Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Poznań: Komputery, Monitory, Serwer, Drukarki, Akcesoria
Numer ogłoszenia: 120895 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, fax 061 8779517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Komputery, Monitory, Serwer, Drukarki, Akcesoria.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość zamówienia: (zadanie nr 1-5) Zad nr 1, poz. 1 1. Zestawy komputerowe szt. 28 Zad nr 2, poz. 1 1. Serwer szt. 1 Zad nr 3, poz. 1 1. Drukarki laserowe szt. 15 Zad nr 4, poz. 1 1. Monitory szt. 3 Zad nr 5, poz. 1- 11 1. Napędy DVD-RW (E-IDE) szt. 2 2. Napęd DVD-RW (Serial ATA) szt. 3 3. Skanery szt. 3 4. Zasilacze szt. 3 5. Głośniki komputerowe szt. 2 6. Kieszeń na dysk twardy szt. 1 7. Moduł MGBIC-SX-P szt. 4 8. System operacyjny szt. 5 9. Karta sieciowa szt. 1 10. Myszki optyczne z rolką szt. 30 11.Klawiatury szt. 30
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, 1.6. spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. VI niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Wypełniony i podpisany załącznik nr 6- wymagania gwarancji i serwisu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją zawierającą dane techniczne, parametry, oraz producenta podzespołów (w języku polskim) w celu potwierdzenia spełnienia wymagań z załącznika nr 1. Certyfikat CE dla zestawów komputerowych, monitorów i drukarek. Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu na proces projektowania i produkcji dla zestawów komputerowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Poznań - Nowe Miasto ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, II piętro, pokój nr 210- sekcja zamówień publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Miejsce: ZOZ Poznań - Nowe Miasto ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, II piętro sekretariat - pokój nr 219..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 1, poz. 1 1. Zestawy komputerowe szt. 28 opis w załączniku nr 1 SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwer.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 2, poz. 1 1. Serwer szt. 1 opis w załączniku do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarki laserowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 3, poz. 1 1. Drukarki laserowe szt. 15 opis w załączniku do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monitory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 4, poz. 1 1. Monitory szt. 3 opis w załączniku do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.50-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 5, poz. 1- 11 1. Napędy DVD-RW (E-IDE) szt. 2 2. Napęd DVD-RW (Serial ATA) szt. 3 3. Skanery szt. 3 4. Zasilacze szt. 3 5. Głośniki komputerowe szt. 2 6. Kieszeń na dysk twardy szt. 1 7. Moduł MGBIC-SX-P szt. 4 8. System operacyjny szt. 5 9. Karta sieciowa szt. 1 10 Myszki optyczne z rolką szt. 30 11 Klawiatury szt. 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem do Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania odpowiedzialnego za cyberbezpieczeństwo w ramach projektu "Cyberbezpieczny Gogolin"
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.