eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaSprzątanie pomieszczeń biurowych w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Pile, ul. Lotnicza 4 i 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Piła: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Pile, ul. Lotnicza 4 i 6
Numer ogłoszenia: 120755 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Lotnicza 6, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2120777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Pile, ul. Lotnicza 4 i 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Pile, ul. Lotnicza 4 i ul. Lotnicza 6 Łączna powierzchnia - ok. 1733 m2 Ilość osób przebywających w pomieszczeniach - ok. 75 2.Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione czynności: 1) Wycieranie kurzu z mebli, lamp 2) Czyszczenie mebli płynem do konserwacji (odpowiednim do rodzaju powierzchni)3) Czyszczenie drzwi i ościeżnic 4) Opróżnianie koszy na śmieci (z wymianą worków plastikowych) 5) Odkurzanie /zamiatanie/ powierzchni podłóg 6) Wycieranie poręczy schodów (z użyciem odpowiedniego środka do mycia) 7) Mycie i polerowanie wykładzin , PCV, klepki 8) Mycie: kloszy, opraw oświetleniowych i wentylacyjnych 9) Mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, miski i deski klozetowe, pisuary, armatura, inne akcesoria) 10) Mycie glazury i terakoty 11) Mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących (chromowanych) itp. 12) Mycie schodów i klatek schodowych 13) Mycie okien wraz z ościeżami 14) Mycie parapetów okiennych 15) Uzupełnienie papieru toaletowego, ręczników papierowych, pojemników z mydłem, kostek WC - w miarę potrzeb 16) Neutralizacja zapachów w pomieszczeniach sanitarnych 17) Mycie grzejników.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumenty wymienione w pkt. 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4, 1.1.5 i 1.1.6 1.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumenty wymienione w pkt. 1.1.7 i 1.1.8 1.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o analizę informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1.1 oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 1.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisanie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert 1.1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.7 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług, każda trwająca przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegających na sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie 1.1.8 wykaz co najmniej 3 osób posiadających minimum 6 miesięczny staż pracy w zakresie sprzątania w obiektach biurowych, którymi dysponuje bądź będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Pile ul. Lotnicza 6 64-920 Piła.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Pile ul. Lotnicza 6 64-920 Piła Sekretariat - pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.