To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-13
Piotrków Trybunalski: Część I - Modernizacji wentylacji w budynku zaplecza socjalno-bytowego, Część II - Modernizacji przepompowni ścieków, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Urządzenie przytuliska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Małopolska - Podole w Piotrkowie Trybunalskim.
Numer ogłoszenia: 12064 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311106 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - Modernizacji wentylacji w budynku zaplecza socjalno-bytowego, Część II - Modernizacji przepompowni ścieków, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Urządzenie przytuliska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Małopolska - Podole w Piotrkowie Trybunalskim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 45300000-0, 45330000-9, 45332000-3, 45331000-6, 45232410-9 Przedmiotem zamówienia jest: Część I - Modernizacja wentylacji w budynku zaplecza socjalno-bytowego, Część II - Modernizacja przepompowni ścieków, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Urządzenie przytuliska dla bezdomnych zwierząt na terenie Schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Małopolskiej 3 - Podole. Część I - Modernizacji wentylacji w budynku zaplecza socjalno-bytowego: 1. Montaż instalacji nawiewno - wywiewnej zgodnie z dokumentacją techniczną, wraz z instalacją elektryczną, okablowaniem, uruchomieniem i pomiarami. Część II - Modernizacji przepompowni ścieków: 1. Wymiana istniejących pomp wraz z niezbędnym orurowaniem i instalacjami elektrycznymi, protokołami uruchomienia, protokołami elektrycznymi. 2. Zamontowanie separatora tłuszczu wraz z osadnikiem (w miejscu istniejącej studni). 3. Podłączenie wyjścia ścieków z budynku technicznego. 4. Kanały z rur PVC SN8 O160x4,7 - 12mb, studnia PVC DN315 - 1 komplet. 5. Zaślepienie istniejącego przyłącza, wymiana trójnika na kolano PVC. Roboty towarzyszące ( przygotowawcze, ziemne, inne): roboty pomiarowe liniowe, roboty ziemne, wywóz gruntu na teren Wykonawcy, zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi na trasie budowanych sieci, przebicia ścian, dachu, malowania ścian i sufitów, wymiana uszkodzonej izolacji dachu, odgrzybianie. Ponadto Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany będzie do: - przedstawienia i uzgodnienia miesięcznego harmonogramu rzeczowo - finansowego, - zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą - 4 egzemplarze, włącznie, na koszt własny, - przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji kanału sanitarnego po jego ułożeniu oraz dołączenie raportu do dokumentacji odbiorowej (koszt ułożenia kanałów wycenić wraz z ceną ich inspekcji), - dokonywania odbiorów częściowych wykonanych robót, - prowadzenia książki obmiarów z potwierdzeniem wykonanych ilości robót przez inspektora nadzoru i uprawnionego geodetę, - opracowania dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: - Przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia. UWAGA ! Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót. - Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: - certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych, - deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. - Dopuszcza się zastosowanie materiałów i wyrobów o parametrów technicznych nie gorszych niż zastosowane w projekcie. - Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz.401). - Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6, 45.23.24.10-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RAMI DOBROSIK, ORZECHOWSKI SPÓŁKA JAWNA" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"RAMI DOBROSIK, ORZECHOWSKI SPÓŁKA JAWNA" W LIKWIDACJI
- RAMI SP.J. DOBROSIK, ORZECHOWSKI, ul. Polna 19 A, 95-081 Dłutów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78212,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61143,90
Oferta z najniższą ceną: 61143,90 / Oferta z najwyższą ceną: 61143,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Usługa dowozu i odwozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Piotrkowie Trybunalskim i innych jednostek oświatowych na terenie miasta Piotrkowa Tryb.
- WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Zakup auta dla Powiatu Piotrkowskiego.
- WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa chleba mieszanego pszenno - żytniego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba pszennego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba razowego, krojonego, paczkowanego po 350g, bułki tartej .
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.