Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2011-04-20
Malbork: Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji
na terenie Szko³y £aciñskiej w Malborku
Numer og³oszenia: 120779 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. S³owiañski 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 6473325, faks 55 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szko³y £aciñskiej w Malborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Odbudowa i wprowadzenia nowych funkcji na terenie Szko³y £aciñskiej w Malborku. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci roboty budowlane polegaj±ce na czê¶ciowej rozbiórce istniej±cych ¶cian i stropów, a nastêpnie budowie niepodpiwniczonego, piêciokondygnacyjnego budynku z dachem dwuspadowym. Budynek wyposa¿ony w instalacje: elektryczn±, wod-kan, c.o, c.t, wentylacyjn± i instalacje niskopr±dowe. Budynek w technologii tradycyjnej murowanej ze s³upami ¿elbetowymi, na których wsparta jest stalowa konstrukcja dachu, posadowiony na systemie iniekcyjnych mikropali z ¿elbetowymi oczepami i p³yt± fundamentow±. Powierzchnia zabudowy - 472,45 m2, Powierzchnia u¿ytkowa - 2.205,02 m2, Kubatura - 11.585,86 m3, Liczba kondygnacji - 5 Dostawa sprzêtu komputerowego - szt. 46 2.Szczegó³owy zakres prac oraz sposób ich wykonania okre¶laj± nastêpuj±ce dokumenty: a) Dokumentacja projektowa - za³±cznik nr 1 do SIWZ, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - za³±cznik nr 2 do SIWZ, c) Przedmiar robót - za³±cznik nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowê 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych z edukacj± i badaniami 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej warto¶ci historycznej lub architektonicznej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.10 - Wy¶wietlacze p³askie 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium 200 000 z³
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania , Spe³nia/nie spe³nia
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca wyka¿e siê do¶wiadczeniem w zakresie niezbêdnym do potwierdzenia spe³nienia niniejszego warunku, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ (zrealizowa³): I) co najmniej jedn± robotê budowlan± o warto¶ci minimum 7 mln z³ (bez VAT) odpowiadaj±cych zakresem i rodzajem przedmiotowi zamówienia i obejmuj±c± przebudowê, rozbudowê, lub remont obiektu zabytkowego, wpisanego do rejestru zabytków II) jedn± robotê z zakresu palowania na kwotê nie mniejsz± ni¿ 1.5 mln z³ ( bez VAT) ka¿da
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca wska¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia na poni¿szych stanowiskach wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami: Osoba (funkcja): Wymagania: Kierownik budowy - 1 osoba, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±ca min. 5 lat do¶wiadczenia w pe³nieniu funkcji kierownika budowy. Kierownik budowy musi ponadto posiadaæ co najmniej 2 letni± praktykê zawodow± na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 8 ust.1 Rozporz±dzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. - Dz. U. z 2004 r. Nr 500, poz. 1579). Kierownik robót budowlanych - 1 osoba posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów min. 3 letni sta¿ pracy na stanowisku kierownika robót Kierownik robót sanitarnych - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych - pe³ni±ca funkcje kierownika robót na budowie, która w ci±gu ostatnich 10 lat wyka¿e siê posiadaniem co najmniej 3 lat udokumentowanej praktyki na stanowisku kierownika budowy lub robót na budowie i w tym okresie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy lub robót na budowie dla co najmniej jednego obiektu budowlanego o parametrach nie mniejszych ni¿ okre¶lone w pkt 1 ppkt I niniejszej siwz Kierownik robót elektrycznych - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych - pe³ni±ca funkcje kierownika budowy lub robót na budowie, która w ci±gu ostatnich 10 lat wyka¿e siê posiadaniem co najmniej 2 lat udokumentowanej praktyki na stanowisku kierownika budowy lub robót na budowie i w tym okresie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy lub robót na budowie dla co najmniej jednego obiektu budowlanego o parametrach nie mniejszych ni¿ okre¶lone w pkt 1 ppkt I niniejszej siwz Spe³nia/ nie spe³nia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 2 000 000 z³. Spe³nia/ nie spe³nia
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± uproszczon± ( z cenami jednostkowymi) 2. Harmonogram- rzeczowo - finansowy 3. Wykaz stawek i narzutów wype³niony - za³±cznik nr 5 do SIWZ 4. Tabela elementów robót- za³±cznik nr 6 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. I. Zmiana terminu zakoñczenia robót I.1.Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególno¶ci: a) klêski ¿ywio³owe; b) warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów. I.2. Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególno¶ci: a) niewypa³y i niewybuchy; b) wykopaliska archeologiczne; c) odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne; d) odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. I.3. Zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: a) wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego; b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; I.4 Zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbli¿onych do organów administracji w szczególno¶ci eksploatatorów infrastruktury oraz w³a¶cicieli gruntów pod inwestycjê, w szczególno¶ci: a) przekroczenie zakre¶lonych przez prawo lub regulaminy, a je¶li takich regulacji nie ma - typowych w danych okoliczno¶ciach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez wykonawcê, w tym odmowa udostêpnienia przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci do celów realizacji inwestycji; W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt I.1 - I.4 termin zakoñczenia robót mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. II. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia II.1 zmiany technologiczne spowodowane w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ; b) pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót; c) pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych; f) odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; g) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa; h) konieczno¶æ usuniêcia sprzeczno¶ci w dokumentacji w przypadku niemo¿no¶ci usuniêcia sprzeczno¶ci przy pomocy wyk³adni, w szczególno¶ci gdy sprzeczne zapisy maj± równy stopieñ pierwszeñstwa. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt II mo¿liwa jest w szczególno¶ci zmiana sposobu wykonania, materia³ów i technologii robót, jak równie¿ zmiany lokalizacji budowanych urz±dzeñ. II.2 Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spe³niaj±ce warunki okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wed³ug polityki kadrowej Wykonawcy Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest mo¿liwa na osoby spe³niaj±ce wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbêdne jest uzyskanie zgody Zamawiaj±cego na zaproponowan± osobê. III. Pozosta³e zmiany s powodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT; c)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu; d) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. e) zmiany uzasadnione okoliczno¶ciami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego. f) gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkuj±ca niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. IV. Zmiana wynagrodzenia Zamawiaj±cy przewiduje zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmian ilo¶ci jednostek przedmiarowych W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt III. a, d, e, f, mo¿liwa jest w szczególno¶ci zmiana sposobu wykonania, materia³ów i technologii robót, jak równie¿ zmiany lokalizacji budowanych urz±dzeñ. W przypadku pkt. III. b zmiana stawki VAT dotyczyæ bêdzie Ceny wykonania, w czê¶ci, jakiej dotycz± te zmiany przepisów. W przypadku pkt. III. c zmiany dostosuj± sposób rozliczeñ lub p³atno¶ci do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie projektu lub nowych wytycznych dotycz±cych realizacji projektu. W przypadku pkt. III. d zmiany mog± dotyczyæ zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadaj±ce cenie wykonania, z których Zamawiaj±cy rezygnuje. Wszystkie powy¿sze postanowienia w punktach I, II i III, IV stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, c) udzielenie zamówieñ dodatkowych okre¶lonych w przepisach o zamówieniach publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Malborka Pl. S³owiañski 5 82-200 Malbork Wydzia³ IZP.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta Malborka, Pl. S³owiañski 5, 82-200 Malbork, pok. nr 115 (sekretariat).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1.Zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, O¶ priorytetowa 3. Funkcje miejskie i metropolitalne, Dzia³anie 3.2. Wzrost atrakcyjno¶ci przestrzeni miejskiej, Poddzia³anie 3.2.2. Inwestycje zwiêkszaj±ce potencja³ rozwojowy miast. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa pomorskiego Innowacyjna Gospodarka, Dzia³anie 6.4 Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Prace konserwatorskie przy kru¿ganku zachodnim i komnatach dostojników - Zamek Wysoki Muzeum Zamkowego w Malborku
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzib± w Malborku
- Us³uga melioracyjna: kompleksowa konserwacja rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemów odwodnienia terenów 22. BLT w Malborku oraz jednostek bêd±cych na zaopatrzeniu
- Sukcesywne dostawy materia³ów betonowych niezbrojonych.
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty elektryczne do wykonania na terenie zespo³u zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- Przebudowa budynku Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego w Malborku w zwi±zku z doprowadzeniem do zgodno¶ci z przepisami ochrony przeciwpo¿arowej - Etap I
wiêcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespo³u Szkó³ Technicznych w Lubsku"
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w Koninie
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w E³ku Sp. z o.o. poprzez budowê budynku wraz z wyposa¿eniem i infrastruktur± techniczn±, z przeznaczeniem na opiekê d³ugoterminow±"
- Remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsj± asfaltow± i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Czê¶æ I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespo³u Szkó³ Specjalnych nr 14".
wiêcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.