eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › przebudowa Ronda Jana Pawła II w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-08

POZYCJA 12076

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: przebudowa Ronda Jana Pawła II w Zielonej Górze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Michał Bela 68-4564524, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455, e-mail: zamowienia@um.zielona-gora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.zielona-gora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, Olkuśnik Agata, Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068-4564404, fax 068-4564455. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa Ronda Jana Pawła II w Zielonej Górze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres robót określony jest dokumentacją projektową, techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będącą integralna częścią SIWZ. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą m. in. następujące elementy: -wykonanie nawierzchni bitumicznej - 9109 m2, -wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm - 3386 m2, -wykonanie oznakowania poziomego jezdni - 426 m2, -wykonanie trawników dywanowych z rolki - 8930 m2, -wykonanie nasadzenia krzewów i drzew - 978 szt., -demontaż istniejącego oświetlenia i sygnalizacji świetlnej, -montaż latarń oświetleniowych - 48 szt., -kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm (odwodnienie terenu)-306 mb. Wykonawca na czas prowadzonych robót zapewni tymczasową organizację ruchu wraz ze wskazaniami ewentualnych objazdów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do specyfikacji; 2)oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 -z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do specyfikacji; 3)oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami w wielkości min 70% wg załącznika Nr 3 do specyfikacji; 4)wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i ust.2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do specyfikacji; 6)projekty umowy wg załącznika Nr 9 do specyfikacji; 7)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 8)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 9)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika nr 7 do specyfikacji na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.3 specyfikacji; 10)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do specyfikacji- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.2 specyfikacji; 11) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 8 do specyfikacji- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.4 specyfikacji; 12) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.4 specyfikacji; 13) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 14) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 15)dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową (netto) przedmiotu zamówienia ( w polskich złotych do dwóch miejsc po przecinku) na formularzu wg załącznika nr 4 do specyfikacji; 16)pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szczegółowy zakres robót określony jest dokumentacją projektową, techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będącą integralna częścią SIWZ. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą m. in. następujące elementy: -wykonanie nawierzchni bitumicznej - 9109 m2, -wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm - 3386 m2, -wykonanie oznakowania poziomego jezdni - 426 m2, -wykonanie trawników dywanowych z rolki - 8930 m2, -wykonanie nasadzenia krzewów i drzew - 978 szt., -demontaż istniejącego oświetlenia i sygnalizacji świetlnej, -montaż latarń oświetleniowych - 48 szt., -kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm (odwodnienie terenu)-306 mb. Wykonawca na czas prowadzonych robót zapewni tymczasową organizację ruchu wraz ze wskazaniami ewentualnych objazdów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30.000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1)Posiadają polisę, odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2)Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 robót o minimalnej wartości 2.000.000,00 zł każda w zakresie robót bitumicznych z robotami instalacyjnymi i elektrycznymi; 3)Dysponują potencjałem technicznym i sprzętem wymaganym do realizacji przedmiotu zamówienia tj.: a rozkładarka mas bitumicznych o szerokości do 7 m, b walec statyczny samojezdny 10t, c walec statyczny samojezdny ogumiony10t, d frezarka drogowa; 4)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającymi uprawnienia: a uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń (kierownik budowy), b uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, c uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, d uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl. Opłata: 807 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w formie papierowej można odbierać w siedzibie zamawiającego nr pokoju 404, tel. 068- 456424) osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 807,00zł. W przypadku wykonawców zamawiających wysyłkę specyfikacji pocztą, należy dokonać opłaty za specyfikację powiększonej o kwotę opłaty pocztowej w wysokości 15,90zł. na rachunek nr: 83 10 20 5402 0000 0702 0028 0784. Zamówienie specyfikacji należy przesłać na numer fax 068- 456 44 55 wraz z potwierdzeniem wniesienia opłaty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2007 godzina 11:15. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.03.2007, godzina 11:30, Urząd Miasta Zielona Góra, Podgorna 22, sala 109.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.