To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-22
Iława: Kompleksową usługę sprzątania w Centrum Turystyczno-Rekreacyjnym w Iławie przy ul. Biskupskiej. Postępowanie znak B271-1/2012.
Numer ogłoszenia: 12063 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251369 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Iławskie Centrum Sportu, Turystyki i Rekreacji, ul. Niepodległości 11 B, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 644 85 33, faks 649 16 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora samorządowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksową usługę sprzątania w Centrum Turystyczno-Rekreacyjnym w Iławie przy ul. Biskupskiej. Postępowanie znak B271-1/2012..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie krytej pływalni Centrum Turystyczno-Rekreacyjnego w Iławie. 2. Praca przez 7 dni w tygodniu w godz. 6.00 - 22.00 na dwie zmiany plus serwis nocny od 22.00 do zakończenia prac wg poniższej specyfikacji: a) *I zmiana 06.00 - 14.00 min. 2 osoby b) *II zmiana 14.00 - 22.00 min. 2 osoby c) III zmiana 22.00 - do zakończenia prac - min. 2 osoby serwis nocny d) Zamawiający informuje, że w obiekcie funkcjonują szatnie damska i męską, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć odpowiednie osoby do wykonywania czynności sprzątania przebieralni na zmianie I i II. W przypadku skarg ze strony klientów obiektu CTR w Iławie dot. wykonywania czynności sprzątania przebieralni męskich przez kobietę na I i II zmianie wykonawca ma obowiązek zapewnienia min. po 1 mężczyźnie na I i II zmianie. 3. Częstotliwość czynności do wykonania ujęte są w tabeli nr 1 stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy. 4. Kontrola stanu czystości na basenie odbywać się będzie codziennie w godz. 7.30 - 8.00 i dokonywana będzie przez kierownika basenu lub osobę upoważnioną w obecności przedstawiciela wykonawcy. Wszelkie uwagi spisywane będą w zeszycie kontroli czystości obiektu. Wykonawca przedstawi szczegółowy grafik wykonywania poszczególnych czynności sprzątających uwzględniający wymaganą częstotliwość ich wykonania. 5. Używane środki czyszczące, konserwujące, dezynfekujące muszą posiadać atesty PZH, zgodność z wymogami sanepidu i muszą być dostosowane do odpowiedniego rodzaju powierzchni Utrzymanie czystości ma być wykonane przy pomocy środków czystości Wykonawcy dostarczanych na bieżąco, uwzględnionych w cenie oferty. Środki toaletowe dostarczane i uzupełniane do bieżącego utrzymania krytej pływalni należy wliczyć w cenę oferty 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby do wykonywania następujących czynności: w razie potrzeby mycie naczyń po naradach i spotkaniach, mycie mebli, usuwanie zanieczyszczeń podłóg, czynności określonych w tabeli nr 1 w godzinach pracy Centrum Turystyczno-Rekreacyjnym w Iławie tj. 7 dni w tyg. od 06.00 do 22.00 oraz serwis nocny od 22.00 do zakończenia prac każdego dnia. Dopuszczenie wskazanej przez Wykonawcę osoby do pracy w obiekcie będzie wymagało akceptacji zamawiającego. 7. Dla budynku Centrum Turystyczno-Rekreacyjnego w Iławie - muszą spełniać następujące minimalne parametry: płyn do mycia naczyń, mydło w płynie do włosów i ciała o pojemności 1 litra równym 1000 dawek jako wkład do dozownika, ręcznik papierowy biały miękki celulozowy dwuwarstwowy w roli o średnicy 19 cm , długość od 100 mb do 150 mb, wymiary odcinka: szerokość 21cm i długość odcinka 25 cm, ilość listków od 400 do 600 szt., papier toaletowy biały miękki dwuwarstwowy o wymiarach listka: szerokość 10 cm i długość 14 cm, długość rolki 170 m, średnica rolki 18,5 cm, ilość listków w rolce 1214, worki na kosze o pojemności 40, 30 i 5 litrów. 8. Uwaga! Papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło muszą być dostosowane do dozowników posiadanych przez Zamawiającego tj. : Dozownik Tork do ręczników w roli z bezdotykowym systemem dozowania aluminiowy Tork 459500; Dozownik Tork do papieru toaletowego w mini jumbo roli aluminiowy Tork 455000; Dozownik Tork do mydła w płynie biały Tork 560000; Dozownik Tork do mydła w płynie aluminiowy Tork 452000; Kosz Tork na odpady 40 l. aluminiowy Tork 458000), 9. Przy pomocy personelu oraz pod własnym nadzorem, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu, któremu zapewni imienne identyfikatory ze zdjęciem i logo Wykonawcy zobowiązany jest: a) zapewnić w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosząc odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę b) odnotowywać w zeszycie złożonym u osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń urządzeń i umeblowania budynku c) zachować w tajemnicy wszelkie informacje, do których miał dostęp w trakcie wykonywania umowy 10. Zamawiający wydzieli (zapewni w miarę posiadanych możliwości) Wykonawcy pomieszczenie socjalne, pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w budynku. 11. Powierzchnia całkowita na krytej pływalni a) piętro (antresola) - 64.02 m2 b) parter - 1742.02 m2 c) podziemie (podbasenie) -119.03 m2 Razem: 1925.07 m2 12. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 90 91 12 00-8- usługi sprzątania budynków, 13. Rodzaj i ilość wyposażenia: 1) Lustra o powierzchni ok. 16 m2 a) 60 cm x 100 cm - 14 szt. b) 85 cm x 60 cm - 15 szt. c) kosze na śmieci - 52 szt. (kosz metalowy duży - 9 szt.; kosz metalowy mały - 22 szt.; kosz otwarty - 16 szt.; kosz plastykowy mały - 5 szt.) d) dozownik Tork do mydła w płynie Biały nr artykułu 560000 17 szt. e) dozownik Tork do mydła w płynie Aluminiowy nr artykułu 452000 23 szt. f) dozownik Tork do ręczników w roli z bezdotykowym systemem dozowania aluminiowy nr artykułu 459500 - 14 szt. g) dozownik Tork do papieru toaletowego w mini jumbo roli aluminiowy nr artykułu 455000 - 18 szt. h) suszarki - 14 szt...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wykonawcy występujący wspólnie DGP CLEAN PARTNER Sp. z o.o. - (LIDER); DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp.z o.o., Przedsiębiorstwo Usługowe GOS-ZEC Sp.zo.o., ul. N. M. Panny 5e, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 341456,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 367542,24
Oferta z najniższą ceną: 367542,24 / Oferta z najwyższą ceną: 643536,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia w Pracowni RTG w Lubawie
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy II
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie miasta Iława i okolic w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa 48 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r.
- Usługa systematycznego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych oraz innych, użytkowanych przez Oddziały Terenowe UTK oraz CEMM
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku, Oddziałach: Wejherowo, Starogard Gdański, Gdynia oraz na terenie zewnętrznym należącym do posesji Oddziału Gdynia
- "Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i pomieszczeń biurowych Przedsiębiorstwa Usługowo-Handlowo-Produkcyjnego "LECH" Spółka z o.o. w Białymstoku"
- Czyszczenie i naprawa elewacji wewnętrznej obłożonej kamieniem naturalnym - trawertynem
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.