Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-19
Lublin: Prace remontowe pomieszczeń w budynku Teatru J. Osterwy w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 120918 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie , ul. Narutowicza 17, 20-004 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5322935.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrosterwy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe pomieszczeń w budynku Teatru J. Osterwy w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac remontowych pomieszczenia numer /004/: - Wymiana grzejników c.o. z zaworami (zabudowa rur c.o.), - Podłączenie podgrzewacza wody i zabudowa zlewozmywaka (położenie glazury na ścianie za zlewozmywakiem), - Naprawa podłogi: a) zdjęcie starej podłogi, osuszenie, wykonanie nowej konstrukcji, b) położenie paneli podłogowych na podłożu wyciszającym, - Wymiana progu w drzwiach, - Naprawa drzwi, - Zamontowanie sufitu podwieszanego, - Zamontowanie oświetlenia do sufitu podwieszanego, - Położenie instalacji komputerowej - min. 4 gniazdka wmontowane w ciągu panela elektrycznego (instalacja kablowa), - Położenie instalacji elektrycznej (panele czterokrotne w min. 5 miejscach), - Równanie ścian (gładź gipsowa) i malowanie pomieszczenia. 2. Zakres prac remontowych pomieszczenia foyer: - Szpachlowanie z zabezpieczającą siatką na sklepieniach pomieszczeń. - Uzupełnienie tynków na ścianach, - Przy głównym wejściu na foyer uzupełnienie lastryko, - Malowanie całego foyer, łącznie z korytarzami na balkon, do wejść na balkony i malowanie korytarza wokół widowni na parterze. - Montaż 2-ch półek nad kaloryferami. 3. Zakres prac w pokojach księgowości - III piętro: a) Pokój 302, 304 - Zamontowanie dodatkowych gniazd elektrycznych, - Szpachlowanie i malowanie ścian, sufitu, - Wymiana grzejników, parapetów, - Położenie paneli podłogowych. b) Pokój 305 - Zamontowanie dodatkowych gniazd elektrycznych, - Wymiana grzejników, parapetu, - Cyklinowanie i lakierowanie parkietu, - Malowanie ścian i sufitu. c) Korytarz przy księgowości - - wymiana oświetlenia, - zamontowanie gniazda elektrycznego - wymiana wykładziny, - szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu. 4. Zakres prac w pomieszczeniu pralni: - położenie glazury na ścianach, - zamontowanie sufitu podwieszanego. 5. Zakres prac w pokojach nr116 i 209: - powiększanie pomieszczenia nr 209 poprzez wykucie ściany i postawienie nowej ściany oraz montaż drzwi, - zamontowanie dodatkowych gniazd elektrycznych, - wymiana oświetlenia, - szpachlowanie i malowanie ścian, sufitu, - wymiana wykładziny. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w: specyfikacji technicznej i przedmiarach robót, stanowiących Załączniki do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające do 50 % prac w zakresie: równania i malowania powierzchni pomieszczeń, montowania gniazd elektrycznych, wymiany oświetlenia i wymiany grzejników, parapetów i drzwi.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy są obowiązani załączyć do oferty: 1) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA KULTURY z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, który w § 8.1 stanowi, iż nad pracami restauracyjnymi przy zabytkach nieruchomych nadzór mogą sprawować osoby, które odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, przy czym zgodnie z § 13 cytowanego rozporządzania osoby, które uzyskały zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz § 17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55), zachowują uprawnienia wskazane w tym zaświadczeniu w dotychczasowym zakresie w odniesieniu do prac konserwatorskich w rozumieniu rozporządzenia Ministra Kultury z 9/06/2004 r. 2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia ogólnobudowlane, oraz należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa to jest: - decyzję odpowiedniej miejscowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa stwierdzającą uprawnienia budowlane, - zaświadczenie wystawione przez odpowiednią miejscowo Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa zaświadczającą, iż kierownik budowy jest członkiem Izby oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, obejmujące okresem co najmniej termin wykonywania przez Wykonawcę prac budowlanych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: a) wystąpienie robót dodatkowych lub zamiennych, których wykonanie zapewnia wykonanie zamówienia podstawowego, skutkujące zmianą zakresu robót i /lub przedłużeniem terminu realizacji zamówienia; b) względy organizacyjne leżące po stronie Zamawiającego skutkujące zmianą terminu realizacji zamówienia; c) zmiany technologii wykonania robót lub rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej będącej podstawą zamówienia, po akceptacji zmian przez Zamawiającego; d) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy robót; e) zmiana kierownika budowy; f) zmiana inspektora nadzoru. Każdorazowo wprowadzanie zmian potwierdzone jest w formie pisemnej protokołami konieczności zatwierdzonymi przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrosterwy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Narutowicza 17
20-004 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Teatru, Lublin, ul. Narutowicza 17 - II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.07.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie
- Zakup paliwa na potrzeby UMWL w Lublinie, Zespołu Lubelskich Parków Krajobrazowych oraz Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii w Lublinie.
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych oraz materiałów zużywalnych dla aparatu ABL 90 dla Oddziału Noworodków.
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w wersji drukowanej i elektronicznej dla Biblioteki Głównej i Biblioteki Specjalistycznej Romanistyki i Hispanistyki KUL na rok 2025
- Aktualizacja oraz rozszerzenie systemów IT dla Politechniki Lubelskiej. Podział na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego.
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej do 44 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej zlokalizowanych (...) w miejscowości Niżna Łąka
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa boiska piłkarskiego na osiedlu Zakrzów w Tarnobrzegu - I etap".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.