eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaUsługi bieżącego utrzymania dróg wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-27

Środa Wielkopolska: Usługi bieżącego utrzymania dróg wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu
Numer ogłoszenia: 120690 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Środzie Wlkp. , ul. Libelta 2, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 287 06 17, faks 061 287 06 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsroda.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi bieżącego utrzymania dróg wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi bieżącego utrzymania dróg wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu. W skład zamówienia wchodzą usługi wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu: -ciągnikiem rolniczym: z przyczepą, z ładowaczem; -kosiarką doczepną bijakową; -samochodem ciężarowym z przyczepą; -samochodem dostawczym; -równiarką, ładowarką, beczkowozem; -szczotką mechaniczną-zamiatarką; -WUKO. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzętowych i transportowych przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, obiektów mostowych i promu w sezonie letnim na drogach powiatowych, polegających w szczególności na transporcie materiałów, koszeniu traw w pasach drogowych, przewozie pracowników, usuwaniu zanieczyszczeń oraz usług polegających na renowacji rowów i poboczy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Usługi bieżącego utrzymania dróg wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu. W skład zamówienia wchodzą usługi wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu: -ciągnikiem rolniczym: z przyczepą, z ładowaczem; -kosiarką doczepną bijakową; -samochodem ciężarowym z przyczepą; -samochodem dostawczym; -równiarką, ładowarką, beczkowozem; -szczotką mechaniczną-zamiatarką; -WUKO. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzętowych i transportowych przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, obiektów mostowych i promu w sezonie letnim na drogach powiatowych, polegających w szczególności na transporcie materiałów, koszeniu traw w pasach drogowych, przewozie pracowników, usuwaniu zanieczyszczeń oraz usług polegających na renowacji rowów i poboczy. Zamawiający w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, dopuszcza udzielenia zamówienia uzupełniającego wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych 90.64.20.00 - Usługi opróżniania kanałów ściekowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie związane z usługami tj. usługą wykonywaną poszczególnymi rodzajami sprzętu, transportu o wartości nie mniejszej 2 000,00 PLN brutto (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym tj. jednostką sprzętu, transportu z podziałem na poszczególne rodzaje sprzętu i transportu (oferty częściowe) w szczególności w postaci i ilości nie mniejszej niż: -dla oferty częściowej Nr: 1. Ciągnik rolniczy z przyczepą o ładowności min. 3,5 tony oraz minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej 2,0m*4,0m min. jedna jednostka, 2. Ciągnik rolniczy z ładowaczem typu (Cyklop) min. jedna jednostka, 3. Kosiarka doczepna bijakowa min. jedna jednostka, 4. Samochód ciężarowy o ładowności min. 6,5 tony z przyczepą o ładowności min. 6,5 tony o minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej pojazdu 3,6m*2,0m i minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej przyczepy 2,0m*5,3m min. jedna jednostka, 5. Samochód dostawczy o ładowności min. 0,95 tony z odkrytą skrzynią ładunkową samowyładowczą o minimalnych wymiarach 1,7m*2,7m i kabiną dla pasażerów na min. 4 osoby min. jedna jednostka, 6. Równiarka ze sprzętem towarzyszącym min. jedna jednostka, 7. Ładowarka typu Ł34 ,Ł 35 lub podobna min. jedna jednostka, 8. Beczkowóz o pojemności min. 5 m3 min. jedna jednostka, 9. Szczotka mechaniczna - zamiatarka min. jedna jednostka, 10. WUKO min. jedna jednostka.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp,: - Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie zmiany ceny umowy w zakresie stawki podatku VAT w przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdpsroda.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Środzie Wlkp. ul. Libelta 2, 63-000 Środa Wlkp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Środzie Wlkp. ul. Libelta 2, 63-000 Środa Wlkp., w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.16)1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena - znaczenie 100%. IV.4.16)2. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: umowa ramowa nie będzie zawierana. IV.4.16)3. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: dynamiczny system zakupów nie będzie ustanowiony. IV.4.16)4. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie dotyczy. IV.4.16)5. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 134 ust. 6 pkt 3.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.