Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-05
Gdynia: Przegląd sprzętu ratownictwa technicznego Wojskowych Straży Pożarnych:
Cz. I - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego HOLMATRO oraz pozostałego sprzętu,
Cz. II - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego LUKAS,
Cz. III - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego VETTER,
Cz. IV- przegląd sprzętu ratownictwa technicznego SAVA,
Cz. V - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego - butle i ubrania gazoszczelne
Numer ogłoszenia: 120707 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-301 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 261 260 198, faks 58 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd sprzętu ratownictwa technicznego Wojskowych Straży Pożarnych: Cz. I - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego HOLMATRO oraz pozostałego sprzętu, Cz. II - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego LUKAS, Cz. III - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego VETTER, Cz. IV- przegląd sprzętu ratownictwa technicznego SAVA, Cz. V - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego - butle i ubrania gazoszczelne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd sprzętu ratownictwa technicznego Wojskowych Straży Pożarnych: Cz. I - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego HOLMATRO oraz pozostałego sprzętu, Cz. II - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego LUKAS, Cz. III - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego VETTER, Cz. IV- przegląd sprzętu ratownictwa technicznego SAVA, Cz. V - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego - butle i ubrania gazoszczelne.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: I część zamówienia: 8.520,90 zł II część zamówienia: 129.00 zł III część zamówienia: 42,00 zł IV część zamówienia: 384,00 zł V część zamówienia: 1.095,60 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają aktualną autoryzację firmy HOLMATRO (część 1), LUKAS (część 2), VETTER (część 3), SAVA (część 4) na wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu będącego przedmiotem zamówienia. 2)Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu: Wykonawca do oferty załączy kserokopie uprawnień i autoryzacji potwierdzone za zgodność z oryginałem.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy oprócz dokumentów, o których mowa powyżej powinni przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2a Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia@wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, 81 -301 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8 b, pok. 406 A, IV piętro,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2016 godzina 10:30, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, 81 -301 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8 b, pok. 203 A, II piętro,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cz. I - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego HOLMATRO oraz pozostałego sprzętu,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. I - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego HOLMATRO oraz pozostałego sprzętu Wartość zamówienia poniżej progów Unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cz. II - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego LUKAS..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. II - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego LUKAS. Wartość zamówienia poniżej progów Unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cz. III - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego VETTER..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. III - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego VETTER. Wartość zamówienia poniżej progów Unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cz. IV- przegląd sprzętu ratownictwa technicznego SAVA..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. IV- przegląd sprzętu ratownictwa technicznego SAVA. Wartość zamówienia poniżej progów Unijnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cz. V - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego - butle i ubrania gazoszczelne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. V - przegląd sprzętu ratownictwa technicznego - butle i ubrania gazoszczelne. Wartość zamówienia poniżej progów Unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Modernizacja sieci transmisyjnej w siedzibie Urzędu Morskiego w Gdyni
- Modernizacja systemu telekomunikacyjnego Alcatel - Lucent Enterprise
- Stanowisko badawczo-dydaktyczne do przetwarzania i materializacji modeli 3D
- Usługa cateringu dla dzieci, które będą uczęszczać do Przedszkola nr 58 w Gdyni w 2025 roku
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku nr 8 na terenie AMW, przy ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
- Zakup bluz do sklepiku UMG "Kotwica"
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.