Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-04
Baranów: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NR 112815L I 107424L W MSC. ŚNIADÓWKA
Numer ogłoszenia: 12049 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów , ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, woj. lubelskie, tel. 81 883 40 27, faks 81 883 40 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@gminabaranow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NR 112815L I 107424L W MSC. ŚNIADÓWKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polegające na wykonaniu przebudowy dróg gminnych Nr 112815L i 107424L w msc. Śniadówka i obejmuje: DROGA NR 112815L REMONT PRZEPUSTÓW: - Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 6 cm mechanicznie wraz z wywozem materiału z rozbiórki na odl. 5km; - Rozebranie nawierzchni z tłucznia gr. 20 cm mechanicznie wraz z wywozem materiału z rozbiórki na odl. 5km; - Podbudowy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa gr.15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą; - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych (0-31,5mm) gr. 15 cm; - Rozebranie przepustów z rur żelbetowych fi 60cm pod droga wraz z wywozem materiału z rozbiórki na odl. 5km; - Rozbiórka ścianek czołowych żelbetowych przepustów dla fi 60 wraz z wywozem materiału z rozbiórki na odl. 5km; - Wykopy oraz przekopy o głeb. do 3.0 m wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 - 0.60 m3 w gr. kat. I-II; - Zasypanie wykopów obiektowych spycharkami z zageszcz. mechanicznym zagęszczarkami (gr. warstwy w stanie luźnym 40 cm) - kat.gr. I-II; - Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o śr. 1200 mm wykonywane metodą studniarska w gruncie kat. I-II - głębokość 3 m wraz z pokrywą i włazem żeliwnym oraz wykonaniem otworów na rury fi 600; - Przepusty rurowe - ławy fundamentowe z kruszywa łamanego (0-31,5mm) gr. 20cm; - Przepusty rurowe - rury PEHD o średnicy 60 cm; - Przepusty rurowe - typowe ścianki czołowe żelbetowe dla rur o średnicy 60 cm; - Przepusty rurowe - rury PEHD o średnicy 50 cm; - Umocnienie skarp i dna rowów płytami betonowymi ażurowymi 40x60x10cm cm na podsypce cementowo-piaskowej; ZATOKI AUTOBUSOWE I PERONY: - Koryta wykonywane ręcznie gł. 10 cm w gruncie kat. I-II na całej szerokości peronów z kostki brukowej; - Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr. kat. I-II z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 5 km; - Warstwy odsączające z piasku zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm; - Podbudowy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa gr.15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą; - Podbudowy z chudego betonu gr.20 cm pielęgnowane piaskiem i wodą; - Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie z chudego betonu z oporem; - Perony z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; - Zatoka autobusowa z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 30x40 cm w gruncie kat. I-II; - Krawężniki betonowe o wymiarach 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C12/15 na podsypce cementowo-piaskowej; - Dostawa i montaż wiat przystankowych; JEZDNIA: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; - Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat. I-II z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 5 km; - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych (0-31mm) gr. 20cm; - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych (0-31,5mm) gr. 8 cm; - Oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni asfaltowej i w-wy wyrównawczo-wiążącej; - Skropienie istn. nawierzchni asfaltowej i w-wy wyrównawczej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2; - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanka minerano-asfaltowa mechaniczne (w-wa wyrównawczo-wiążąca AC16W KR1/2) o średniej gr. 4cm wraz z transportem; - Nawierzchnie z mieszanek mineralno- asfaltowych o grubości 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna AC11S KR1/2) wraz z transportem; ROBOTY WYKONCZENIOWE - POBOCZA ,ROWY, ZJAZDY - Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. do 10 cm wraz z wywozem nadmiaru ziemi; - Profilowanie i zagęszczanie podło a wykonywane mechanicznie przed wykonaniem utwardzonego pobocza i zjazdów z kruszywa łamanego; - Pobocza utwardzone z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 12 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem; - Oczyszczenie rowów z namułu o grub. 10 cm z wyprofilowaniem skarp i dna rowu oraz wywiezieniem nadmiaru ziemi; - Nawierzchnia zjazdów z kruszyw łamanych (0-31,5mm) gr. 12cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem; - Ręczne rozebranie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej; - Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem ( 80% KOSTKI Z ODZYSKU, 20% NOWEJ ) - Regulacja wysokościowa istniejących krawężników betonowych ograniczających zjazdy; OZNAKOWANIE POZIOME I PIONOWE: - Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych; - Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2; - Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0.3 m2; - Oznakowanie poziome jezdni farba chlorokauczukowa - linie przystanków autobusowych i na przejściach dla pieszych malowane ręcznie; - Ustawienie barier energochłonnych typu H1W5 ( ilość odcinków- 1, poziom powstrzymywania: H1 zgodnie z EN 1317, szerokość pracująca W=1,6[m](W5), rozstaw słupków: 2m, maksymalne odkształcenie dynamiczne: 1,3[m]) DROGA NR 107424L PERONY AUTOBUSOWE: - Koryta wykonywane ręcznie gł. 10 cm w gruncie kat. I-II na całej szerokości peronów z kostki brukowej; - Warstwy odsączające z piasku zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm; - Podbudowy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa gr.15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą; - Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie z chudego betonu z oporem; - Perony z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 30x40 cm w gruncie kat. I-II; - Krawężniki betonowe o wymiarach 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C12/15 na podsypce cementowo-piaskowej; - Dostawa i montaż wiat przystankowych; JEZDNIA - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; - Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat. I-II z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 5 km; - Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm; - Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych (0-31mm) gr. 15cm na poszerzeniach jezdni - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych (0-31,5mm) gr. 10 cm; - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych (0-31,5mm) gr. 15 cm; - Oczyszczenie mechaniczne w-wy wyrównawczo-wiążącej; - Skropienie podbudowy z kruszywa i w-wy wyrównawczej emulsja asfaltowa w ilości 0,5 kg/m2; - Wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego mieszanką mineralno-asfaltową mechaniczne (w-wa wyrównawczo-wiążąca AC16W KR1/2) o średniej gr. 4cm wraz z transportem; - Nawierzchnie z mieszanek mineralno- asfaltowych o grubości 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna AC11S KR1/2) wraz z transportem; ROBOTY WYKONCZENIOWE - POBOCZA ,ROWY, ZJAZDY: - Ręczne formowanie nasypów z ziemi z wykopów leżącej na odkładzie z przemieszcze-niem spycharkami lub zgarniarkami (kat. gr. I-II); - Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie przed wykonaniem utwardzonego pobocza i zjazdów z kruszywa łamanego; - Pobocza utwardzone z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 12 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem; OZNAKOWANIE POZIOME I PIONOWE: - Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych; - Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2; - Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0.3 m2; - Oznakowanie poziome jezdni farba chlorokauczukowa - linie przystanków autobuso-wych i na przejściach dla pieszych malowane ręcznie; DROGA NR 107423L JEZDNIA ASFALTOWA: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; - Koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni; - Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych (0-31,5mm) gr. 20 cm; - Oczyszczenie mechaniczne w-wy wyrównawczo-wiążącej; - Skropienie podbudowy z kruszywa i w-wy wyrównawczej emulsja asfaltowa w ilości 0,5 kg/m2; - Wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego mieszanka mineralno-asfaltowa mechaniczne (w-wa wyrównawczo-wiążąca AC16W KR1/2) o średniej gr. 4cm wraz z transportem; - Nawierzchnie z mieszanek mineralno- asfaltowych o grubości 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna AC11S KR1/2) wraz z transportem; JEZDNIA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; - Koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni; - Nawierzchnia jezdni z kruszyw łamanych (0-31,5mm) gr. 15 cm; POBOCZA ZIEMNE: - Wykonanie poboczy ziemnych wraz z ich profilowaniem i zagęszczeniem z ziemi pozyskanej z wykonanego koryta; OZNAKOWANIE PIONOWE: - Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych; - Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa (zał. Nr 8 do SIWZ) oraz przedmiar robót, który traktować należy jedynie pomocniczo - (zał. nr 7 do SIWZ). 4. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją projektową, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; b) z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w celu prawidłowego przygotowania oferty cenowej na wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na wykonanie zadania objętego zamówieniem..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 34.92.22.10 - 34.92.22.10 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną (wg załącznika nr 1);Informacja o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcy (wg załącznika nr 5). Uwaga! Umowa o podwykonawstwo musi mieć zapisy zgodne ze sposobem realizacji przedmiotu zamówienia określonym w niniejszej SIWZ, w przeciwnym razie zamawiający zgłosi zastrzeżenia lub sprzeciw; Pisemne zobowiązanie (lub inny dokument) podmiotów opisanych w pkt. V.3 SIWZ do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - o ile dotyczy. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwa, o których mowa powyżej powinny być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. Tajemnica przedsiębiorstwa: - jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, muszą być oznaczone klauzula NIE UDOSTĘPNIAĆ - TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA. Zaleca się umieścić takie dokumenty na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno), - zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - PRZEDŁUŻENIE OKRESU GWARANCYJNEGO - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, 2) zmiana materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, b) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, c) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, d) gdy zachowanie pierwotnie określonego terminu nie leży w interesie Za-mawiającego, e) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiają-cych wykonywanie prac budowlanych zgodnie z przyjęta technologią lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, f) przerwy w dostawie prądu, wody, trwającej ponad 7 dni, g) wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, h) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, i) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, j) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań. 4) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust.1, 5) zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w pkt. 1. 2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany będzie do sporządzenia kosztorysu różnicowego, - ad pkt. 2) - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia; - ad pkt. 3) - zmiana terminu realizacji zamówienia: lit. a) - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. b) - o okres konsultacji z projektantem i nanoszenia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, lit. c) - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit. d) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego, lit. e) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, lit. f) - o okres występowania przerwy w dostawie prądu lub wody trwającej ponad 7 dni, lit. g) - o okres wydłużenia terminów dostaw materiałów, lit. h) - o okres niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, lit. i) - o okres niezbędny do wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, lit. j) - o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy realizowanych w drodze odrębnej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina@gminabaranow.pl; bip.gminabaranow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Baranów, ul. Rynek 14, 24-105 Baranów - sekretariat, tel; 81 8834027, fax 81 8834041, e-mail: gmina@gminabaranow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Baranów, ul. Rynek 14, 24-105 Baranów - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BARANÓW
- Schronienie dla osób bezdomnych skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Baranowie
- Schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Baranowie
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych nadużywających substancji psychoaktywnych
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Baranowie"
więcej: przetargi BARANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
- Budowa skateparku w Krzeszowicach
- Budowa budynku administracyjnego - kancelaria leśnictwa Błotno w miejscowości Grabin, gmina Nowogard
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.