eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockOpatrunki ,kremy, płyny parafarmaceutyczne i produkty farmaceutyczne do stosowania w profilaktyce i leczeniu odleżyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Otwock: Opatrunki ,kremy, płyny parafarmaceutyczne i produkty farmaceutyczne do stosowania w profilaktyce i leczeniu odleżyn
Numer ogłoszenia: 120836 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy , ul. Narutowicza 80, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792222, faks 022 7795838.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock-szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opatrunki ,kremy, płyny parafarmaceutyczne i produkty farmaceutyczne do stosowania w profilaktyce i leczeniu odleżyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków oraz kremów, płynów do stosowania w profilaktyce i leczeniu odleżyn Wspólny słownik zamówień ( CPV) 33.14.11.10-4 /opatrunki / 33.71.15.40-4 / kremy lub płyny parafarmac./ 33.60.00.00-6 / produkty farmaceutyczne / 2. Realizacja zamówienia ma na celu: sukcesywne dostawy w/w produktów do wskazanego w Aptece znajdującej w siedzibie Zamawiającego Otwock, ul. Narutowicza 80 pomieszczenia magazynowego . 3. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę , która będzie realizowana sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego w okresie 24 miesięcy od momentu udzielenia zamówienia ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.71.15.40 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, wg obowiązujących przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz o nie wykluczeniu z art.24, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: 1) Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia, zawierający tabele cenowe. 2) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Proponowane produkty farmaceutyczne, kosmetyki dopuszczone do obrotu na podstawie jednego z dokumentów - w załączeniu kopia. - Decyzji Ministra Zdrowia o przedłużeniu ważności wydana w trybie art. 14 ust. 6 ustawy Przepisy wprowadzające , - Pozwolenia Ministra Zdrowia wydanego w procedurze narodowej , - Pozwolenia Ministra Zdrowia wydanego w procedurze wzajemnego uznania , - Pozwolenia wydanego przez Radę lub Komisję Europejską , - Pozwolenia Ministra Zdrowia na import równoległy. - Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu Świadectwa Wpisu do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach prowadzonego przez Głównego Inspektora Sanitarnego. Na proponowane opatrunki: Zgłoszenie do rejestru produktów medycznych oferowanego asortymentu wraz z załącznikiem. 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw opatrunków , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostawy o wartości sumarycznej większej lub równej kwocie brutto składanej oferty, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otwock-szpital.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego Otwock ul. Narutowicza 80,pok.18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego Otwock ul. Narutowicza 80 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.