eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceOpracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu polożonego w miejscowości Żelkow - Kolonia w rejonie ulicSiedlecka i Stalowa oraz Siedlecka i Swoboda

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-29

Siedlce: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu polożonego w miejscowości Żelkow - Kolonia w rejonie ulic: Siedlecka i Stalowa oraz Siedlecka i Swoboda
Numer ogłoszenia: 120524 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce , ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 633 25 40 wew. 56, faks 025 6323630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu polożonego w miejscowości Żelkow - Kolonia w rejonie ulic: Siedlecka i Stalowa oraz Siedlecka i Swoboda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w miejscowości Żelków - Kolonia w rejonie ulic: Siedlecka i Stalowa teren o powierzchni około 13,66 ha oraz Siedlecka i Swoboda teren o powierzchni około 15,20 ha. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Siedlce dla obszaru określonego w załączniku nr 1 do uchwały Rady przeznaczenie jest MMiMU (Podstawową funkcją terenu jest funkcja mieszkaniowa. Funkcją uzupełniającą są usługi zapewniające obsługę mieszkańców oraz inne usługi nieuciążliwe, nie kolidujące z funkcją podstawową. W ramach tego wydzielenia możliwe jest lokalizowanie terenów: mieszkaniowych niskiej intensywności, mieszkaniowo - usługowych, zagrodowych, usług publicznych, usług komercyjnych, zieleni publicznej, terenów sportu i rekreacji oraz niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania tych terenów urządzeń infrastruktury technicznej i komunikacji) dla załącznika Nr 2 MU. Uchwała Rady Gminy Siedlce Nr XL/280/2010 z dnia 25 lutego 2010 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: Żelków - Kolonia, Rakowiec, Wołyńce, Wołyńce - Kolonia jest załącznikiem do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: 1. Mapy w skali 1:1000 2. Prace wstępne (przygotowawcze): a) inwentaryzacja urbanistyczna, b) ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego. 3. Analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 4. Opracowanie projektu planu. 5. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Wójt, Sesje Rady Gminy, Komisje Rady - min. 3 prezentacje). 6. Opiniowanie i uzgadnianie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej. 7. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 8. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu (min. 1 dzień w tygodniu). 9. Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami. 10. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 11. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz. 10. 12. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Wójt, Sesje Rady Gminy, Komisje Rady - min. 3 prezentacje). 13. Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. 14. Sporządzenie kopii planu: a) tekst planu - 5 egzemplarze oprawione + płyta CD, b) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:1000 - 5 egzemplarzy, c) rysunek planu w wersji biało - czarnej - 1 egzemplarz, d) przekazanie ostatecznego rysunku planu w formacie: - elektronicznym na płycie CD: poligony przeznaczeń terenów elementarnych w formacie *.shp (Esri Shapefile) - w układzie 2000, z nadanym atrybutem opisowym: etykietą terenu elementarnego, zgodną z uchwałą i rysunkiem planu, - elektronicznym na płycie CD: pliku rastrowego, oraz opracowań towarzyszących: 1. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. 2. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 3. Sporządzenie wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów (w przypadku wystąpienia takiej konieczności). Zamawiający zastrzega sobie udział głównego projektanta w następujących spotkaniach i prezentacjach: - prezentacja projektu / koncepcji planu władzom gminy (min. 3 prezentacje) - prezentacja projektu planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, - prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej oraz udziału przedstawiciela Wykonawcy w konsultacjach społecznych w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu, minimum 1 raz w tygodniu w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, min. 2 opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, które zostały opublikowane w Dzienniku Urzędowym. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana podstawie przedłożonych w ofercie oświadczenia i dokumentów - wykazu wykonanych usług w zakresie opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz dokumentu (np. referencji) potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. Przy ocenie spełnienia warunku za /wykonane/, Zamawiający uzna te opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, których data publikacji w Dzienniku Urzędowym, przypada w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - przedstawią kopie dokumentów, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia urbanistyczne wraz z przynależnością do Polskiej Izby Urbanistów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do wysokości 20.000,00 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku gdy: - wystąpiła zmiana podwykonawcy; - wystąpiła zmiana osób wykonujących umowę; - w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotowego nastąpi zmiana wynagrodzenia; - wystąpienie robót dodatkowych; Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić ze względu na: - potrzebę realizacji robót dodatkowych; - ograniczenie zakresu umowy; - wystąpienie siły wyższej; - zmiana przepisów;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl i www.siedlcegw.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 10 zł można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Oferty proszę składać w Urzędzie Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, pok. Nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.