eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeSukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu ZIZOZap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Zabrze: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu ZIZOZap
Numer ogłoszenia: 120910 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska Polskiej Akademii Nauk , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716481, faks 0-32 2717470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipis.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu ZIZOZap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na sukcesywną dostawę materiałów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu ZIZOZAP do 31.12.2011 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówieniem uzupełniającym mogą zostać obiete materiały wskazane w SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy UPZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy UPZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia (zawarte w formularzu cenowym oferty), że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług, na łączną kwotę brutto co najmniej 50 000 PLN, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia (zawarte w formularzu cenowym oferty), że posiada potencjał techniczny do wykonania Zamówienia. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia (zawarte w formularzu cenowym oferty), że posiada osoby zdolne do wykonania Zamówienia. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć podpisane oświadczenie (znajdujące się w formularzu cenowym oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipis.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska PAN ul. Skłodowskiej - Curie 34 41-819 Zabrze..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Instytutu Podstaw Inżynierii Środowiska PAN ul. Skłodowskiej - Curie 34 41-819 Zabrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie w sprawie zamówienia będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - POIG 01.01.02-24-078/09 w ramach projektu Zintegrowany system wspomagający zarządzaniem i ochroną zbiornika zaporowego (ZiZOZap).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki i wzorce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu (lub równoważne) Ilość 1. Etylowy alkohol 96% CZDA POCH: Nr kat. 396420113 6 x 1 dm3 2. Gliceryna bezwodna CZDA POCH: Nr kat. 443320113 1 dm3 3. Kwas sulfanilowy CZDA POCH: Nr kat.575600117 50 g 4. Sodu octan bezwodny CZDA, ACS, ODCZ. FP POCH: Nr kat. 805640115 250 g 5. Dichlorometan czda, POCH: Nr kat. 628410114 5 x 1dm3 6. Kwas siarkowy (VI) min. 95% CZDA, POCH: Nr kat. 575000115 6dm3 7. Kwas ortofosforowy(V) 85% czda-basic POCH: Nr kat. BA9150111 2dm3 8. Kwas solny 35-38% CZDA, POCh, nr kat.575283115 6 x 1dm3 9. Kwas fluorowodorowy 40% , CZDA, POCh, nr kat.550463116 2 dm3 10. Kwas azotowy 65% CZDA, POCH, nr kat. 529603115 6 x 1dm3 11. Rtęci (II) jodek czerwony , 99+% /ACROS 205745000/ POCH: Nr kat. ACRS20574 100g 12. Potasu jodek CZDA POCH: Nr kat. 743160117 1kg 13. Potasu siarczan CZDA, ODCZ. POCH: Nr kat. 745720116 3 kg 14. Gliceryna bezwodna CZDA POCH: Nr kat. 443320113 1 dm3 15. n-Heksan 95% DO GC DO ANALIZY POZ. PESTYCYDÓW 2,5 dm3, POCH 2.5dm3 16. Dichlorometan DO GC DO ANALIZY POZ. PESTYCYDÓW 2,5 dm3 POCH:nr kat. 628414194 2.5dm3 17. Florisil R 60 - 100 mesh, do chromatografii kolumnowej SIGMA ALDRICH 1kg 18. Metanol DO GC DO ANALIZY POZ. PESTYCYDÓW 2,5 dm 3, POCH: nr kat. 621993194 2.5dm3 19. Aceton GC DO ANALIZY POZOSTAŁOŚCI PESTYCYDÓW 1,0 dm3 POCH: nr kat. 102485197 1dm3 20. Wzorzec chromatograficzny 48701- Alachlor 1016 (200mikrog/ml r-r in methanol) SIGMA ALDRICH 2 szt. 21. Wzorzec chromatograficzny 48705- Aroclor 1221 200 mikrog/mL in methanol, SIGMA ALDRICH 2 szt. 22. Wzorzec chromatograficzny 47725-U EPA 505/525 pesticide Mix A 500 mikrog/Ml SIGMA ALDRICH 2 szt. 23. Wzorzec chromatograficzny 47726-U EPA 505/525 pesticide Mix B 500 mikrog/mL SIGMA ALDRICH 2 szt. 24. Wzorzec chromatograficzny 48260-U -4,4-Dichlorobiphenyl 500mikrog/mL in isooctane SIGMA ALDRICH 2 szt. 25. Wzorzec chromatograficzny 49019- 4,4-DDT amp.1000 mg SIGMA ALDRICH 1 szt. 26. Wzorzec chromatograficzny 49017 - 4,4-DDE amp1000 mg SIGMA ALDRICH 2 szt. 27. Wzorzec chromatograficzny 2-chlorobiphenyl SIGMA ALDRICH 3 szt. 28. Wzorzec chromatograficzny 442537 - decachlorobiphenyl amp. 100 mg SIGMA ALDRICH 3 szt. 29. Wzorzec chromatograficzny 442298-2,4,5,6-Tetrachloro-m-xylene amp. 1000 mg SIGMA ALDRICH 2 szt. 30. Wzorzec chromatograficzny 48246 - EPA 525, 525.1 PCB Mix) SIGMA ALDRICH 2 szt. 31. Wzorzec chromatograficzny 44803- PCB Kit- high conc. 1000mikrog/ml in isooctane SIGMA ALDRICH 2 szt. 32. Wzorzec chromatograficzny 44804- PCB Kit- low conc. 1mikrog/ml in isooctane SIGMA ALDRICH 2 szt. 33. Wzorzec chromatograficzny BCR365 -Fluka PCB standard solution SIGMA ALDRICH 2 szt. 34. Wzorzec chromatograficzny 35496 - PCB No 77 SIGMA ALDRICH 2 szt. 35. Wzorzec chromatograficzny 36989-PCB No 28, 52, 101, 138, 153, 180, 209 solution in isooctane SIGMA ALDRICH 2 szt. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru opakowań po dostarczonych wzorcach i odczynnikach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu (lub równoważne) Ilość 1 Oringi do chromatografu gazowego firmy Shim-Pol nr kat. 036-11201 10 szt. 2 Sączki Whatman GF/C , średnica 47mm, POCH, oryginalny nr katalogowy: 1822-047 2 op. 3 Kolby miarowe firmy Roth, klasy A poj.50 ml Nr kat.C165.1 (2 szt. w opakowaniu) 10 op. (20szt) 4 Łódeczki wagowe jednorazowego użytku firmy Roth Nr kat.A229.1 (250 szt. w opakowaniu) 1 op. (250szt) 5 Szczypce do tygli - Rotilabo firmy Roth, Nr kat. 3221.1- 1 sztuka i nr kat. 3236.1- 1 sztuka 2 szt 6 Tygiele porcelanowe, wysokie firmy Roth Nr kat. 3842.1 (10 sztuk w opakowaniu) 2 op. (20 szt.) 7 SĄCZKI ILOŚCIOWE MUNKTELL 390 ŚR.15 CM Numer POCH: 978486516 5 op. 8 Sączki ilościowe FILTRAK-390,o średnicy 11cm, POCh nr kat. 978484515 5op 9 Papierki wskaźnikowe uniwersalne pH 0-14 POCh, nr kat. 710740283 2op 10 Pojemniki zakręcane-Rotilabo z HDPE firmy Roth poj.60ml Nr kat. K763.1 (pakowane po 10 szt) 10 op. (100szt) 11 Pojemniki z szeroką szyjką z HDPE firmy Roth poj.70ml Nr kat. HT55.1 (pakowane po 100 szt) 2 op. (200szt) 12 Celulozowe gilzy ekstrakcyjne do aparatu ekstrakcyjnego firmy Buchi MN 645 wym. 25x100 mm 5 13 Celulozowe gilzy ekstrakcyjne do aparatu ekstrakcyjnego firmy Buchi MN 645 wym. 33x94 mm 5 15 filtry membranowe do oznaczania zawiesiny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elementy eksploatacji urządzeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu (lub równoważne) Ilość (szt.) 1 Metrosep A Supp 5 - 250/4.0 bez przed kolumny METROHM kod: 6.1006.530 do chromatografu jonowego firmy METROHM 1 2 Lampa HCL nie kodowana Zn, ALCHEM nr P067, do spektrometru Termo Jarrell Ash typ AAS ACAN 1, rok prod. 1994 1 3 Lampa HCL nie kodowana Cd, ALCHEM nr P008, do spektrometru Termo Jarrell Ash typ AAS ACAN 1, rok prod. 1994 1 4 Lampa HCL nie kodowana Co, ALCHEM nr P013, do spektrometru Termo Jarrell Ash typ AAS ACAN 1, rok prod. 1994 1 5 Lampa HCL nie kodowana Cu, ALCHEM nr P014, do spektrometru Termo Jarrell Ash typ AAS ACAN 1, rok prod. 1994 1 6 Lampa HCL nie kodowana Pb, ALCHEM nr P028, do spektrometru Termo Jarrell Ash typ AAS ACAN 1, rok prod. 1994 1 7 Lampa HCL nie kodowana Ni, ALCHEM nr P036, do spektrometru Termo Jarrell Ash typ AAS ACAN 1, rok prod. 1994 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.