Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Sztum: Usługi transportu ratownictwa SPZOZ 3-2009
Numer ogłoszenia: 12090 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Reja 12, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406185, faks 055 6406200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zozsztum.mojbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportu ratownictwa SPZOZ 3-2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest są: Wykonywanie świadczeń zdrowotnych obejmujących transport ratownictwa wraz z obsługą kierowców na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sztumie przez okres 12 miesięcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na poszczególne zadania (pakiety): Zadanie nr 1 (Pakiet nr 1) Transport pacjentów ambulansem typu S (wg standardu określonego przez Pomorski Oddział NFZ w Gdańsku - standard dostępny do wglądu w siedzibie SPZOZ w Sztumie) całodobowo (24 godz.). Ambulans zabezpiecza Zamawiający - projekt umowy dzierżawy ambulansu zał. Nr 5. szacunkowa roczna wielkość: przebiegu - 35.000 godzin - 8.784 Wspólny Słownik Zamówień: 34114122-0 Pojazdy do transportu chorych Zadanie nr 2 (Pakiet nr 2) Transport pacjentów ambulansem typu P (wg standardu określonego przez Pomorski Oddział NFZ w Gdańsku - standard dostępny do wglądu w siedzibie SPZOZ w Sztumie) całodobowo (24 godz.). Ambulans zabezpiecza Zamawiający - projekt umowy dzierżawy ambulansu zał. Nr 6 szacunkowa roczna wielkość: przebiegu - 55.000 godzin - 8.784 Wspólny Słownik Zamówień: 34114122-0 Pojazdy do transportu chorych Zadanie nr 3 (Pakiet nr 3) Transport pacjentów ambulansem typu P (wg standardu określonego przez Pomorski Oddział NFZ w Gdańsku - standard dostępny do wglądu w siedzibie SPZOZ w Sztumie) całodobowo (24 godz). Ambulans spełniający cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym zabezpiecza Wykonawca. Wymagane przez Zamawiającego wyposażenie pojazdu sanitarnego powinno obejmować: nosze główne z kompletem pasów, fotelik do przewożenia dzieci, dreny. szacunkowa roczna wielkość: przebiegu - 35.000 godzin - 8.784 Wspólny Słownik Zamówień: 34114122-0 Pojazdy do transportu chorych Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia określona została w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Termin płatności za fakturę: nie krótszy niż 30 dni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy p.z.p Zamawiający dokona oceny spełniania w w warunków na podstawie dokumentów (pkt IX) załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, d) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, e) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy p.z.p - wzór oświadczeń stanowi załącznik Nr 2,3 do SIWZ. f) ważna umowa od odpowiedzialności cywilnej w sprawie ogólnych warunków obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienia na świadczenia zdrowotne za szkody wyrządzone przy udzielaniu tych świadczeń, na cały okres trwania umowy. W przypadku gdy okres ubezpieczenia jest krótszy od okresu obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie lub w terminie max 3 dni przedstawić Zamawiającemu nową umowę ubezpieczenia na okres do końca trwania umowy na udzielenie świadczeń zdrowotnych. Uwaga ! Minimalna suma gwarancyjna wynikająca z umowy ubezpieczenia o odpowiedzialności cywilnej wynosi 46.500 EUR zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienia na świadczenia zdrowotne (Dz. U z 2004 r. Nr 283 poz. 2825).g 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w pkt IX pkt 1: b, c, d, e, f , dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Kierowca - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zozsztum.mojbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Reja 12 82-400 Sztum sekcja gospodarcza i zaopatrzenia SPZOZ Sztum ( budynek RUM, I piętro ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Reja 12 82-400 Sztum sekretariat SPZOZ Sztum ( budynek administracyjny, I piętro ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transport pacjentów ambulansem typu S.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport pacjentów ambulansem typu S (wg standardu określonego przez Pomorski Oddział NFZ w Gdańsku - standard dostępny do wglądu w siedzibie SPZOZ w Sztumie) całodobowo (24 godz.). Ambulans zabezpiecza Zamawiający - projekt umowy dzierżawy ambulansu zał. Nr 5. szacunkowa roczna wielkość: przebiegu - 35.000 godzin - 8.784 Wspólny Słownik Zamówień: 34114122-0 Pojazdy do transportu chorych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.22-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Kierowca - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transport pacjentów ambulansem typu P.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport pacjentów ambulansem typu P (wg standardu określonego przez Pomorski Oddział NFZ w Gdańsku - standard dostępny do wglądu w siedzibie SPZOZ w Sztumie) całodobowo (24 godz.). Ambulans zabezpiecza Zamawiający - projekt umowy dzierżawy ambulansu zał. Nr 6 szacunkowa roczna wielkość: przebiegu - 55.000 godzin - 8.784 Wspólny Słownik Zamówień: 34114122-0 Pojazdy do transportu chorych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.22-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Kierowca - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Transport pacjentów ambulansem typu P.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport pacjentów ambulansem typu P (wg standardu określonego przez Pomorski Oddział NFZ w Gdańsku - standard dostępny do wglądu w siedzibie SPZOZ w Sztumie) całodobowo (24 godz). Ambulans spełniający cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym zabezpiecza Wykonawca. Wymagane przez Zamawiającego wyposażenie pojazdu sanitarnego powinno obejmować: nosze główne z kompletem pasów, fotelik do przewożenia dzieci, dreny. szacunkowa roczna wielkość: przebiegu - 35.000 godzin - 8.784 Wspólny Słownik Zamówień: 34114122-0 Pojazdy do transportu chorych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.22-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Kierowca - 15
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Budowa budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Sztumie.
- Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2025 roku
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 20 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Opracowanie planu ogólnego Miasta i Gminy Sztum
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Uśnice, gmina Sztum na działce nr 190
więcej: przetargi w Sztumie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.