To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-04
Inowrocław: Przygotowanie i podanie posiłków dla gości Hotelu Park
Numer ogłoszenia: 12077 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2483 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o. - zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i podanie posiłków dla gości Hotelu Park.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług restauracyjnych dla gości Hotelu Park mieszczącym się przy ulicy Świętokrzyskiej 107 w Inowrocławiu. W zakres usługi wchodzi śniadanie w formie szwedzkiego stołu w ilości ok. 5.500 szt., lunch w ilości ok. 1.600 szt. lunch sushi w ilości ok. 500 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krystyna Jendrasiak Restauracja Park, ul. Świętokrzyska 107, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125179,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135200,00
Oferta z najniższą ceną: 135200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135200,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: w obiekcie przy ulicy Świętokrzyskiej 107 zamawiający prowadzi hotel. Na terenie tego samego obiektu prowadzona jest również restauracja Przez Panią Krystynę Jendrasiak. Dla zapewnienia gościom hotelowym zamawiającego śniadań, które są wliczone w cenę doby hotelowej wymagane jest zawarcie umowy z ww. wykonawcą. Z uwagi na okoliczność, że usługi (śniadania i inne posiłki) muszą być świadczone gościom hotelowym bez konieczności opuszczania obiektu istnieje konieczność zawarcia umowy tylko z jednym wykonawcą. W związku z koniecznością podpisania nowej umowy, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) zostanie podpisana umowa zgodnie z zasadami przewidzianymi w art. 66 ww. ustawy.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Zakup i montaż agregatu prądotwórczego 400 KVA, 230/400V oraz podłączenie do sieci w układzie automatycznej pracy awaryjnej i uruchomienie na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni"
- Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników fizycznych Zakładu Robót Publicznych w Inowrocławiu.
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu (od 1.11.2024 r. do 31.12.2024 r.)
- Dostawa materiałów budowlanych branży wod-kan niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych przez Gminny Zakład Komunalny w Kruśliwcu - etap II
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi wojewódzkiej nr 251 i drogi gminnej nr 151451 C w zakresie budowy drogi dla rowerów i pieszych w Inowrocławiu.
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 im. św. Wojciecha w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MKP.4.2024.1 Wykonanie usługi cateringowej dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Projektu "Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0. Edycja 2"
- CNC.4.2024.1 Wykonanie usługi cateringowej dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Projektu "Obrabiarki sterowane numerycznie - nowe technologie dla Przemysłu 4.0. Edycja czwarta"
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (VI a) - 24 uczestników w terminie 18.11.2024 r. -22.11.2024 r.
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji na terenie miasta Łodzi".
- Usługa kompleksowego przygotowania i organizacji wydarzeń stacjonarnych w zakresie działalności Ministerstwa Cyfryzacji
- Usługa przygotowania i dystrybucji posiłków dla mieszkańców gminy Sadkowice, będących uczestnikami projektu nr FELD.07.09-IP-0011/23 pn. "CUŚ DOBREGO 2".
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.