eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmBudowa ulicy Marii Hempel w Chełmie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-27

Chełm: Budowa ulicy Marii Hempel w Chełmie
Numer ogłoszenia: 120510 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54160 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, faks 082 5633839.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Marii Hempel w Chełmie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Marii Hempel w Chełmie. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) roboty przygotowawcze i ziemne, a) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość średnią 10 km w gruncie kat. III-IV, z udziałem robót ręcznych 20% (550,00 m3), 2) jezdnia, a) ustawienie krawężników betonowych 15x30 wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu B-15, na podsypce cementowo-piaskowej (190,00 m), b) wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=5,0 MPa grubości 16 cm wykonana w betoniarni (560,00 m2), c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, układana na podsypce cementowo-piaskowej, przy użyciu kostki szarej grubości 8 cm (560,00 m2), 3) chodnik, a) ustawienie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, przy wymiarach obrzeża 20x6 (140,00 m), b) wykonanie ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa grubości 10 cm wykonane w betoniarni (260,00 m2), c) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce cementowo-piaskowej przy użyciu kostki szarej grubości 8 cm (260,00 m2) 4) zjazdy, a) ustawienie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, przy wymiarach obrzeża 30x8 (40,00 m), b) wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=5,0 MPa grubości 15 cm wykonana w betoniarni (120,00 m2), c) wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce cementowo-piaskowej przy użyciu kostki szarej grubości 8 cm (120,00 m2) 5) roboty wykończeniowe, a) regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych wraz z oczyszczeniem kratek i studni kanalizacji deszczowej (2,90 m3), b) regulacja posadowienia wysokości szaf kablowych we współpracy z właścicielem urządzeń (2 szt.). 3. Szczegółowy zakres robót opisanych w pkt III. 1 i 2 SIWZ określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SIWZ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ). 4. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru robót oraz zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania, 4) opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie miasta Chełm, 5) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót, 6) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót (zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli urządzeń podziemnych i naziemnych), 7) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 8) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 9) uporządkowanie placu budowy, 10) wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe, 11) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 12) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej - w 5 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej, 13) systematyczne prowadzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych, niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych, w sposób zgodny i z częstotliwością wykonywania wskazaną w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu. Zamawiający będzie prowadził niezależne i systematyczne badania, pomiary, próby oraz sprawdzenia w celu kontroli prawidłowości wykonania niniejszego zamówienia. 14) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie oceny zgodności, b) o wyrobach budowlanych, potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 15) organizacja i zgłaszanie gotowości do odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów); 16) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Spółka z o.o., ul. Lubelska 62, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180424,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130378,16

  • Oferta z najniższą ceną: 130378,16 / Oferta z najwyższą ceną: 197266,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.