Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-21
Tarnobrzeg: Prowadzenie staży zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Tarnobrzegu w ramach projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Numer ewidencyjny projektu: WND-POKL.09.02.00-18-001/12 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 120467 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego , ul. Sandomierska 27, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8225557, faks 15 8236917.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie staży zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Tarnobrzegu w ramach projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Numer ewidencyjny projektu: WND-POKL.09.02.00-18-001/12 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Prowadzenie staży zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Tarnobrzegu w ramach projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Numer ewidencyjny projektu: WND-POKL.09.02.00-18-001/12 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - ujęte w 4 zadaniach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie I. Prowadzenie staży zawodowych dla 2 uczniów technikum żywienia i gospodarstwa domowego. Zadanie II. Prowadzenie staży zawodowych dla 2 uczniów technikum żywienia i gospodarstwa domowego. Opis przedmiotu zamówienia dla zadań I-II: Staż powinien być prowadzony w zakładach pracy wyposażonych w odpowiedni sprzęt i urządzenia techniczne, umożliwiających nabycie kompetencji zawodowych niezbędnych na rynku pracy. Staż uczniowski wynosi 150 godzin i trwa w sposób nieprzerwany przez cztery tygodnie. Staż będzie realizowany według harmonogramu określonego przez pracodawcę. Szkoła zapewni ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków, pokryje koszty dojazdu oraz dokona zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego uczniów kierowanych na staż. Opis wymagań stawianych wykonawcy: Wykonawca oświadcza, że jest pracodawcą w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, posiada warunki lokalowe i socjalne umożliwiające przeprowadzenie stażu zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz odpowiednie zaplecze techniczne. Wykonawca wyznaczy opiekuna uczestników stażu na terenie zakładu pracy o wykształceniu minimum średnim, któremu wypłaci świadczenie z tytułu w/w opieki. Wykonawca zapewni szkolenie BHP dla stażystów, odzież roboczą spełniającą wymagania bhp (fartuch, zapaska, nakrycie głowy, obuwie profilaktyczne) oraz pełnowartościowy posiłek. Podane ceny powinny być cenami brutto za 4 tygodnie stażu i obejmować wszystkie koszty. Zadanie III: Prowadzenie staży zawodowych dla 6 uczniów technikum architektury krajobrazu. Opis przedmiotu zamówienia: Staż powinien być prowadzony w zakładach pracy wyposażonych w odpowiedni sprzęt i urządzenia techniczne, umożliwiających nabycie kompetencji zawodowych niezbędnych na rynku pracy. Staż uczniowski wynosi 150 godzin i trwa w sposób nieprzerwany przez cztery tygodnie. Staż będzie realizowany według harmonogramu określonego przez pracodawcę. Szkoła zapewni ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków, pokryje koszty dojazdu, zapewni pełnowartościowy posiłek każdego dnia oraz dokona zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego uczniów kierowanych na staż. Opis wymagań stawianych wykonawcy: Wykonawca oświadcza, że jest pracodawcą w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, posiada warunki lokalowe i socjalne umożliwiające przeprowadzenie stażu zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz odpowiednie zaplecze techniczne. Wykonawca wyznaczy opiekuna uczestników stażu na terenie zakładu pracy o wykształceniu minimum średnim, któremu wypłaci świadczenie z tytułu w/w opieki. Wykonawca zapewni szkolenie BHP dla stażystów, odzież roboczą spełniającą wymagania bhp (spodnie robocze ogrodniczki, bluzę roboczą, koszulę flanelową, czapkę drelichową z regulacją, trzewiki robocze, rękawice robocze). Podane ceny powinny być cenami brutto za 4 tygodnie stażu i obejmować wszystkie koszty. Zadanie IV: Prowadzenie staży zawodowych dla 4 uczniów technikum hotelarstwa. Opis przedmiotu zamówienia: Staż powinien być prowadzony w zakładach pracy wyposażonych w odpowiedni sprzęt i urządzenia techniczne, umożliwiających nabycie kompetencji zawodowych niezbędnych na rynku pracy. Staż uczniowski wynosi 150 godzin i trwa w sposób nieprzerwany przez cztery tygodnie. Staż będzie realizowany według harmonogramu określonego przez pracodawcę. Szkoła zapewni ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków, pokryje koszty dojazdu oraz dokona zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego uczniów kierowanych na staż. Opis wymagań stawianych wykonawcy: Wykonawca oświadcza, że jest pracodawcą w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, posiada warunki lokalowe i socjalne umożliwiające przeprowadzenie stażu zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz odpowiednie zaplecze techniczne. Wykonawca wyznaczy opiekuna uczestników stażu na terenie zakładu pracy o wykształceniu minimum średnim, któremu wypłaci świadczenie z tytułu w/w opieki. Wykonawca zapewni szkolenie BHP dla stażystów, pełnowartościowy posiłek oraz odzież ochronną..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach - zmiana podyktowana zmianą przepisów prawa
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl, www.zsrtbg.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Tarnobrzega ul. Mickiewicza 7 39-400 Tarnobrzeg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Numer ewidencyjny projektu: WND-POKL.09.02.00-18-001/12 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Przebudowa wraz z remontem pomieszczeń kuchni w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Kochanowskiego 1 w Tarnobrzegu w ramach zadania pn. "Modernizacja kuchni w Szkole podstawowej nr 3".
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Ocena predyspozycji kandydatów z GI ubiegających się o wsparcie finansowe polegająca na przeprowadzeniu testu kompetencji oraz rozmowy kwalifikacyjnej weryfikującej predyspozycje Kandydatów/ek
- Dostawa materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim pn.: Odbudujemy Serbinów - Remont i przebudowa parkingu i drogi dojazdowej w obrębie Przedszkola nr 17 oraz Żłobka nr 2.
- Dostawa kruszywa dla Rejonu Dróg Miejskich Sp. z o.o. w Tarnobrzegu
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.