Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Ostrów Wielkopolski: Modernizacja nagłośnienia stadionu w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania Modernizacja Stadionu Miejskiego przy ul. Piłsudskiego 64.
Numer ogłoszenia: 120713 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, fax 062 5918206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja nagłośnienia stadionu w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania Modernizacja Stadionu Miejskiego przy ul. Piłsudskiego 64..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja nagłośnienia stadionu w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania Modernizacja Stadionu Miejskiego przy ul. Piłsudskiego 64. Szczegółowy zakres robót obejmuje: Modernizacja istniejącego systemu nagłośnienia polegać będzie na: 1. Jego sprawdzeniu, naprawie, a w razie potrzeby zakupie oraz montażu nowych elementów, 2. Odnowieniu 13 słupów, na których są zainstalowane zestawy głośnikowe, tj. czyszczeniu, zagruntowaniu i pomalowaniu, 3. Zainstalowaniu 2 zestawów głośnikowych w okolicy trybuny głównej w celu jej nagłośnienia (zestawy na słupach lub wiszące), 4. Wykonaniu wszystkich koniecznych pomiarów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Oryginalny kod CPV: 50.93.13.00 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.30.00 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655): 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca: a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł netto każda, b) dysponuje osobą, która: należy do Izby Inżynierów Budownictwa oraz legitymuje się uprawnieniami budowlanymi (w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5. akceptują wzór umowy, 6. dokonali wizji lokalnej na obiekcie, 7. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Powyższa gwarancja nie dotyczy urządzeń, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w punktach 1 - 7 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym charakterze, o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł netto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane (należy wykazać usługi rozpoczęte nie wcześniej niż 3 lata temu, licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania i które zostały zakończone) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 3. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie ze wzorem tabeli znajdującej się na załączniku nr 4 do SIWZ i w odniesieniu do osoby posiadającej uprawnienia budowlane i podwykonawców, 4. uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami) oraz wpis do Izby Inżynierów Budownictwa, 5. podpisany załącznik nr 2, w którym znajdują się oświadczenia o: - posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - akceptacji wzoru umowy, - dokonaniu wizji lokalnej na obiekcie, 6. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, - dokumenty wymienione w pkt 1 i 5 składa oddzielnie każdy z podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 206 (II piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 206 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Prace geodezyjne polegające na nadawaniu identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowaniu materiałów zasobu i wprowadzeniu ich do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego
- Dostawa leku: IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ w ramach programu lekowego
- Skanowanie analogowych dowodów zmian danych ewidencyjnych, przetworzenie ich do postaci cyfrowej oraz pogrupowanie, połączenie i nazwanie plików oraz umieszczenie ich w odpowiednich folderach
- "Budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Szczury", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Dostawa pieczywa i nabiału dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa gazów medycznych dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Gminnego w Nurcu-Stacji w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- "Obsługa techniczna - scena, nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznychw2024r."
- Dostawa i montaż sytemu nagłośnieniowego w ramach zadania inwestycyjnego C/BEM/VII/P3/15 pn. "Modernizacja Amfiteatru (Bemowskie Centrum Kultury)"
- Dostawa sprzętu multimedialnego, informatycznego i biurowego dla SP Banino
- Dostawa sprzętu komputerowego, wideo, audio, macierzy i licencji (4 części).
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.