eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa materiałów szewnych wg 7 pakietów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Bielsko-Biała: Dostawa materiałów szewnych wg 7 pakietów.
Numer ogłoszenia: 120782 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły, ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, fax 033 8272505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych wg 7 pakietów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów szewnych dla potyrzeb Szpitala Ogólnego im. dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej w skali 12 miesięcy wg 7 pakietów. Numer sprawy: ZP 12/2008-PN. Dostawa materiałów szewnych wg 7 pakietów: Pakiet 1 - Szwy wchłanialne. Pakiet 2 - Szwy niewchłanialne. Pakiet 3 - Staplery i ładunki do staplerów wielorazowych. Pakiet 4 - Zestawy jednorazowego użytku do operacji pochwowych i przepuklin. Pakiet 5 - Klips tytanowy. Pakiet 6 - Zestaw szwu stalowego kilkuwłókniowego. Pakiet 7 - Oprzyrządowanie jednorazowego użytku do urządzenia LIGA SURE .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.25 - Tworzywa do szwów chirurgicznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.25 - Tworzywa do szwów chirurgicznych Oryginalny kod CPV: 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu 33.13.41.62 - 33.13.41.62 Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania nie ma obowiązku wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: I. 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy udokumentują stosownymi oświadczeniami lub dokumentami, że spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj udokumentują stosownym wykazem , że: - w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali nie mniej niż 10 dostaw do Szpitali,, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, ze szczególnym uwzględnieniem terminowości dostaw oraz przedstawieniem pisemnej medycznej opinii jakości. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Spełnią warunki dodatkowe, takie jak: a) Dołączą próbki oferowanego przedmiotu zamówienia zg. z opisem w części III, pkt 5 SIWZ po 1 saszetce do każdej pozycji w Pakiecie nr I,II,III - niezbędne do oceny jakości. b) Złożą oświadczenie o zapoznaniu się, akceptacji i przyjęciu bez zastrzeżeń warunków zawartych w niniejszej specyfikacji wraz z jej załącznikami oraz zobowiążą się w przypadku wyboru ich oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. c) Przyjmują termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty wpływu faktury WAT do siedziby zamawiającego. d) Przedłożą aktualne dokumenty i zaświadczenia wymagane w części IV, pkt B SIWZ. e) Udokumentują posiadanie aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z sumą gwarancyjną minimum 200 tys. PLN. f) Złożą ważną i odpowiednio przygotowaną -zgodnie z zapisami SIWZ ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonane na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów , w tym oświadczeń określonych w treści SIWZ według zasady spełnia - nie spełnia oraz odnotowane na druku ZP 17 do protokołu. Wykonawca , który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w w pkt.1,2,3 ppkt. e) zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zestaw dokumentów wymaganych w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (załącznik nr 1 SIWZ), i formularz asortymentowo-cenowy dla oferowanych pakietów (załączniki od 1A do 1G SIWZ) - w formie pisemnej i dodatkowo elektronicznej - dyskietka lub płyta CD. 2. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (załącznik nr 4 SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia ( W przypadku wspólników spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Jeżeli koncesja nie obowiązuje do potwierdzenia stosownym oświadczeniem. 4.Odpis umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, 5. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zg. z art.22 ust.1( załącznik nr 2 SIWZ), 6. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - ( załącznik nr 3 SIWZ). 7. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, nie mniej niż 10 dostaw do Szpitali, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, ze szczególnym uwzględnieniem terminowości dostaw oraz przedstawieniem pisemnej medycznej opinii jakości - (załącznik nr 5 SIWZ). 8. W celu potwierdzenia, bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów medycznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a) Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych) -z zastrzeżeniem pkt. 11.1. b) Certyfikat CE producenta ( dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego ). Na certyfikacie CE musi być numer CE i pełne dane jednostki notyfikowanej. - z zastrzeżeniem pkt. 11.1. c) Certyfikat jednostki notyfikującej ( nie dotyczy klasy wyrobu I ). d) W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. e) Katalog polski lub w języku obcym z załączonym tłumaczeniem. 8.1. W przypadku braku wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, do oferty należy dołączyć certyfikat CE wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej. 8.2. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8 ppkt. a-d winny być umieszczone w ofercie przetargowej w miejscu pod danym pakietem, którego dotyczą i powinny być opisane w następujący sposób: W prawym górnym rogu dokumentu należy wpisać numer pakietu i numer pozycji danego pakietu . Przykład : Dotyczy Pakietu nr : 00 pozycja nr : 00 9. Oświadczenia wykonawcy o: (zawartych na druku OFERTA zał. 1 SIWZ). - związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert. - zachowaniu okresu stałości cen zgodnie z podanym w ofercie. - zdobyciu koniecznych informacji do przygotowania oferty, zapoznaniu się Wykonawcyz warunkami przetargu zawartymi w niniejszej SIWZ wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych arunków bez zastrzeżeń, -zobowiązaniu się Wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy, w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 10. Kopia aktualnej polisy lub inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i posiadania minia na kwotę minimum 200 tys. PLN. Uwaga: 2 .Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.3). składa odpowiedni dokument lub dokumenty , wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa w pkt. 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Sprawdzenie oraz ocena spełnienia warunków udziału w prowadzopnym postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego ośwqadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wg reguły spełnia - nie spełnia oraz odnotowana na druku ZP 17. Oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt.1b) oraz w pkc. 3a),b),c),d),f) zostanie odrzucona.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. JAKOŚĆ - 30
  • 3. OKRES Niezmienności cen - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.bielsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ogólny w Bielsku-Białej ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała lub samodzielnie ze str. internetowej BIP, lub na pisemny wniosek .Cena SIWZ 20,00 PLN brutto- zapłata faktura VAT..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat-Ip. Otwarcie ofert - siedziba Zamawiającego pok.zam. publ. Ip., godz.10:15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1- Szwy wchłanialne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr I - Szwy wchłanialne, zawiera od 1-37 pozycji. Dołączenie próbek oraz ocena jakości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. JAKOŚC - 30
    • 3. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Szwy niewchłanialne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pzakiet nr II - Szwy niewchłanialne - zawiera od 1 do 20 pozycji. Dołączenie próbek oraz ocena jakości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Staplery i ładunki do staplerów wielorazowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiewt nr III - Staplery i ładunki do staplerów wielorazowych. Dołączenie próbek oraz ocena jakości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Zestawy jednorazowego użytku do operacji pochwowych i przepuklinowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiewt nr IV - Zestawy jednorazowego uzytku do operacji pochwwych i przepuklinowych - zawiera od 1 do 5 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Klips tytanowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAkiet V-Klips tytanowy -zawiera od 1 do 2 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6- Zestaw szwu stalowego kilkuwłókniowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr VI - Zestaw szwu stalowego kilkuwłókniowego- 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7- Oprzyrządowanie jednorazowego uzytku do urządzenia LIGASURE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr VII - Oprzyrządowanie jednorazowego użytku do urządzenia LIGA SURE..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.