Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Prażmów: Konserwacja utwardzonych i gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Prażmów
Numer ogłoszenia: 120532 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Prażmów , ul. Piotra Czołchańskiego 1, 05-505 Prażmów, woj. mazowieckie, tel. 022 7270177, faks 022 7270522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prazmow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja utwardzonych i gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Prażmów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie pn Konserwacja utwardzonych i gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Prażmów składa się z trzech części . Część I - Uzupełnienie ubytków w utwardzonych drogach gminnych na terenie Gminy Prażmów. Część II - Równanie gminnych dróg gruntowych na terenie Gminy Prażmów Część III - Wykaszanie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Prażmów Opis poszczególnych części zamówienia. 3.1 Część I zamówienia Przedmiotem zamówienia jest uzupełnienie ubytków w utwardzonych drogach gminnych. Wielkość zamówienia szacuje się na ok. 1675m2 w tym 1.ubytki do 2cm - ok. 775m2 2.ubytki od 2 do 4cm - ok. 827m2 3.ubytki powyżej 4 cm - ok. 73m2 Szczegółowy opis tej części zamówienia stanowi: 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2. Przedmiar robót 3. Wykaz dróg objętych przedmiotem zamówienia Powyższe dokumenty wraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ i są integralną jej częścią Część II zamówienia Przedmiotem zamówienia jest równanie nawierzchni dróg gruntowych, profilowanie tych nawierzchni oraz zagospodarowanie nadmiaru materiału pochodzącego z ww. prac. Wielkość zamówienia szacuje się na ok. 26,3 km. Szczegółowy opis zakresu przewidywanych prac ujęty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik B do SIWZ. Część III zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie poboczy dróg gminnych. Wielkość zamówienia szacuje się na obustronne wykoszenie dróg na długości ok. 61,5 km, o szerokości koszenia 1 metr. Szczegółowy opis zakresu przewidywanych prac ujęty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik C do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia spłnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cz. I zamówienia - udokumentowanie wykonania uzupełnienia 1500 m.2 ubytków w utwardzonych drogach poparte dowodami potwierdzającymi, że najważniejsze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cz.I zamówienia-udokumentowanie posiadania na własność lub w innej formie prawnej sprzętu do wykonywania przedmiotu zamówienia tj min. 1 skrapiarki, 1 zagęszczarki, 1 walca wibracyjnego , 1 przecinarki z tarczą diamentową do cięcia lub wyrównywania krawędzi ubytków Cz.II zamówienia - udokumentowanie posiadania na własność lub w innej formie prawnej sprzętu do wykonywania przedmiotu zamówienia tj min. 1 równiarki Cz.III zamówienia - udokumentowanie posiadania na własność lub w innej formie prawnej sprzętu do wykonywania przedmiotu zamówienia tj min. 1 kosiarki (skrzydłowo boczna) o szer. koszenia 1 m
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cz. I zamówienia - udokumentowanie dysponowania przez wykonawcę 1 osobą odpowiedzialną za nadzór podczas wykonywania zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności drogowej. Cz. II zamówienia - udokumentowanie dysponowania przez wykonawcę 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania prac równiarką. Cz.III zamówienia - udokumentowanie dysponowania przez wykonawcę 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania prac kosiarką
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cz.I zamówienia-Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie posiadanie opłaconej polisy ubezpieczenia lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 25 000 zł. Cz.II zamówienia - Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie posiadanie opłaconej polisy ubezpieczenia lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 6 000 zł. Cz.III zamówienia - Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie posiadanie opłaconej polisy ubezpieczenia lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 5 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prazmow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Prażmów ul. Piotra Czołchańskiego 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Prażmów ul. Piotra Czołchańskiego 1 - kancelaria urzędu (parter) 05-505 Prażmów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dodatkowe konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski w 2024 roku
- Utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Rozwadów w 2024 roku z podziałem na dwie części "
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1430 D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1432 D (Młodzianów) do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1436 D (Henrykowice)
- Utwardzenie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych na terenie Miasta i Gminy Kórnik w 2025 roku.
- Rozbudowa systemu sieci wodociągowej w gminie Jaktorów
- Remont studni kanalizacyjnych na drogach wewnętrznych na osiedlu Groty w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.