Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Warszawa: Wykonanie remontu tarasu i schodów zewnętrznych wejściowych na taras ogrodowy Centrum Łowicka przy ul. Łowickiej 21 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 120883 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum "Łowicka" - Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Łowicka 21, 02-502 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 845-56-75, fax 022 845-56-75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowick.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kultura.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu tarasu i schodów zewnętrznych wejściowych na taras ogrodowy Centrum Łowicka przy ul. Łowickiej 21 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi rozebranie elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych-płyty tarasu i schodów,okładziny ściennej,ułożenie płyt z kamienia naturalnego,wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: *posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, *posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, *znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, *nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: *złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; *złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. *posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia potwierdzonego: Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie- remoncie tarasu i schodów o wartości minimum 50% ceny ofertowej netto. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że co najmniej jedna z wykazanych robót została wykonana należycie W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. -dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone: Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie: 1) kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólno - budowlanej. Zamawiający żąda załączenia do oferty kopii uprawnień oraz kopii aktualnego na dzień składania ofert zaświadczeń o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego: 1.Druk oferta (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 4.Kosztorys ofertowy (sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 8-9 do SIWZ), 5.Wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę doświadczenia zawodowego(sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) 6.Dokumenty potwierdzające, należyte wykonanie roboty budowlanej wykazane w załączniku nr 3 do SIWZ ) 7.Wykaz potwierdzający dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) 8.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osobę wykazaną w załączniku nr 4 do SIWZ 9.Informacja o zakresie robót, których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom(sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) 10.Pełnomocnictwo gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego: 1.Druk oferta (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 4.Kosztorys ofertowy (sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 8-9 do SIWZ), 5.Wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę doświadczenia zawodowego(sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) 6.Dokumenty potwierdzające, należyte wykonanie roboty budowlanej wykazane w załączniku nr 3 do SIWZ ) 7.Wykaz potwierdzający dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) 8.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osobę wykazaną w załączniku nr 4 do SIWZ 9.Informacja o zakresie robót, których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom(sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) 10.Pełnomocnictwo gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicka.pl/zamowienia.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Łowicka - Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Łowicka 21, 02-502 Warszawa...
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Łowicka - Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Łowicka 21, 02-502 Warszawa,pok. nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku szatniowo - sanitarnego z salą spotkań do obsługi obiektów sportowych.
- Renowacja i remont konserwatorski elewacji budynku Baszty Drawieńskiej w Reczu
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowej Wsi Małej, gmina Dobre Miasto
- Aktualizacja dokumentacji projektowej modernizacji budynku przy ul. J. K. Branickiego 3 na potrzeby Domu Kultury Śródmieście i wyk. rob. bud. wraz z pełnieniem nadzoru autor. nad całą dok. proj.
- "Modernizacja budynku zabytkowego w Kłobuczynie w celu utworzenia centrum dla grup defaworyzowanych o szczególnych potrzebach"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.