać zmieniona w przypadku: a) zaprzestania produkcji, b) klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. ZADANIE NR 2 1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy, w tym rozszerzenie przedmiotu umowy lub zmiana warunków jej realizacji , mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem tego zakazu podlega unieważnieniu. 3. Zastrzega się, że strony mogą dokonać zmiany postanowień umowy dotyczących tylko obniżenia cen zawartych w formularzu cenowym - Załączniku Nr 2/Z2, również w następujących sytuacjach, które powinny zostać spełnione łącznie : a) producent (wytwórca) towaru wprowadził do obrotu ceny promocyjne w asortymencie przedmiotu umowy, b) zmiana ceny jest niższa niż oferowana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym, c) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, 4. Umowa może również zostać zmieniona w przypadku: a) zmiany pojemności butli, b) zaprzestania produkcji, c) klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.108spzoz.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Ul. Kościuszki 30 19-300 Ełk Pokój nr 4 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Ul. Kościuszki 30 19-300 Ełk Pokój nr 22 Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.07.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.