Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-12
Warszawa: DOSTAWA GŁOWIC DO APARATÓW USG DLA SPDSK W WARSZAWIE - REJZAMPUB/37/2015
Numer ogłoszenia: 120601 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie , ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 522 74 79, 22 522 73 34, faks 22 522 74 72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spdsk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA GŁOWIC DO APARATÓW USG DLA SPDSK W WARSZAWIE - REJZAMPUB/37/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa głowic do aparatów USG dla SPDSK przy ul. Marszałkowskiej i Działdowskiej w Warszawie - z podziałem na 2 pakiety tj.: PAKIET 1 - głowica do aparatu USG Philips - 1 szt. - dla Zakładu Radiologii Pediatrycznej - Marszałkowska, PAKIET 2 - głowica do aparatu USG Aloka Alpha 6 - 1 szt. - dla Zakładu Radiologii Pediatrycznej - Działdowska. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: PAKIET 1 i 2 - aparaty ultrasonograficzne - 331122000, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik Nr 2 - Istotne postanowienia umowy oraz Załączniki nr 8A, 8B - Parametry techniczno użytkowe oraz warunki gwarancyjne i pogwarancyjne - odpowiednio dla pakietów 1 i 2.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie (zamówienia) polegające na dostawie części do urządzeń medycznych do łącznej wartości brutto nie niższej niż wskazana poniżej, stosownie dla pakietu 1 i(lub) 2, na który zostaje złożona oferta. Na potwierdzenie spełniania warunku, Zamawiający wymaga załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ -Wykaz dostaw). Kwota na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dot. pkt 11.1.2 SIWZ tj. posiadania wiedzy i doświadczenia: pakiet 1 - 19 800,00 zł; pakiet 2 - 17 400,00 zł RAZEM (pakiet 1 i 2): 37 200,00 zł. W przypadku oferowania większej ilości pakietów niż 1, należy zsumować odpowiednio wartości przypadające dla oferowanych pakietów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- karty katalogowe producenta lub instrukcje obsługi lub inne dokumenty (w języku polskim) potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym. Załączone dokumenty powinny zawierać, informacje dotyczące wszystkich wymienionych w SIWZ warunków i parametrów technicznych w tym w szczególności dane wymienione w załącznikach nr 8A i 8B do SIWZ - stosownie dla pakietu, na który zostaje złożona oferta. Ważne: Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wskazał w spisie treści oferty, dla którego pakietu zostały wystawione wyżej wymienione dokumenty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. - Wypełniony(e) i podpisany(e) załącznik Parametry techniczno użytkowe oraz warunki gwarancyjne i pogwarancyjne - wg Załącznika Nr 8A i 8B do SIWZ - stosownie do pakietu, na który zostaje złożona oferta. - Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy - wg Załącznika Nr 9 do SIWZ (tj. 9.1, 9.2) - stosownie do pakietu, na który zostaje złożona oferta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy- przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, b) zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie; c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. d) określonym w § 2 ust. 6 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy. e) zmiany przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych. f) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych. g) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy. h) jeżeli Zamawiający zmienił siedzibę, możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane Zamawiającego i/lub miejsce dostaw. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spdsk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa
Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowica do aparatu USG Philips - 1 szt. - dla Zakładu Radiologii Pediatrycznej - Marszałkowska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowica do aparatu USG Aloka Alpha 6 - 1 szt. - dla Zakładu Radiologii Pediatrycznej - Działdowska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 1 sztuki pojazdu dostawczego typu kontener nieizolowany, nr postępowania 227/Ctr/24/MR
- Zakup i dostawa wyposażenia rehabilitacyjnego dla Centrum Usprawniania Leczniczego -powtórka
- Dostawa oprogramowania serwerowego
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych świadczeń zdrowotnych.
- Świadczenie usług dostępu do Internetu (łącze podstawowe i zapasowe) oraz ochrony DDoS na okres 36 miesięcy dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska.
- Remont siedmiu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa aparatury medycznej: unit ginekologiczny z fotelem, ultrasonograf, stanowisko do badań holtera oraz zestaw modułowy do przechowywania leków termolab. z modułem awaryjnego podtrzymania zasilan.
- Zakup aparatu ultrasonograficznego
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej
- Aparat USG do dopplerowskich badań naczyniowych na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej; Aparat USG do Poradni Neurochirurgicznej
- Wyposażenie w sprzęt i aparaturę medyczną dla pracowni, oddziałów i sal zabiegowych Szpitala
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego przewoźnego
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.