Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-17
Rypin: Wymiana stolarki okiennej w Szkole PodstawoweNr 1 w Rypinie
Numer ogłoszenia: 120527 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. mjr H. Sucharskiego, ul. 3 Maja 3, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2805119, fax 054 2805119.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Szkole PodstawoweNr 1 w Rypinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana drewnianej stolarki okiennej na nową PCV w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Rypinie wraz z robotami towarzyszącymi o następującym zakresie rzeczowym: 1) Roboty demontażowe (demontaż okien drewnianych, podokienników drewnianych i parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej). 2) Montaż okien zewnętrznych i wewnętrznych oraz podokienników z PCV komorowe w ilości, wymiarach i podziale wg załącznika Nr 1 i załącznika Nr 2. 3) Roboty blacharsko-dekarskie (montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej o min. grubości 0,5 mm. 4) Roboty towarzyszące (wykonanie podlewek cementowych pod podokiennikami, obudowa ościeży okiennych płytami gipsowo-kartonowymi, tynkowanie i dwukrotne malowanie). Wielkość zamówienia 1280 x 1970 - 54 sztuk 1350 x 1970 - 86 sztuk 1080 x 1970 - 4 sztuk 1010 x 1970 - 4 sztuk 1350 x 1580 - 19 sztuk 1030 x 1580 - 1 sztuk 1300 x 1580 - 8 sztuk 1120 x 1640 - 2 sztuk 1280 x 1600 - 2 sztuk 1280 x 1820 - 2 sztuk 1700 x 700 - 4 sztuk 1700 x 600 - 2 sztuk 1720 x 1970 - 11 sztuk 1280 x 2570 - 1 sztuk 1280 x 760 - 3 sztuk 1400 x 1300 - 1 sztuk 1030 x 1000 - 8 sztuk 550 x 2000 - 1 sztuk 750 x 1700 - 8 sztuk 1720 x 3350 - 11 sztuk - sala gimnastyczna 560 x 500 - 8 sztuk 1200 x 400 - 6 sztuk 1100 x 1400 - 2 sztuk 1750 x 600 - 1 sztuk 1600 x 600 - 2 sztuk 1750 x 750 - 1 sztuk 900 x 800 - 1 sztuk 900 x 700 - 4 sztuk
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.22.25 - 45.42.22.25 Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega On wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy według treści załącznika Nr 5 b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)wykaz co najmniej 2 wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym związanym z wymianą stolarki okiennej PCV i o wartości co najmniej 200 000 zł PLN (dwieście tysięcy), z podaniem daty i miejsca wykonania - według treści załącznika Nr 6 f)dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (referencje)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-rypin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. mjr Henryka Sucharskiego 87- 500 Rypin, ul. 3 Maja 3 pokój nr 35.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 11:30, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. mjr Henryka Sucharskiego 87- 500 Rypin, ul. 3 Maja 3 pokój nr 35.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Wojska Polskiego 65, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie robót budowlanych na terenie i budynkach położonych we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6C-N, 8A-L, 8M-P
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460.
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych w Krakowie przy ul. Cieślewskiego 5, 7, 9, 13, 15, 17 i w Bielsku-Białej przy ul. Solskiego 35 i 41
- Dostawa wraz z montażem drzwi w Tomaszowskim Centrum Zdrowia Sp. z o. o., ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 25 w Opolu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.