Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Środa Wielkopolska: Usługi bieżącego utrzymania dróg wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu
Numer ogłoszenia: 120690 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Środzie Wlkp. , ul. Libelta 2, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 287 06 17, faks 061 287 06 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsroda.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi bieżącego utrzymania dróg wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi bieżącego utrzymania dróg wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu. W skład zamówienia wchodzą usługi wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu: -ciągnikiem rolniczym: z przyczepą, z ładowaczem; -kosiarką doczepną bijakową; -samochodem ciężarowym z przyczepą; -samochodem dostawczym; -równiarką, ładowarką, beczkowozem; -szczotką mechaniczną-zamiatarką; -WUKO. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzętowych i transportowych przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, obiektów mostowych i promu w sezonie letnim na drogach powiatowych, polegających w szczególności na transporcie materiałów, koszeniu traw w pasach drogowych, przewozie pracowników, usuwaniu zanieczyszczeń oraz usług polegających na renowacji rowów i poboczy.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Usługi bieżącego utrzymania dróg wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu. W skład zamówienia wchodzą usługi wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu: -ciągnikiem rolniczym: z przyczepą, z ładowaczem; -kosiarką doczepną bijakową; -samochodem ciężarowym z przyczepą; -samochodem dostawczym; -równiarką, ładowarką, beczkowozem; -szczotką mechaniczną-zamiatarką; -WUKO. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzętowych i transportowych przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, obiektów mostowych i promu w sezonie letnim na drogach powiatowych, polegających w szczególności na transporcie materiałów, koszeniu traw w pasach drogowych, przewozie pracowników, usuwaniu zanieczyszczeń oraz usług polegających na renowacji rowów i poboczy. Zamawiający w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, dopuszcza udzielenia zamówienia uzupełniającego wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych 90.64.20.00 - Usługi opróżniania kanałów ściekowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie związane z usługami tj. usługą wykonywaną poszczególnymi rodzajami sprzętu, transportu o wartości nie mniejszej 2 000,00 PLN brutto (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym tj. jednostką sprzętu, transportu z podziałem na poszczególne rodzaje sprzętu i transportu (oferty częściowe) w szczególności w postaci i ilości nie mniejszej niż: -dla oferty częściowej Nr: 1. Ciągnik rolniczy z przyczepą o ładowności min. 3,5 tony oraz minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej 2,0m*4,0m min. jedna jednostka, 2. Ciągnik rolniczy z ładowaczem typu (Cyklop) min. jedna jednostka, 3. Kosiarka doczepna bijakowa min. jedna jednostka, 4. Samochód ciężarowy o ładowności min. 6,5 tony z przyczepą o ładowności min. 6,5 tony o minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej pojazdu 3,6m*2,0m i minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej przyczepy 2,0m*5,3m min. jedna jednostka, 5. Samochód dostawczy o ładowności min. 0,95 tony z odkrytą skrzynią ładunkową samowyładowczą o minimalnych wymiarach 1,7m*2,7m i kabiną dla pasażerów na min. 4 osoby min. jedna jednostka, 6. Równiarka ze sprzętem towarzyszącym min. jedna jednostka, 7. Ładowarka typu Ł34 ,Ł 35 lub podobna min. jedna jednostka, 8. Beczkowóz o pojemności min. 5 m3 min. jedna jednostka, 9. Szczotka mechaniczna - zamiatarka min. jedna jednostka, 10. WUKO min. jedna jednostka.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp,: - Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie zmiany ceny umowy w zakresie stawki podatku VAT w przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdpsroda.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Środzie Wlkp. ul. Libelta 2, 63-000 Środa Wlkp.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Środzie Wlkp. ul. Libelta 2, 63-000 Środa Wlkp., w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.16)1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena - znaczenie 100%. IV.4.16)2. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: umowa ramowa nie będzie zawierana. IV.4.16)3. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: dynamiczny system zakupów nie będzie ustanowiony. IV.4.16)4. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie dotyczy. IV.4.16)5. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 134 ust. 6 pkt 3.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Dostawa lasera okulistycznego
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Sukcesywne dostawy ekspanderów i implantów piersi do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach powiatowych przewozów pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej w publicznym transporcie zbiorowym na terenie powiatu dąbrowskiego"
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.