Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Olsztyn: Remont wejścia głównego do szkoły, remont dachu, wymiana okien w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 120729 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida, ul. Edwarda Turowskiego 3, 10-685 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5428233, fax 089 5428233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wejścia głównego do szkoły, remont dachu, wymiana okien w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie remontu wejścia głównego do szkoły - 1 kpl 2. Remont dachu i łącznika w jednej bryle - 1 kpl 3. Wymiana okien drewnianych na okna z PCV - 3 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w wymaganym okresie wykonał minimum: a) dla części I zamówienia - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wymiany lub wstawieniu w nowym obiekcie stolarki okiennej i drzwiowej , o wartości prac co najmniej równej kwocie 70.000,00 b) dla części I zamówienia - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu bądź wymiany pokrycia dachowego lub wykonaniu pokrycia dachowego w nowym obiekcie, o wartości prac co najmniej równej kwocie 20.000,00 zł, c) dla części III zamówienia - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wymiany lub wstawieniu w nowym obiekcie stolarki okiennej, o wartości prac co najmniej równej kwocie 25.000,00 zł. Wymagana robota musi być potwierdzona dokumentami zleceniodawców o jej zakończeniu i należytym wykonaniu (referencje, opinie, protokoły itp.), 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: a) dla części I i II zamówienia - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno- budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (konstrukcyjno-budowlane), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę - dokument wspólny dla wszystkich części zamówienia 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone wg wzoru będącego załącznikiem nr 1 SIWZ, który znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego - dokument wspólny dla wszystkich części zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3) wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ, który znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. Co najmniej jedna robota budowlana wymieniona w wykazie musi polegać na wykonaniu: a) dla części I zamówienia - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wymiany lub wstawieniu w nowym obiekcie stolarki okiennej i drzwiowej , o wartości prac co najmniej równej kwocie 50.000, 00 zł, b) dla części II zamówienia - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu bądź wymiany pokrycia dachowego lub wykonaniu pokrycia dachowego w nowym obiekcie, o wartości prac co najmniej równej kwocie 20.000,00 zł, 4) c) dla części III zamówienia - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wymiany lub wstawieniu w nowym obiekcie stolarki okiennej, o wartości prac co najmniej równej kwocie 25.000,00 zł., dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 1.3) zostały zakończone i należycie wykonane - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. 1.5) posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) dla części I i II zamówienia: decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień budowlanych do kierowania tego rodzaju robotami budowlanymi (konstrukcyjno-budowlanej) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów osoby nadzorującej prace ze strony Wykonawcy oraz aktualne zaświadczenie tej osoby o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso4olsztyn.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 przy ul. Turowskiego 3 w Olsztynie, 10-685 Olsztyn, E. Turowskiego 3 pok. 115 A.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 przy ul. Turowskiego 3 w Olsztynie, 10-685 Olsztyn, E. Turowskiego 3 pok. 115 A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont wejścia głównego do szkoły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. demontaż istniejących drzwi stalowych 2. demontaż istniejących blaustrad 3. montaż nowej stolarki drzwiowej 4. montaż nowych balstrad 5. obłożenie schodów zewnętrznych i podestów płytkami ceramicznymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont dachu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naprawa starej powierzchni pokrycia z papy 2. Wymiana wpustów deszczowych z siatki 3. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana okien drewnianych na okna z PCV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymiana okien drewnianych na okna z PCV 2.Wymianę parapetów zewnętrznych na parapety z blachy powlekanej w kolorze białym 3. Malowanie farbą emulsyjna tynków wewnętrznych i zewnętrznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- "Przystosowanie budynku wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w celu realizacji centrum profilaktyki i punkt szczepień przeciw COVID w Ośrodku Zdrowia w Gorzkowicach."- roboty w zakresie term."
- Dostosowanie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Błażkowej do potrzeb edukacyjnych uczniów polegający na przebudowie pomieszczeń.
- Modernizacja budynku sali ćwiczeń na terenie Twierdzy Boyen w Giżycku
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.