Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-19
Zakopane: sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do analizatora Cobas b 121 i serwis - A.ZP/9/11
Numer ogłoszenia: 120660 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego, ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015045, faks 018 2014632 , strona internetowa www.szpitalsokolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do analizatora Cobas b 121 i serwis - A.ZP/9/11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (odczynników) i elementów zużywalnych do analizatora biochemicznego COBAS b 121 oraz świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji ww. analizatora znajdującego się w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Chorób Płuc w Zakopanem. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do zaproszenia. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do zaproszenia) przewidywane ilości dostaw służą do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres dostaw zlecony do wykonania w czasie obowiązywania umowy uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego oraz posiadanych środków finansowych, stąd też może różnić się od ilości określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jednakże zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 20% całości zamówienia. Zakres usługi polegającej na okresowych przeglądach technicznych i konserwacji obejmuje: - wykonanie planowego przeglądu, okresowych konserwacji oraz bieżących napraw zgodnie z zaleceniami producenta aparatury, - sprawdzenie instalacji, - ustawienie ( regulację) wymaganych przez producenta parametrów, - nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem, - zapewnienie utrzymania analizatora w stanie pełnej sprawności technicznej, - informowanie na bieżąco Zamawiającego o stanie technicznym aparatu oraz o warunkach prawidłowej obsługi, - wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu ( paszportu technicznego) wykonanych czynności, - umożliwienie stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą z możliwością konsultacji telefonicznych. Zakończenie usługi przeglądu powinno nastąpić w terminie max 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku wyłączenia aparatu z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie czytelnej informacji: urządzenie niesprawne- nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy- nie używać. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, w tym dojazd lub koszt transportu ( koszt przesyłki) aparatury. Przedmiot usługi musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta aparatury, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P. Poż. Usługę serwisową Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, ewentualny transport analizatora ma być wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów tego transportu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności konserwacyjnych i przeglądowych zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości analizatora, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą. Konieczność przeprowadzenia napraw urządzenia Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Administracji Zamawiającego z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez Kierownika Zamawiającego z uwzględnieniem kosztów roboczogodziny i dojazdu podanych podczas negocjacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiot zamówienia może być zrealizowany tylko przez jedynego Wykonawcę tj. firmę Roche Diagnostocs Polska Sp. z o.o. z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze (art. 67 ust 1 pkt 1 lit. a ustawy) . Szpital posiada analizator stanów krytycznych Cobas b 121 firmy Roche Diagnostics. Zgodnie z oświadczeniem firmy Roche Diagnostocs Polska Sp. z o.o. jest ona na terenie Polski jedynym i bezpośrednim dystrybutorem producenta oryginalnych odczynników, części zużywalnych i zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych do ww. analizatora. Ze względu na zastosowaną technologię produkcji ( system zamknięty) ww. sprzęcie dopuszczalne jest stosowanie wyłącznie odczynników firmy Roche. Ponadto firma Roche Diagnostics posiada własne, autoryzowane serwisy, których pracownicy potrafią w sposób właściwy dokonywać napraw, przeglądów i innych czynności serwisowych tego rodzaju sprzętu. Na rynku nie ma obecnie innych podmiotów zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Tym samym przesłanka zamówienia z wolnej ręki jest spełniona.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA Spółka z o.o., ul. Wybrzeże Gdyńskie 6b, 01-531 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Doposażenie pojazdu p.poż MUVO w sprzęt do zamiatania dróg wewnętrznych, placów , chodników w TPN
- Termomodernizacja budynku TPN na Hali Gąsienicowej
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR -kurtki i spodnie zewnętrzne
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika i butli
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, część wysoka i niska - IV etap
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR - sprzęt skiturowy
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materiałów zużywalnych
- Dostawa środków do dezynfekcji, formaliny, wapna sodowanego
- Dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych, odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek oraz materiałów zużywalnych do (...)
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych dla Wydziału Chemicznego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
więcej: Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.